Ledige stilllinger internt i Azets
Er du nyutdannet innenfor økonomi til høsten 2025? Bli en del av vårt nyutdannet-program!
Er du på jakt etter varierte arbeidsoppgaver og verdifull erfaring? Vi søker nyutdannede regnskapskonsulenter med oppstart august 2025 til Tromsø, Bodø, Stavanger, Porsgrun, Lillestrøm og Kristiansund. Du vil bli en del av et program med nyutdannede fra hele landet og delta på faglige og sosiale samlinger. Les mer om programmet her.
Hos Azets er din karrierevei så lang som du ønsker den skal være og ambisjoner, prestasjoner og motivasjon blir lagt merke til og støttes. Vår fleksible karrieremodell gir deg unike muligheter, og i Azets jobber vi for å muliggjøre utvikling. Tror du at du har det som trengs for å bli en del av Azets-teamet? Da ser vi frem til å høre fra deg!
I Azets kan du blant annet få jobbe med:
- Regnskap og økonomisk rådgivning til våre kunder
- Effektivisering og utvikling av våre interne prosesser
- Bransjens mest automatiserte og fremtidsrettede løsninger
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
Hvem er du?
Vi er sikker på at du vil trives hos oss om du er nysgjerrig på regnskap og digitalisering av økonomiområdet. Vi håper du er selvgående, nytenkende og trigges av tanken på å jobbe med kunder og rådgivning. For å lykkes i denne rollen tenker vi at disse kvalifikasjonene og egenskapene er gode å ha:
- Fullfører bachelor- eller mastergrad innen regnskap/økonomi sommeren 2025
- Engasjert og et brennende ønske om å lære
- Samarbeider godt med andre og trives med teamarbeid
- Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
Hva tilbyr Azets:
Felles for Azetsere er at vi er sultne, vi motiveres av variasjon, gode kundeopplevelser og er alltid på leting etter gode løsninger. Vi deler mer enn gjerne kunnskap, og stiller opp når noen har behov for hjelp og støtte. Vi tilbyr også;
- Et arbeidsforhold som legger til rette for læring og utvikling for en nyutdannet
- Spennende utviklingsmuligheter internt i selskapet
- Faglige og sosiale samlinger med andre nyutdannede fra programmet
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og sted
- Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hvordan søker du?
Vi er godt representert i hele Norge med over 50 kontorer – både i de største byene og de mindre stedene. Vi kan ha muligheter ved flere av våre lokasjoner og vi ber derfor om at du oppgir ønskede arbeidssteder i prioritert rekkefølge i søknaden. Oversikten over våre kontorer finner du her.
Vi ber deg om å laste opp CV, vitnemål/karakterutskrifter fra høyere utdanning, attester og andre relevante dokumenter i PDF-format.
Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe i Azets? Les mer på våre karrieresider, og følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Er du en engasjert og kundefokusert person som ønsker nye utfordringer innen lønn?
Azets er Nordens ledende leverandør av lønn- og HR-tjenester. Vi er bransjens mest solide ekspertise innen fagfeltet og har en spennende kundeportefølje med langsiktig bransjesatsning.
Til vårt kontor i Kristiansand ser vi nå etter en lønnsrådgiver som brenner for å gi kundene en god opplevelse og et godt produkt. Velkommen til en arbeidsplass hvor ingen dager er like!
Hvorfor velge Azets som arbeidsgiver?
Azets er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Vi kan også tilby deg:
- Et selskap med gode rutiner og stort fokus på kvalitet
- Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter
- Et inkluderende arbeidsmiljø der mangfold står i fokus
- Morsomme og herlige kollegaer, der vi har det gøy på jobb
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
Hva vil du jobbe med?
Som lønnsrådgiver i Azets vil du gjennomføre alt fra kundemøter og lønnskjøring, til salg og rådgivning av våre produkter og tjenester. Vi samarbeider tett med kundene våre og gir dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil også få:
- Totalansvar for lønnsleveransen på egen kundeportefølje
- Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
Vi håper du er full av motivasjon, har høyarbeidskapasitet, liker å ta ansvar, er selvgående og tar eierskap til dine arbeidsoppgaver. Vi ønsker at du har noen års relevant arbeidserfaring. Det er en stor fordel om du har systemkompetanse i SDworx eller Visma.net Payroll. Samtidig håper vi at du også verdsetter et godt arbeidsmiljø og bidrar til at vi sammen har det gøy på jobb!
