Ledige stilllinger internt i Azets
Vil du jobbe med bransjens mest fremtidsrettede løsninger? Bli en del av Azets!
Azets er et spennende og solid internasjonalt selskap i vekst og endring. I takt med at vår oppdragsmengde øker er vi nå på utkikk etter nye kloke hoder som kan bli med på laget. Vi ser etter deg som har erfaring innen regnskap og rådgivning til vårt kontor i Bodø.
Vi har et sterkt kundefokus og jobber hardt for å finne de beste og mest effektive løsningene for våre kunder. Du vil få utfordret deg med kompliserte rapporteringer og spennende kundemøter - og du vil ha dyktige kollegaer i ryggen både lokalt og i hele Norge. Vi utfyller hverandre ved å dele kunnskap og erfaringer både internt og eksternt.
Synes du dette høres spennende ut? Da vil vi høre fra deg!
Hva vil du få jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Bidra med å bygge og utvikle egen kundeportefølje
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
- Bidra til å skape vekst
- Store muligheter for ulike uteoppdrag hos kunde
- Være en viktig bidragsyter når det kommer til kvalitetsarbeid
Hvem er du?
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Helst autorisert regnskapsfører og minimum tre års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- Løsningsorientert og tillitsskapende
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine lokaler. Bodøkontoret ligger midt i sentrum, kun 5 minutter fra togstasjonen. Vi er fleksible rundt muligheten for hjemmekontor noen dager i uken, og vi opererer med fleksitid.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer? Ta kontakt med team leader Lars Fredrik Lauten i Bodø, på tlf: 995 47 827.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Ønsker du å utvikle deg innenfor lønn og HR? Bli en del av lønnsteamet til Azets!
Vi ser nå etter en arbeidsom og kundefokusert lønnsrådgiver til vårt team i Trondheim!
Vår oppdragsmende vokser og vi ser derfor etter deg som ønsker å utvikle deg sammen med oss. Er du den vi leter etter?
Det som kjennetegner oss er at vi jobber i team, deler kompetanse og bistår hverandre i vårt arbeid ut mot kundene våre. Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og god kundedialog forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetsikrer deres leveranser. Vi har et godt og støttende arbeidsmiljø, hvor kollegaer samarbeider for å oppnå felles kompetanse.
Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Hva vil arbeidsdagen bestå av?
Som lønnsrådgiver i Azets vil du få ansvar for en egen kundeportefølje og gjennomføre alt fra lønnskjøring, kundemøter, årsoppgjør, faglige oppdateringer samt rådgivning av våre produkter og tjenester. Kundene våre kommer stadig med spennende problemstillinger, som vi med stor glede løser sammen med dem. Dette betyr at du vil samarbeide tett med kundene våre, gi dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil ha ansvar for å å videreutvikle leveranse og kunderelasjoner, samt sikre at de tilbys riktige løsninger og tjenester.
Hvem er du?
- Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Minimum 2 års erfaring innen lønnsfaget
- God kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget
- En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov
- Stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge å jobbe i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Trondheim.
Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Maylin Stokke, på tlf 986 85 824.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Klar for nye karrieremuligheter?
Hva vil du jobbe med?
Vil du være med i et bransjeledende og solid selskap hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Azets har lyst til å følge deg på din karrierereise. Hos oss står kompetanseutvikling sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et inkluderende arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.
I Azets har vi mange ulike avdelinger, fagområder og vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Her jobber vi moderne!
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Våre fagområder er:
- Regnskap og økonomisk rådgivning
- Lønnstjenester og HR-rådgivning
- Controlling, rapportering og årsoppgjør
- Salg (B2B)
- Support og salg av programvare
- IT – utvikling, sikkerhet, integrasjon, rådgivning etc.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
i gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no for å få varsel om nye stillinger HER.
Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
- azets.no
- talentlink