Ledige stilllinger internt i Azets
Vil du være en del av en storsatsning innen ERP i Azets?
Azets Technology leverer programvare, tjenester og skybaserte løsninger for automatisering innenfor regnskap, lønn, HR, CRM og logistikk. Ved å tilby markedsledende software og integrasjonstjenester som forenkler samspillet mellom digitale løsninger, hjelper vi kundene våre å oppnå en mer sømløs hverdag. I tillegg har vi rådgivningstjenester som kan vise vei i en mer komplisert teknologisk verden.
I Azets Technology har vi et bredt spekter av fagkompetanse innenfor IT og system, samt fagspesialister innenfor blant annet regnskap, HR og lønn. Vi har en solid vekst og har store ambisjoner for årene som kommer.
Vi søker en erfaren og ambisiøs Senior ERP Konsulent som ønsker å ta på seg ansvaret for Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP-området og lede implementeringen for våre kunder. Stillingens ansvarsområder vil tilpasses ut fra kandidatens erfaring, kompetanse og ambisjoner og vil gi mange spennende muligheter med mye ansvar og stor påvirkning for den rette kandidaten.
Noen ansvarsområder vil være:
- Ansvar for ERP-området innen Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Lede implementeringsprosjektet av ERP-systemet og sikre at prosjektene holder seg innenfor tidsrammer og gitt budsjett
- Sørge for at alle brukere får nødvendig opplæring og support i bruk av ERP-systemet
- Ansvar for utvikling av rammeverk, rutine og beste praksis for drift, implementering, lisensiering og sikkerhet
- Skape mersalg hos nye og etablerte kunder og bidra til mer synlighet i markedet
- For rett kandidat vil det være muligheter for lederansvar
Ønskede kvalifikasjoner:
- Høyere utdannelse innen IT eller økonomi, eller annen relevant retning
- Dokumentert ekspertise innen Microsoft Dynamics 365 Business Central og nødvendige sertifiseringer i Business Central
- Erfaring med prosjektledelse innen implementering
Personlige egenskaper:
For å trives i denne stillingen er det viktig at du er en samarbeidsvillig person som jobber bevisst for å skape gode kundeopplevelser og bidrar til en god samarbeidsmodell på tvers av avdelinger i Azets Norge og Nordisk. I tillegg ønsker vi at du:
- Løser oppgavene på en strukturert måte og at du har høy gjennomføringsevne
- Evner å motivere og engasjere de rundt deg og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Er service orientert og setter kunden først
Vi kan tilby:
Vi er opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Vi har:
- Et morsomt, utviklende og hyggelig arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Vi verdsetter balansen mellom arbeid og privatliv, og tilbyr fleksibel arbeidstid og gode muligheter for hjemmekontor, med dekning av utstyr og bredbånd
- Relevante kurs
- Personalklubb i Oslo med månedlige aktiviteter for den sosiale
Arbeidssted vil primært være våre kontorer på Skøyen i Oslo med mulighet for hjemmekontor noen dager i uken. Vi vil gjøre oppmerksom på at søkere vil bli behandlet fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Senior rådgiver og prosjektleder forretningsutvikling Sindre F. Ege på tlf. 406 11 776.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-PH1
Brenner du for lønnsfaget?
Azets er et spennende internasjonalt selskap som er i kontinuerlig vekst og endring. Hos oss får du være en del av et dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanse. Som et solid selskap med et bredt nedslagsfelt tilbyr vi gode muligheter for både faglig og personlig utvikling.
Azets Elverum har i dag en storkundeavdeling med over 35 engasjerte medarbeidere.Vi leverer regnskap- og lønnstjenester til kunder innen storkunde/-kjededrift. Vår kundeportefølje er Norges mest spennende innen dette området. Vår suksess bygger på motiverte medarbeidere, høy fagkompetanse, teknologi og et stort kundefokus.
Vi er i sterk vekst og ser nå etter en ny konsulent for å styrke vår lønnsavdeling. Du vil bli en del av en avdeling med herlige kollegaer som brenner for å finne de beste og mest effektive løsningene for kundene våre. Vi håper å høre fra deg!
