I et næringsliv hvor forutsigbarhet og rammevilkår stadig endres, bør det å utvikle en hardfør virksomhet stå sentralt fra styret og ut til ytterste ledd i organisasjon og verdikjede.
Konkurransekraft, lønnsomhet og fremtidig verdiskaping blir utfordret, nye løsninger, tiltak og planer legges.
Bærekraft og ESG har over flere år blitt varmt omtalt, men skaper det egentlig verdi? Og hvordan klarer virksomheter å styrke sin konkurransekraft og lønnsomhet ved å gjøre bærekraft til en urkraft som løfter virksomheter opp i stedet for å bygge ned?
Dette ser vi nærmere på:
I dette webinaret vil vi se på konkrete eksempler på hvordan en virksomhet kan ta ut effektene av å jobbe med ulike former for bærekraft, fra forankring og organisatorisk motivasjon, til virksomhetsstyring, markedseffekter og økt lønnsomhet.
- Regulatoriske forhold og ESG
- Hvordan ESG kan styrke konkurransesituasjonen
- Konkret fra ord til handling for økt verdigskapning i virksomheter
Passer for styret, ledelse, økonomisjefer, drift og produksjon, innkjøp og logistikk og bærekraftsrådgivere.
Webinaret holdes av
