Arbeidsgiver er ikke på eget initiativ forpliktet til å endre arbeidsavtalene
som er inngått før 1. juli.
Likevel er det slik at om ansatte ber om at deres arbeidsavtaler suppleres med det nye innholdet, så må arbeidsgiver etterkommet ønsket. Fristen for å oppdatere avtalene er to måneder fra den ansatte ba om det.
I dette webinaret ser vi nærmere på:
- Hvilke krav stilles til arbeidsavtaler fra 1. juli 2024?
- Frister for oppdatering
- Bør du som arbeidsgiver tilby en oppdatering av alle eksisterende avtaler?
Webinaret passer for ledere med personalansvar og deg som jobber med lønn og HR.
Webinaret holdes av
Tormod Johansen
SeniorrådgiverTormod er ekspert på lønns- og skattespørsmål. Han har lang fartstid som rådgiver og kursholder – og er kjent for sitt gode humør, kompetanse og engasjement.
Elin Heesen
Senior HR-rådgiver i Azets ConsultingElin er sertifisert mangfoldsleder. I sitt virke arbeider hun tett på sine kunder både med arbeidsrettslige, personalrelaterte eller arbeidsmiljørelaterte problemstillinger. Hun er en racer på excel, digger digitalisering, og har arbeidet mye med likestillingsrapportering, HMS og mangfoldsledelse.