Vi kan blant annet tilby:
- Spennende utfordringer i et solid selskap som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse, og tett samarbeid med mange av våre tusen kollegaer rundt om i landet
- Gode muligheter for både faglig og personlig utvikling
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor, med dekning av nødvendig utstyr og bredbånd
- Vi er et selskap som aktivt jobber for inkludering og mangfold på arbeidsplassen
Hva vil arbeidet bestå av?
- Lønnsarbeid på alle nivåer, med hovedvekt på å kontrollere og kvalitetssikre lønnsproduksjon
- Ansvar for lønnsleveransen til noen av Norges største bedrifter
- Faglig støtte og rådgivning innen lønn og HR til våre kunder
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
- Tett samarbeid med våre kollegaer i Romania
- Prosjektarbeid
Hvem ser vi etter?
- Gjerne utdannelse innen økonomi, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Du trives med relasjonsbygging og er genuint opptatt av kundens behov
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
- Du har stor arbeidskapasitet, og du trives med en til dels travel arbeidshverdag
- Du arbeider selvstendig, men du er også en god teamplayer som ønsker å løfte både dine kollegaer og avdelingen
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine kontorer på Elverum. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Terje Buflod på tlf 934 29 686.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-PH1
Ønsker du å utvikle deg innen lønn og HR?
Til vår avdeling på Innlandet søker vi etter en initiativrik lønnsrådgiver. Vi ser etter deg som har erfaring innen lønn og HR eller ønsker å lære og utvikle deg innenfor fagområdet og er klar for nye utfordringer - er du vår nye kollega?
Azets er et spennende internasjonalt selskap som er i kontinuerlig vekst og endring. Hos oss får du være en del av et dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanse. Som et solid selskap med et bredt nedslagsfelt tilbyr vi gode muligheter for både faglig og personlig utvikling.
Vi søker nå en lønnsrådgiver til vår avdeling på Innlandet, kontorsted Gjøvik, Gran eller Hønefoss. Avdelingen vår innen lønn består av 20 dyktige og engasjerte ansatte som hver dag jobber for å levere best mulige resultater for våre kunder!
Hva vil du jobbe med?
Som lønnsrådgiver i Azets vil du gjennomføre alt fra kundemøter, lønnskjøring, delta i ulike prosesser og prosjekter, til salg og rådgivning til våre eksisterende og nye kunder.
Hva vil arbeidshverdagen bestå av?
- Lønnsarbeid på alle nivåer, med hovedvekt på å kontrollere og kvalitetssikre lønnsproduksjonen.
- Totaltansvar for egen kundeportefølje bestående av store og små spennende bedrifter
- Faglig støtte og rådgivning innen lønn og HR til våre kunder
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger/tjenester, kontinuerlig fokus på forbedring og effektivisering av prosesser/rutiner
- Prosjektarbeid
- Mulighet for ulike typer oppdrag ute hos våre kunder
Hvem er du?
Vi håper du er full av motivasjon, har høyarbeidskapasitet, liker å ta ansvar, er selvgående og tar eierskap til dine arbeidsoppgaver. Vi ønsker at du har noen års relevant arbeidserfaring. Det er en stor fordel om du har systemkompetanse i SDworx, Visma.net Payroll, Tripletex eller andre typer HR-systemer. Samtidig håper vi at du også verdsetter et godt arbeidsmiljø og bidrar til at vi sammen har det gøy på jobb!
For å lykkes i denne rollen burde du trives med en varierende arbeidshverdag, trives med å være en relasjonsbygger, ha god systemforståelse og være genuint opptatt av kundens behov. Du lærer fort og liker å utvikle deg selv! Du må ha kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
Azets er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Vi kan også tilby deg:
- Spennende utfordringer i et solid selskap som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse, og tett samarbeid med mange av våre tusen kollegaer rundt om i landet
- Gode muligheter for både faglig og personlig utvikling
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor, med dekning av nødvendig utstyr samt bredbånd
- Gode pensjon- og forsikringsordninger, med blant helseforsikring og behandlingstilbud
- Vi er et selskap som aktivt jobber for inkludering og mangfold på arbeidsplassen
Du vil bli en del av lønnsavdelingen vår, med kollegaer fordelt over hele Innlandet.