For å lykkes i denne rollen burde du trives med en varierende arbeidshverdag og med å være en relasjonsbygger. Du bør ha god systemforståelse og være genuint opptatt av kundens behov. Du må ha kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Kristiansand. Her vil du bli en del av et lønnsmiljø med 9 dyktige lønn- og HR konsulenter.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Reidun Nilsen, avdelingsleder lønn, på tlf 954 06 900 eller regionsleder Marie Høines på tlf. 920 59 510.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Ønsker du å jobbe med kunder fra hele verden? Bli en del av Internasjonal avdeling!
Vil du bli en del av Nordens ledende leverandør av tjenester innen regnskap, lønn og rådgivning? Da bør du lese videre! Vi opplever økt etterspørsel fra internasjonale kunder, og trenger flere skarpe hoder på bransjens beste lag. Du blir en del av internasjonal avdeling, som er et særskilt satsningsområde i Azets.
Som medarbeider i Internasjonal avdeling vil du bli en del av et nasjonalt kompetansemiljø med p.t. 23 engasjerte kolleger, men vi vokser. Vi jobber med kunder fra hele verden, og som har eiere eller konserntilhørighet utenfor Norge. Dette er virksomheter i alle størrelser, som er i ulike faser, har forskjellige behov og hvor Azets vil være deres viktigste lokale partner. Dette gir en unik mulighet for å bistå kunden til å manøvrere seg i en hverdag blant spørsmål og svar, samt lover og regler de ikke kjenner til. Teknologi er også et viktig element i vår hverdag for å bistå våre kunder.
Hos oss får du jobbe med:
- Variert rådgivning innen regnskap, skatt, mva., samt controlling, rapportering og utarbeidelse av årsoppgjør og skattemelding
- Være støttespiller for internasjonale kunder, delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge, samt andre samarbeidspartnere
- Kundeutvikling - bidra til å skape vekst på internasjonale kunder
Hva er det beste med å jobbe i Azets?
- Spennende utfordringer i et solid internasjonalt selskap i vekst og endring
- Et sterkt fagmiljø med muligheter for utvikling sammen med kunder og kolleger
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
- God opplæring og individuell opplæringsplan med oppfølging underveis
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Personalklubb og sosiale aktiviteter av ulike slag
- Konkurransedyktige pensjons- og forsikringsordninger
Hvem er du?
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant arbeidserfaring kan kompensere for dette
- Flere års erfaring innen regnskap inkludert utarbeidelse av årsoppgjør
- Erfaring med rådgivning til internasjonale kunder er en fordel
- Kommuniserer godt både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk, gjerne også andre språk
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging, og evner å skape tillit
- Samarbeider godt med andre, og trives med teamarbeid
- Ser muligheter og tar initiativ
- Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
Arbeidssted vil være i Azets sitt hovedkontor på Skøyen i Oslo. Oppstart etter avtale.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
For ytterligere informasjon om stillingene, vennligst ta kontakt med leder for Internasjonal avdeling i Norge Arne Dahl på tlf. 970 62 624.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Ønsker du lederansvar innen regnskap, lønn og rådgivning? Bli avdelingsleder i Azets!
Til vår regnskapsavdeling i Lyngdal ser vi nå etter en ny avdelingsleder, da vår nåværende går av med en velfortjent pensjon. Vi er 13 medarbeidere som jobber i Azets Lyngdal, for små og mellomstore bedrifter. Her har vi et solid fagmiljø med høy kompetanse innen regnskap. Vi arbeider i en actionfylt hverdag og er opptatt av å yte den aller beste servicen for våre kunder. Azets er et solid nordisk selskap i stadig vekst og endring, og vi kan skryte på oss bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Ønsker du deg nye utfordringer innen regnskap og ledelse? Da er dette stillingen for deg.
