Prosesskartlegging gir forståelse for nåsituasjonen og hvilke arbeidsoppgaver som kan forbedres
For å lykkes må du involvere medarbeiderne i kartleggingen. Prosessforbedring kan øke eierskap og engasjement blant de ansatte, og legge til rette for kontinuerlig forbedring.
I dette webinaret får du vite hvordan du kan gjennomføre en prosesskartlegging i din bedrift, og hvordan du kan identifisere og prioritere utfordringer og iverksette gode tiltak.
I denne halvtimen ser vi nærmere på:
- Prosesskartlegging steg for steg
- Hva er egentlig effektivisering?
- Hvilke tiltak fungerer?
Ønsker du å høre mer om dette? Meld deg på og få gode råd om hvordan du kommer i gang.
Dette webinaret er en del av en serie i fire deler:
Del 1: Tavlemøter og visuell styring
Del 2: Effektivisering av arbeidsoppgaver
Foredragsholdere
Siri Secher Myrmel
SeniorrådgiverSiri har mange års erfaring fra næringsmiddelindustrien, oppstartsbedrifter og oppdrettsbransjen. Hun har jobbet med produkt- og prosessutvikling og prosjektledelse. Har vært produksjonssjef i et oppdrettsselskap og jobbet mye med prosessforbedring.
Kjerstin Østerberg
RådgiverKjerstin har lang erfaring fra roller som LEAN- ansvarlig og LEAN navigatør. Hun har jobbet med prosessforbedring og kontinuerlig forbedring i pensjonsselskap, og har særlig erfaring med prosessforbedring på kundesenter.