Arbeidssted vil være Gjøvik, Gran eller Hønefoss. Her vil du bli en del av en avdeling med både regnskaps- og lønnskonsulenter.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med leder lønn Innlandet, Malin Nyhus Rogne, tlf. 95 49 49 19
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-ME1
Are you ready to elevate your career in a dynamic, fast-paced environment?
Azets is looking for an aspiring payroll professional that loves a challenge. We're not your average payroll department – we're the nerve center of payroll operations, ensuring our international clients are always one step ahead. If you're a problem solver with a sharp eye for detail and have payroll experience, we want you on our diverse team!
We pride ourselves on fostering a collaborative and inclusive environment where everyone's unique perspectives are valued. Whether we're solving complex payroll challenges or celebrating our successes, we make sure there's always room for some fun along the way. From team-building activities to casual social events, we believe in maintaining a balance that keeps our energy high and our spirits even higher. If you're looking for a team that works hard, laughs harder, and supports each other every step of the way, you'll feel right at home with us.
What you'll do:
- Processing Payroll for multiple international clients, ensuring accuracy and timeliness.
- Ensuring Compliance with local payroll regulations, including tax laws and social security contributions.
- Managing Client Accounts as their main point of contact for payroll inquiries and solutions.
- Quality control activities, verifying payroll records and completing regular payroll audits.
- Generating Payroll Reports for clients and relevant authorities, including tax submissions.
- Administering Employee Benefits and Deductions, making sure everything from pensions to health insurance is correctly calculated.
- Improving Payroll Processes by optimizing workflows for efficiency and accuracy.
What we offer:
- A highly flexible workplace: We care more about you getting the job done, not where you do it. Whether you're in the office or at home, the choice is yours
- Varied internal opportunities in career development and growth
- A secure workplace with a supportive team that values diversity and inclusion
- A client portfolio that will keep you engaged and challenged
- Top-notch pension and insurance packages, because we care about your future.
- Access to a cutting-edge task management system that streamlines your workflow and maximizes efficiency
- A vibrant social club with monthly happenings, ensuring you're always part of the team, no matter where you work.
Who we're looking for:
- A payroll consultant with a couple of years' experience ready to bring their expertise to a new level
- Experience with SD Worx
- Someone who thrives in building relationships with customers while managing administrative tasks and can work independently
- Diverse candidates with different backgrounds and payroll experiences to create a team with unique strengths and perspectives
We're looking for people who can think on their feet, adapt to ever-changing demands, and maintain meticulous attention to detail. If you're ready to be part of a company that values innovation and excellence, apply now and let's shape the future of payroll together.
Are you our new colleague?
Your workplace will be at our office in Skøyen, but we also offer the option to work from home a couple of days a week. Please note that we are evaluating applicants continually.
Do you have questions, or would you like to know more about the position? Feel free to contact our Team Lead - Christina Svalestad on phone: +47 988 25 763.
At Azets, we believe that the power of diversity is part of our success, because we know that the best solutions arise when different experiences and perspectives meet. Equality and respect are an important part of our everyday working life, and we are proud to have an inclusive community where everyone can be themselves. Regardless of your background, nationality, age, gender, orientation or disability, you are welcome to apply for positions in Azets!
#LI-SJ1
Har du regnskapserfaring og ønsker deg lederansvar? Bli teamleder i Azets
Vi ser etter en ny teamleder til ett av våre regnskapsteam i Stavanger. I denne stillingen vil du få muligheten til å lede et regnskapsteam med dyktige rådgivere, der alle har et stort engasjement for sine kunder. Vi ønsker oss en leder som kan skape vekst og som drives av å oppnå gode resultater sammen i et team.
I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Hva vil du få jobbe med?
Som teamleder i Azets vil du ha ansvar for å bygge relasjoner som skaper tillit og resultater. Du vil få utfordret deg selv med ulike kundecaser, oppfølging av teamet og leveransene våre, og utover det følger:
- Personalansvar for teamet
- Ansvar for teamets tjenesteleveranse til kunder og resultatansvar for teamet
- Bidra i salgsprosesser for leveranser
- Være med på å utvikle en rådgivnings- og kundeorientert kultur i teamet
- Strukturere, forbedre og effektivisere leveransene
- Jobbe operativt som regnskapsrådgiver med egen kundeportefølje
Vi håper vår nye teamleder:
- Har solid regnskapserfaring, gjerne fra byrå
- Høyere økonomisk utdannelse, men erfaring kan kompensere for dette
- Er endringsvillig og åpen for nye løsninger
- Har ledererfaring fra tidligere og har en inspirerende og rettferdig lederstil
- Innehar et kommersielt tankesett og er initiativrik
Hva kan Azets tilby deg:
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine moderne lokaler på Forus i Stavanger. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer? Ta kontakt med avdelingsleder Marie Høines 920 59 510
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-SJ1
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning?