Din nye arbeidshverdag:
Som avdelingsleder vil du ha personalansvar og ha det overordnede ansvaret for å organisere, utvikle og ivareta den daglige driften i regnskapsavdelingen. Du blir også en del av ledergruppen for regionen. Utover dette vil dine ansvarsområder innebære:
- Lede og drifte avdelingen, med alt det innebærer av resultat-, budsjett- og personalansvar
- Bygge og videreutvikler avdelingen i tråd med Azets sin strategi og mål
- Være en pådriver for videreutvikling av våre tjenesteleveranser og produkter
- Være initiativrik, strukturert, løsningsorientert og inneha et kommersielt tankesett
- Være en viktig bidragsyter i salgsprosesser
- Inspirere, motivere og utvikle dine medarbeidere
Hva vi ønsker oss i en ny avdelingsleder:
Du ser muligheter og løsninger som er verdiskapende for vår forretning og våre kunder. Derfor håper vi du har ledererfaring, gjerne fra byrå innen rådgivning og regnskap. Det er stor fordel om du er autorisert regnskapsfører, men dette er ikke et krav. Vi ønsker oss en nettverksbygger, gjerne en som har inngående kjennskap til det lokale næringslivet. Du må evne å skape tillit og engasjement både for kunder og medarbeidere.
Hva Azets kan tilby deg:
I Azets jobber vi fremtidsrettet. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Vi kan tilby deg varierende og spennende arbeidsdager, der du er med på og videreutvikle bransjens beste løsninger. Du får også:
- En trivelig arbeidsplass med stor takhøyde og mye autonomi i rollen
- Et arbeidsmiljø som verdsetter mangfold og inkludering og som aktivt jobber for utviklingen av dette
- Tilgang til interne opplæringskurs innen flere områder
- Vi må selvfølgelig ikke glemme vår konkurransedyktige lønn, pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontoer
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Lyngdal. Oppstart etter avtale.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med leder for region Marie T. Høines på tlf +47 920 59 510 eller avdelingsleder Svein Kåre Pedersen på tlf. + 47 916 82 799.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Har du erfaring med lønnsystemet SD Worx og ønsker nye utfordringer?
Azets er Nordens ledende leverandør av lønn- og HR-tjenester. Hos oss jobber vi moderne og har fremtidsrettede løsninger. Vi er bransjens mest solide ekspertise innen fagfeltet og har en spennende kundeportefølje med langsiktig bransjesatsning.
Til vårt kontor i Lillestrøm ser vi nå etter en lønnsrådgiver med SD Worx, Visma.net Payroll eller Unit4 erfaring og som brenner for å gi kundene en god opplevelse og et godt produkt. Velkommen til en arbeidsplass hvor ingen dager er like!
Vi sitter i nye moderne lokaler midt i Lillestrøm sentrum med fantastisk utsikt. Det er alltid god stemning på kontoret med mye energi og positive mennesker som alle bidrar med sin fagkompetanse. I tillegg har Azets et unikt fagmiljø på lønn som sørger for å holde oss oppdatert på viktige endringer.
Hva du vil jobbe med:
Som lønnsrådgiver i Azets vil du gjennomføre alt fra kundemøter, lønnskjøring, delta på webinar, til salg og rådgivning av våre produkter og tjenester. Vi samarbeider tett med kundene våre og gir dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil også få:
- Totalansvar for lønnsleveransen på egen kundeportefølje
- Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
Hvorfor velge Azets som arbeidsgiver?
- Et selskap med gode rutiner og stort fokus på kvalitet
- Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter
- Et inkluderende arbeidsmiljø der mangfold står i fokus
- Morsomme og herlige kollegaer, der vi har det gøy på jobb
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
Vi håper du er full av motivasjon, har høy arbeidskapasitet og er en som liker ha det gøy på jobb. Akkurat nå er det viktig for oss at du har noen års erfaring med SD Worx, Visma.net Payroll eller Unit4 eller kanskje til og med OCS.
For å lykkes i denne rollen burde du trives med å være en relasjonsbygger, ha systemforståelse og være genuint opptatt av kundens behov. Du må ha kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget, og ha god formidlingsevne på både norsk og engelsk.
Arbeidssted vil være i Azets sine moderne lokaler i Lillestrøm, rett ved togstasjonen. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Anita Jentoftsen på tlf: 928 29 078.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Do you have payroll outsourcing experience? Join Azets!
Are you ready to elevate your career in a dynamic, fast-paced environment?
Azets is looking for an aspiring payroll professional that loves a challenge. We're not your average payroll department – we're the nerve center of payroll operations, ensuring our international clients are always one step ahead. If you're a problem solver with a sharp eye for detail and have payroll experience, we want you on our diverse team!
We pride ourselves on fostering a collaborative and inclusive environment where everyone's unique perspectives are valued. Whether we're solving complex payroll challenges or celebrating our successes, we make sure there's always room for some fun along the way. From team-building activities to casual social events, we believe in maintaining a balance that keeps our energy high and our spirits even higher. If you're looking for a team that works hard, laughs harder, and supports each other every step of the way, you'll feel right at home with us.
