Det å utvikle og lage et produkt som ikke treffer markedet godt nok, er ressurskrevende. Med relativt enkle designgrep hjelper vi deg å unngå dette.
Veien til lønnsomhet og gevinst er kortere når du treffer kundene med rett tjeneste og produkt. Design og tjenestedesign sørger for at brukeropplevelsen setter kunden i fokus og forretningsmålene dine blir nådd.
Hvordan kan vi forstå behovene og ønskene til de som skal bruke produktet og tjenesten?
Se hvordan tjenestedesign og design bidrar til at produkter, tjenester og prosesser optimaliseres for å gi økt lønnsomhet og dokumenterbare gevinster!
I dette webinaret ser vi nærmere på:
- Hvordan tenke design ut fra sluttbrukers perspektiv
- Hvorfor lansere tidlig basert på hypoteser. Test, lær og endre
- Brukeropplevelse for de ansatte og økt effektivitet
- Brukertest og (kunde)involvering sikrer datadrevet utvikling og økt lønnsomhet
- Hvordan design og løsninger påvirker din organisasjon
Webinaret passer for deg som jobber med å utvikle og forbedre produkter og tjenester som andre bruker, og for deg som er interessert i tjenestedesign til din bedrift. Det være seg digitale løsninger, tjenester eller arbeidsprosesser.