Vi ser etter en erfaren regnskapsrådgiver med solid regnskapsforståelse som vil være med å stryke vårt team og avdeling i Egersund. Vi ser etter deg som elsker faget ditt og som i tillegg til å utføre egne oppgaver, kan være en faglig støtte for dine kollegaer. Felles for alle er at de har et sterkt engasjement for kundene og samarbeider på tvers av fagområder.
Som regnskapsrådgiver i Azets får du selvstendig ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder. Med en spennende kundeportefølje venter en lærerik og utviklende
arbeidshverdag der ingen dag er lik! Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. Regnskapsrådgivning er så mye mer enn bare tall og rapporter, og vi verdsetter samarbeid med kunden høyt.
Høres dette spennende ut? Vi vil gjerne høre fra deg.
Hva vil du jobbe med?
- Egen kundeportefølje der du har tid dedikert til rådgivning og støtte
- Gjennomføre regnskap gjennom controlling, rapportering og årsoppgjør etc. for kunden
- Delta i kundemøter og være kundens strategiske partner innen deres økonomi
- Azets er et internasjonalt konsern med mer enn 8000 ansatte i mange land, og du vil ha et tett samarbeid med våre kollegaer i og utenfor Norge
I Azets er vi også opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Vi har:
- Et morsomt, utviklende og hyggelig arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Konkurransedyktige betingelser.
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden
- Mulighet for hjemmekontor og fleksibel arbeidstid
Hvem er du?
For å lykkes og trives i denne rollen må du like kundekontakt og relasjonsbygging, samt være løsningsorientert og tillitsskapende. I tillegg håper vi du kan krysse av på flere av følgende punkter:
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Flere års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Autorisert regnskapsfører er en fordel, men det er ikke et krav
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine kontorer i Egersund. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Ann Kristin Homeland på tlf 948 11 056.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-PH1
Er du interessert i digitalisering og har kompetanse innen HR? Da burde du lese nærmere!
Azets er Nordens ledende leverandør av HR- og lønnstjenester, og dette forretningsområdet alene leverer tjenester til over 4000 kunder. Vi er privilegerte som har en stor kundeportefølje, der vi får lov til å bidra med vår kompetanse hver eneste dag. For at vi fortsatt skal være Nordens lederende leverandør av HR- og lønnstjenester har vi behov for flere dyktige og proaktive konsulenter. Vil du være med på laget?
Hva kan du forvente?
Som HR rådgiver hos oss vil du arbeide tett med kundene våre, og bistå de med å løse små og store HR-relaterte problemstillinger. Vi arbeider prosjektbasert og du vil lede implementeringer av de ulike HR-systemene vi har i porteføljen vår.
Utover dette kommer du til å arbeide med blant annet:
- Prosjekt- og endringsledelse
- Holde kundepresentasjoner og følge opp salgsprosesser
- Teknisk og HR-faglig support og rådgivning
- Forbedre og effektivisere rutiner og prosesser
- Samarbeide med partnerne våre
- Ansvar for å videreutvikle leveranser og relasjoner til kunder
Hvorfor Azets?
I Azets vil du jobbe med spennende utfordringer i et sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter. Vi har et inkluderende arbeidsmiljø der mangfold står i fokus. Vi har det gøy på jobb, og du vil samarbeide med våre dyktige rådgivere i avdelingen og på tvers av forretningsområdene i Norden. Vi må selvfølgelig ikke glemme våre gode pensjons- og forsikringsordninger, konkurransedyktige lønn og mulighet for fleksibel arbeidstid.
Er du den vi ser etter?
