Hvordan kan du effektivisere og forenkle hverdagen til både HR, ledere og ansatte?
Planlegging og dokumentasjon i et HR-system kan bidra til tettere oppfølging, tilstedeværelse og dialog.
I dette webinaret forteller vi om hvilke prosesser innenfor HR du bør vurdere å digitalisere og hvordan dette kan gi bedriften en verdi.
Vi vil blant annet se på:
- Hvorfor bør du digitalisere HR?
- Hva bør du digitalisere? Vi ser blant annet på:
- Vaktplanlegging og timeregistrering
- Ansattinformasjon og dokumentarkiv
- Sykefraværsoppfølging
- Håndbøker
- Hvordan finne en løsning som passer for din bedrift
- Hva koster det?
- Hvordan kan digitalisering være verdiskapende?
Webinaret holdes av Christer Giske som er HR-rådgiver i Azets. Christer jobber blant annet med operativt personalarbeid, ledertrening, kurs og mye mer.
Målgruppe
Webinaret passer for ledere, personalansvarlige og deg som jobber med personal og HR.
Se videoen