What you'll do:
- Processing Payroll for multiple international clients, ensuring accuracy and timeliness.
- Ensuring Compliance with local payroll regulations, including tax laws and social security contributions.
- Managing Client Accounts as their main point of contact for payroll inquiries and solutions.
- Quality control activities, verifying payroll records and completing regular payroll audits.
- Generating Payroll Reports for clients and relevant authorities, including tax submissions.
- Administering Employee Benefits and Deductions, making sure everything from pensions to health insurance is correctly calculated.
- Improving Payroll Processes by optimizing workflows for efficiency and accuracy.
What we offer:
- A highly flexible workplace: We care more about you getting the job done, not where you do it. Whether you're in the office or at home, the choice is yours
- Varied internal opportunities in career development and growth
- A secure workplace with a supportive team that values diversity and inclusion
- A client portfolio that will keep you engaged and challenged
- Top-notch pension and insurance packages, because we care about your future.
- Access to a cutting-edge task management system that streamlines your workflow and maximizes efficiency
- A vibrant social club with monthly happenings, ensuring you're always part of the team, no matter where you work.
Who we're looking for:
- A payroll consultant with a couple of years' experience ready to bring their expertise to a new level
- Someone who thrives in building relationships with customers while managing administrative tasks and can work independently
- Diverse candidates with different backgrounds and payroll experiences to create a team with unique strengths and perspectives
We're looking for people who can think on their feet, adapt to ever-changing demands, and maintain meticulous attention to detail. If you're ready to be part of a company that values innovation and excellence, apply now and let's shape the future of payroll together.
Are you our new colleague?
Your workplace will be at our office in Skøyen, but we also offer the option to work from home a couple of days a week. Please note that we are evaluating applicants continually.
Do you have questions, or would you like to know more about the position? Feel free to contact our Team Lead - Christina Svalestad on phone: +47 988 25 763.
At Azets, we believe that the power of diversity is part of our success, because we know that the best solutions arise when different experiences and perspectives meet. Equality and respect are an important part of our everyday working life, and we are proud to have an inclusive community where everyone can be themselves. Regardless of your background, nationality, age, gender, orientation or disability, you are welcome to apply for positions in Azets!
Vi søker en høyt motivert og erfaren Bærekraftsansvarlig som kan lede og overvåke prosjekter med fokus på miljø-, samfunns- og styringsinitiativ (ESG) på tvers av Azets. Den ideelle kandidaten vil spille en sentral rolle i å drive bærekraftsprogrammer, sikre etterlevelse av regelverk og levere ESG-relaterte prosjekter som samsvarer med vår Azets Pathway-strategi. Et viktig fokusområde vil være å samarbeide med vårt kommunikasjonsteam for å dele arbeidet vi gjør på dette området – både internt og eksternt.
Stillingen vil være en integrert del av Group HR Team (et lite, men sterkt team på syv personer) og vil jobbe tett sammen med kolleger på tvers av virksomheten og land.
Ansvarsområder:
- Lede og administrere bærekraftsprosjekter fra start til slutt, sikre levering og samsvar med Azets sine mål
- Samarbeide på tvers av team for å integrere bærekraftsinitiativer i våre operasjoner og kultur
- Samarbeid med vårt kommunikasjonsteam for å sikre at vårt fokus på bærekraft blir delt både internt og eksternt
- Ha ansvar for innsamling, rapportering og etterlevelse av data, med sikring av samsvar med globale standarder som CSRD
- Engasjere interessenter og inkludert toppledelsen for å øke bevissthet og fremskynde handling
- Støtte miljø- og samfunnsansvarsinitiativ og bidra til våre årlige rapporteringer på bærekraft
Ferdigheter og erfaring:
Vi ser for at du trives og motiveres av å bygge relasjoner med kolleger på alle nivåer for å skape positiv endring. I tillegg ønsker vi at du har:
- Erfaring med prosjektledelse innen bærekraft eller bedriftens samfunnsansvar
- Ekspertise innen rammeverk for bærekraft, metoder for karbonfotavtrykk og ESG-reguleringer
- Sterke kommunikasjons- og prosjektledelsesferdigheter, med evne til å håndtere flere initiativer samtidig
- En samarbeidsorientert innstilling og stor motivasjon for å skape endring
- Arbeidsspråket vil stort sett være engelsk, så det er viktig at du er flytende i engelsk, både muntlig og skriftlig.