For å lykkes i rollen bør du sjekke av følgende punkter:
- Høyere utdanning innen HR
- Det er et pluss om du har erfaring fra HR
- Teknologisk nysgjerrig med god systemforståelse
- Det er en fordel om du kjenner til systemene 4human, Quinyx eller Dottie
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
- Ønske om å jobbe med salg og kundeoppfølging
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Høres dette ut som noe for deg? Søk da vel!
Arbeidssted vil være Azets sitt kontor på Skøyen med mulighet for hjemmekontor noen dager i uken. Stillingen kan innebære noe reisevirksomhet.
Har du spørsmål eller vil vite mer om stillingen? Ta kontakt med Teamleder Celina Røisi på telefon 942 50 255.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-PH1
Har du erfaring med regnskap og et ønske om å skape gode kundeopplevelser?
Vi ser etter en erfaren regnskapsrådgiver med solid regnskapsforståelse som vil være med å stryke vårt team og avdeling i Drammen. Vi ser etter deg som elsker faget ditt og som i tillegg til å utføre egne oppgaver kan være en faglig støtte for dine kollegaer. Azets Drammen består av 15 ansatte hvor arbeidsmiljøet er preget av humor og samholdet blant kollegaene er unikt. Det er syv ansatte som jobber med regnskap og resten jobber med blant annet salg. Felles for alle er at de har et sterkt engasjement for kundene og samarbeider på tvers av fagområder.
I Azets vil du få en variert og lærerik arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et sterkt kundefokus og jobber hardt for å finne de beste og mest effektive løsningene for våre kunder. Du vil få utfordret deg med kompliserte rapporteringer og spennende kundemøter - og du vil ha dyktige kollegaer i ryggen både lokalt og i hele Norge. Vi utfyller hverandre ved å dele kunnskap og erfaringer både internt og eksternt.
Høres dette spennende ut? Vi vil gjerne høre fra deg.
Hvorfor skal du velge en jobb i Azets?
- Spennende utfordringer i et solid selskap som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Azets Drammen har et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø hvor vi har det gøy på arbeidsplassen
- Høy faglig kompetanse blant kollegaene, og tett samarbeid med mange av våre tusen kollegaer rundt om i landet
- Som et stort selskap med bredt nedslagsfelt tilbyr vi gode muligheter for både faglig og personlig utvikling
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor, med dekning av nødvendig utstyr samt bredbånd
- Gode pensjon- og forsikringsordninger
- Vi er et selskap som aktivt jobber for inkludering og mangfold på arbeidsplassen
- Sentral beliggenhet på Strømsø torg, med moderne lokaler og god kantineordning
Hva vil du få jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, controlling, årsoppgjør og rapportering
- Egen kundeportefølje der du har dedikert tid til rådgivning og støtte
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Delta i kundemøter og være kundens strategiske partner innen deres økonomi
- Samarbeid med våre kollegaer i og utenfor Norge
- Være en viktig bidragsyter når det kommer til kvalitetsarbeid
Hvem ser vi etter?
- Høyere økonomisk utdannelse og solid regnskapsforståelse
- Statsautorisert regnskapsfører
- Minimum tre års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Du trives med relasjonsbygging er genuint opptatt av kundens behov
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Kontorhuset på Strømsø torg i Drammen. Vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uken.
Vi oppfordrer deg til å søke så fort som mulig, da vi vurderer søknader fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål og ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder i Drammen, Hanna Franche, på telefon 922 60 632.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-HB1
Do you have payroll outsourcing experience? Join Azets!
Are you ready to elevate your career in a dynamic, fast-paced environment?
We are looking for a highly experienced Payroll Implementation Manager to lead complex payroll implementation projects across multiple regions. This role is critical in ensuring seamless client onboarding, process optimization, and system transitions while maintaining compliance and best practices.
We pride ourselves on fostering a collaborative and inclusive environment where everyone's unique perspectives are valued. Whether we're solving complex payroll challenges or celebrating our successes, we make sure there's always room for some fun along the way. From team-building activities to casual social events, we believe in maintaining a balance that keeps our energy high and our spirits even higher. If you're looking for a team that works hard, laughs harder, and supports each other every step of the way, you'll feel right at home with us.
Key Responsibilities:
- Lead end-to-end payroll implementation projects for new and existing clients.
