De gode strategiene for å engasjere Gen Z i arbeidslivet
Generasjon Z har unike verdier og forventninger som utfordrer tradisjonelle måter å jobbe på. For at bedrifter skal lykkes med å engasjere og motivere disse unge talentene, kreves det en tilpasning i både arbeidsmiljø og lederskap.
Vi snakker blant annet om:
- Hvordan skape en attraktiv arbeidsplass som appellerer til generasjon Z
- Effektive strategier for å tilpasse rekrutteringsprosessen til den yngre generasjonen
- Hvordan balansere behovet for fleksibilitet og struktur i arbeidsdagen
- Viktigheten av meningsfylte oppgaver og muligheter for personlig vekst
- Hvordan bygge en sterk bedriftskultur som fremmer lojalitet og tilhørighet blant unge ansatte
Denne episoden passer for deg som ønsker å tiltrekke generasjon Z, ser etter måter å tilpasse bedriftskulturen slik at den appellerer til de yngre og er nysgjerrig på hvordan fremtidens arbeidsplass kan se ut.
Kjetil Selstø Hatlehol
Head of People & Organisation Development, Telenor NorgeKjetil har bred erfaring fra flere roller i Telenor med utvikling av mennesker og organisasjon fra HMS, Business Partnering til lederutvikling. Han leder arbeidet med utvikling av mennesker i selskapet som også innebærer Employer Branding, rekruttering, kompetanse- og lederutvikling.
Julia Marcusson
Regionleder for Azets PeopleJulia har 10 års erfaring fra rekrutteringsbransjen. Hun har bred bakgrunn innen ledelse, salg og forretningsutvikling på tvers av sektorer. Som leder og rekrutteringsrådgiver bistår hun virksomheter i prosesser med å finne den riktige kompetansen som trengs for fremtiden, og støtter kandidater i jakten på nye utviklingsmuligheter.