Hva kan vi tilby?
- Dette er en nyopprettet stilling hvor du kan være premissgiver og ha stor påvirkningskraft
- Vi verdsetter balansen mellom arbeid og privatliv, og tilbyr fleksibel arbeidstid og gode muligheter for hjemmekontor
- En aktiv personalklubb med månedlige aktiviteter
- Konkurransedyktig lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger
Søknader behandles fortløpende.
Azets har sine kontorer på Skøyen i Oslo. Ta gjerne kontakt med Vilde Austrheim, Group Head of Employee Experience & Engagement, på tlf. 977 74 030 for en uformell samtale.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Har du lyst til å jobbe i et fremtidsrettet selskap med regnskap? Bli rådgiver i Azets!
Azets er en ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap, lønn, HR og rådgivning i Norden og Storbritannia. Vi har en fantastisk kundeportefølje, der vi får lov å bidra med all vår kompetanse.
Azets Legeregnskap har spesialisert seg på rådgivning innen regnskap og lønn for legesenter og privatpraktiserende leger. Nå søker vi etter en engasjert og erfaren regnskapsfører.
Ved vårt kontor i Kristiansund er vi 60 kolleger som liker å jobbe sammen, vi har det gøy på jobb og har en fantastisk kantine. Vi verdsetter det sosiale veldig høyt. Høres dette gøy ut, les videre!
Hva vil du få jobbe med?
Blir du en del av dette laget, så blir arbeidshverdagen din utfordrende, variert og morsom. Du får et selvstendig ansvar for å følge opp din egne kundeportefølje. Vi har et stort spenn av forskjellige kunder i helsesegmentet med ulike behov. Økonomisk rådgivning og problemløsning er en viktig del av arbeidshverdagen hos oss. Vi bistår våre klienter med alt som omhandler deres økonomiske hverdag, herunder regnskap, årsavslutning, lønnsadministrasjon og rådgivning.
Vi ønsker at du har:
- Solid regnskapserfaring, gjerne fra byrå, og høyere økonomisk utdannelse
- Gode samarbeidsevner, og bidrar aktivt til et godt og positivt arbeidsmiljø.
- Er utadvendt og innehar et kommersielt tankesett
- Er initiativrik, strukturert og løsningsorientert
Hva kan Azets tilby deg:
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Vi gjør oppmerksom på at søkere vil bli behandlet fortløpende.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Kristiansund. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Andreas Kvernstad på telefon 95 84 58 89.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Vil du bygge en plattform med ny og moderne teknologi som reduserer kompleksiteten i systemlandskapet vårt?
Vi ser etter deg som har hands-on erfaring med utvikling av enterprise-løsninger. Du er trygg på egne ferdigheter og har “allergi” mot teknisk gjeld og kortsiktige løsninger. Du forstår balansen mellom rask utvikling og solide tekniske valg.
Vår plattform er designet for å fungere som et abstraksjonslag mellom interne og eksterne systemer og bygges på moderne teknologi i AWS. Du blir en del av vårt interne utviklingsteam, som totalt består av seksten personer. Plattformteamet har i dag åtte backend-utviklere. Du vil i tillegg samarbeide tett med de øvrige IT-teamene samt vår sentrale driftsavdeling.
Du har ikke bare dyp kunnskap om .NET og brenner for god arkitektur og høy kodestandard – du er også klar for å ta neste steg. Du ønsker på sikt å legge ren kodeproduksjon bak deg og ser etter nye utfordringer. Du går med en lederspire i magen og ønsker å bidra med å sette retning for teamet. Du trives med å jobbe med mennesker, motiverer og engasjerer dine kolleger, og evner å kommunisere tekniske løsninger på en tydelig og forståelig måte.
Arbeidsoppgaver:
- Støtte arkitekten og teamet i tekniske avgjørelser og sikre implementering av høy kvalitet
- Være en mentor og støttespiller for utviklerne
- Utføre code reviews og tekniske avklaringer,
- Bidra til å heve teamets kompetanse og kodekvalitet
- Vært en sparringspartner for arkitekten og en pådriver for å løse komplekse utfordringer
- Produsere kode og videreutvikle plattformen i samarbeid med teamet
- Bidra til å videreutvikle vår arkitektur og teknologistrategi
Hvem er du?
Dette er en sentral rolle hvor du får stor innflytelse. Vi ser etter deg med gjennomføringsevne, yrkesstolthet, besluttsomhet og teknisk ekspertise til å gjøre dette produktet til en suksess.