- Serve as the primary point of contact for stakeholders, ensuring smooth communication and issue resolution.
- Drive process improvements to enhance efficiency, compliance, and client satisfaction.
- Collaborate with internal teams, vendors, and clients to ensure successful system integrations.
- Provide guidance and mentorship to junior team members.
- Ensure payroll operations align with local regulations and global best practices.
What we offer:
- A highly flexible workplace: We care more about you getting the job done, not where you do it. Whether you're in the office or at home, the choice is yours
- Varied internal opportunities in career development and growth
- A secure workplace with a supportive team that values diversity and inclusion
- A client portfolio that will keep you engaged and challenged
- Top-notch pension and insurance packages, because we care about your future.
- Access to a cutting-edge task management system that streamlines your workflow and maximizes efficiency
- A vibrant social club with monthly happenings, ensuring you're always part of the team, no matter where you work.
Qualifications & Experience:
- 3+ years of experience in payroll implementation, global payroll, or a similar role.
- Strong expertise in payroll systems, compliance, and multi-country payroll implementations.
- Proven ability to manage complex projects and drive process improvements.
- Excellent stakeholder management and problem-solving skills.
- Experience with Celergo, ADP, or other global payroll platforms is a plus.
We're looking for people who can think on their feet, adapt to ever-changing demands, and maintain meticulous attention to detail. If you're ready to be part of a company that values innovation and excellence, apply now and let's shape the future of payroll together.
Are you our new colleague?
Your workplace will be at our office in Skøyen, but we also offer the option to work from home a couple of days a week. Please note that we are evaluating applicants continually.
Do you have questions, or would you like to know more about the position? Feel free to contact our department manager Preethi Rasmussen on phone: +47 454 14 677.
At Azets, we believe that the power of diversity is part of our success, because we know that the best solutions arise when different experiences and perspectives meet. Equality and respect are an important part of our everyday working life, and we are proud to have an inclusive community where everyone can be themselves. Regardless of your background, nationality, age, gender, orientation or disability, you are welcome to apply for positions in Azets!
Ønsker du å jobbe med regnskap og support for våre kunder i Tripletex?
Vi har nå ledig stilling som regnskapsrådgiver i Azets og vi ser etter deg som ønsker å jobbe med regnskap, onboarding og support av våre kunder i Tripletex.
I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Din fremtidige rolle og hva Azets kan tilby deg:
I Azets jobber vi moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger.
Som regnskapsrådgiver vil du få:
- Oppstart og support av nye kunder i regnskapssystemet Tripletex
- Egen kundeportefølje der du har tid dedikert til rådgivning og støtte
- Delta i kundemøter og være kundens veileder i oppstart
- Gjennomføre regnskap gjennom controlling og rapportering for kunden
- Azets er et internasjonalt konsern med mer enn 8000 ansatte i mange land, og du vil ha et tett samarbeid med våre kollegaer i og utenfor Norge
I Azets er vi også opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Vi har:
- Et utviklende og hyggelig arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden
- Mulighet for hjemmekontor og fleksibel arbeidstid
Vi håper du har:
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette.
- Relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon.
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
For å lykkes og trives i denne rollen bør du ha regnskapsforståelse, like kundekontakt og relasjonsbygging, samt være løsningsorientert og tillitsskapende.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Egersund eller i Stavanger. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Ann Kristin Homeland på tlf 948 11 056.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-PH1
Vil du være med å bygge opp vår satsning innenfor næringseiendom?
Vår ambisjon er å være den foretrukne samarbeidspartneren innen økonomi og regnskap for eiendomsbransjen. Dette oppnår vi ved å tilby markedets beste og mest fremtidsrettede systemer og løsninger, samt ved å tilby spesialistkompetanse og tjenester tilpasset fagområdet.
Til vårt kontor på Gjøvik ser vi etter en senior rådgiver med solid regnskapserfaring innenfor næringseiendom, som ønsker å ta del i denne satsningen! Kontoret på Gjøvik har lang og bred erfaring med næringseiendom, og er på bakgrunn av dette valgt til å lede Azets’ satsning på fagfeltet. Kontoret kjennetegnes av sterkt kundefokus og vi jobber hardt for å finne de beste og mest effektive løsningene for våre kunder. På vår avdeling er vi ca. 20 medarbeidere som alle har ulik bakgrunn og fartstid i selskapet. Vi verdsetter et godt arbeidsmiljø der vi kan dele kunnskap og støtte hverandre i arbeidshverdagen.
