Tjenestedesign – en nøkkel til bedre tjenester
Er du nysgjerrig på hvordan tjenestedesign kan hjelpe deg med å skape helhetlige og brukersentrerte løsninger?
Tjenestedesign handler om å forstå kundenes behov og omsette innsikt til tjenester som virkelig skaper verdi. I dette webinaret viser jeg deg konkrete eksempler og praktiske verktøy du kan bruke i ditt arbeid.
Dette ser vi nærmere på i webinaret:
- Hva er tjenestedesign, og hvorfor er det viktig?
- Eksempler på vellykket bruk av tjenestedesign i ulike sektorer
- Praktiske verktøy for å komme i gang med tjenestedesign
- Hvordan implementere tjenestedesign i din organisasjon
Webinaret passer for ledere, konsulenter, prosjektledere og alle som jobber med å utvikle eller forbedre tjenester i sin organisasjon.
Webinaret holdes av
Marte Wiik
TjenestedesignerMarte Wiik er en erfaren tjenestedesigner med lidenskap for å hjelpe bedrifter og organisasjoner med å skape brukervennlige og meningsfulle tjenester. Med flere års erfaring innen design thinking og innovasjon, har Marte jobbet med alt fra små bedrifter til store organisasjoner, og brenner for å gjøre verden litt mer brukervennlig én tjeneste av gangen.
Azets Consulting
Transformation, Digitalisation & StrategyVåre konsulenter har unik bransjekompetanse og forståelse for forretningsprosesser som omfatter prosessoptimalisering, teknologisk innovasjon og digitale løsninger. Gjennom prosjekter leverer vi dokumentert verdiskapning for våre kunder ved å hjelpe dem med å utnytte digitale verktøy og data for å ta informerte beslutninger, øke effektiviteten og oppnå konkurransefortrinn.