- Du er utdannet eller selvlært, men har en sterk lidenskap for systemutvikling
- Du har erfaring fra å utvikle komplekse enterprise-løsninger
- Du er prosessorientert og har erfaring med smidig arbeidsmetodikk
- Du er god på kommunikasjon og flink med mennesker
- Du har erfaring med å veilede og støtte andre utviklere, og trives i en mentorrolle
- Du er nysgjerrig og har en sterk interesse for å lære mer
- Du følger SOLID-prinsippene og er tilhenger av clean code. Du skriver løst koblet, testbar kode med et fornuftig nivå av abstraksjon
- Vi ønsker at du du har jobbet med eller har svært god kjennskap til noen av teknologiene vi bruker:
- C#
- Entity Framework
- Eventbasert arkitektur
- AWS Serverless (Lambda, Batch, Event Bridge, ++)
- Du behersker flytende norsk, både skriftlig og muntlig.
Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen og har ferdighetene vi ser etter, håper vi du søker!
Hva kan vi tilby?
- Store utviklingsmuligheter i et område i sterk vekst. Dette er en viktig og sentral rolle hvor du kan være premissgiver og ha stor påvirkningskraft i selskapet.
- Vi jobber etter smidige prinsipper, og du vil bli en del av et autonomt team med frihet til å forme din egen arbeidshverdag
- Lønn etter kvalifikasjoner og ansvar
- Vi verdsetter balansen mellom arbeid og privatliv, og tilbyr fleksibel arbeidstid og gode muligheter for hjemmekontor, inkludert dekning av utstyr og bredbånd.
- Faglig utvikling gjennom relevante kurs
- En aktiv personalklubb med månedlige aktiviteter
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Søknader behandles fortløpende.
IT-avdelingen holder til i Azets sine lokaler på Skøyen i Oslo. Ta gjerne kontakt med Lars Berg, Development Manager, på tlf. 986 36 396 for en uformell samtale.
Vi ønsker ikke å bli kontaktet av rekrutteringsbyråer/ We do not wish to be contacted by recruitment agencies.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Vil du jobbe med bransjens mest fremtidsrettede løsninger? Bli en del av Azets!
Azets er et spennende og solid internasjonalt selskap i vekst og endring. I takt med at vår oppdragsmengde øker er vi nå på utkikk etter nye kloke hoder som kan bli med på laget. Vi ser etter deg som har erfaring innen regnskap og rådgivning til vårt kontor i Bodø.
Vi har et sterkt kundefokus og jobber hardt for å finne de beste og mest effektive løsningene for våre kunder. Du vil få utfordret deg med kompliserte rapporteringer og spennende kundemøter - og du vil ha dyktige kollegaer i ryggen både lokalt og i hele Norge. Vi utfyller hverandre ved å dele kunnskap og erfaringer både internt og eksternt.
Synes du dette høres spennende ut? Da vil vi høre fra deg!
Hva vil du få jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Bidra med å bygge og utvikle egen kundeportefølje
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
- Bidra til å skape vekst
- Store muligheter for ulike uteoppdrag hos kunde
- Være en viktig bidragsyter når det kommer til kvalitetsarbeid
Hvem er du?
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Helst autorisert regnskapsfører og minimum tre års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- Løsningsorientert og tillitsskapende
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine lokaler. Bodøkontoret ligger midt i sentrum, kun 5 minutter fra togstasjonen. Vi er fleksible rundt muligheten for hjemmekontor noen dager i uken, og vi opererer med fleksitid.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer? Ta kontakt med team leader Lars Fredrik Lauten i Bodø, på tlf: 995 47 827.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Klar for nye karrieremuligheter?
Hva vil du jobbe med?
Vil du være med i et bransjeledende og solid selskap hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Azets har lyst til å følge deg på din karrierereise. Hos oss står kompetanseutvikling sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et inkluderende arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.
I Azets har vi mange ulike avdelinger, fagområder og vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Her jobber vi moderne!
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Våre fagområder er:
- Regnskap og økonomisk rådgivning
- Lønnstjenester og HR-rådgivning
- Controlling, rapportering og årsoppgjør
- Salg (B2B)
- Support og salg av programvare
- IT – utvikling, sikkerhet, integrasjon, rådgivning etc.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
i gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no for å få varsel om nye stillinger HER.
Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
- azets.no
- talentlink