Din fremtidige rolle og hva Azets kan tilby deg
Som Seniorrådgiver Eiendom i Azets vil du få ansvar for din egen portefølje av eiendomskunder. Det vil bli en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver i et godt faglig miljø. Du vil få:
- Være en del av en spennende satsning, og et faglig dyktig team innenfor næringseiendom
- Egen kundeportefølje med eiendomskunder med tid dedikert til rådgivning og støtte
- Være kundens partner innenfor økonomi
- Utføre controlling, rapportering, årsoppgjør på egen kundeportefølje
Vi er opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Vi har:
- Et morsomt, utviklende og hyggelig arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
- Konkurransedyktige betingelser. Og har du rett erfaring og innstilling skal vi møte deg på dine lønnsforventninger
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden
- Mulighet for hjemmekontor og fleksibel arbeidstid
Vi håper du har:
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette.
- Flere års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon.
- Erfaring med regnskap/økonomi innenfor eiendom/næringseiendom
- Erfaring med utarbeidelse av årsregnskap og skattemelding
- Erfaring med konsern og konsolidering
- Statsautorisasjon er en fordel, men det er ikke et krav
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
For å lykkes og trives i denne rollen bør du ha solid regnskapsforståelse, like kundekontakt og relasjonsbygging, samt være løsningsorientert og tillitsskapende.
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine lokaler på Gjøvik med mulighet for hjemmekontor. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Guro Ingvaldsen på tlf: 930 13 844.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Liker du å jobbe med regnskap og rådgivning? Sjekk ut denne muligheten!
Azets er et solid, bransjeledende og internasjonalt selskap som kan skilte med en unik lokal forankring. Vi jobber tett på kundene med automatiserte og fremtidsrettede løsninger og har byens triveligste kollegaer.
Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få selvstendig ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder. Med en spennende kundeportefølje vil du få en lærerik og utviklende arbeidshverdag der ingen dag er lik! Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. Regnskapsrådgivning er så mye mer enn bare tall og rapporter og vi verdsetter samarbeid med kunden høyt.
Hva vil du jobbe med?
- Egen kundeportefølje der du har dedikert tid til rådgivning og støtte
- Regnskap, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser i samarbeid med dine gode kolleger
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
Hvem er du?
- For å lykkes og trives i denne stillingen mener vi at du må trives med kundekontakt og relasjonsbygging.
- Du er nysgjerrig og tillitsskapende, og interessert i kundens virksomhet
- Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- God regnskapsforståelse og helst noen års relevant erfaring
- Du er gjerne statsautorisert regnskapsfører, men det er ikke et krav
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge å jobbe i Azets?
I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. I tillegg får du:
- Muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden
Arbeidssted vil være i Azets lokaler i Hamar med både parkering og kantineløsning. Vi er en gjeng som ser verdien av tilstedeværelse på kontoret både for det faglige og det sosiale. Vi er også fleksible rundt muligheten for hjemmekontor ved behov. Søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Jon Fredrik Kjellgren, på tlf 90 88 44 73.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-PH1
Har du erfaring fra lønnsfaget og ønsker å skape gode kundeopplevelser?
Azets er et spennende internasjonalt selskap som er i kontinuerlig vekst og endring. Hos oss får du være en del av et dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanse. Som et solid selskap med et bredt nedslagsfelt tilbyr vi gode muligheter for både faglig og personlig utvikling.
Vi søker nå en erfaren lønnsrådgiver til vår storkundeavdeling i Oslo. Avdelingen vår innen lønn består av 40 dyktige og engasjerte ansatte som hver dag jobber for å levere best mulige resultater for våre kunder. I storkunde-teamet samarbeider vi tett om de ulike prosessene, vi deler kunnskap og sammen har vi en sterk kundedialog.
Høres dette interessant ut? Vi vil gjerne høre fra deg!
Hvorfor skal du velge en jobb i Azets?
- Spennende utfordringer i et solid selskap som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse, og tett samarbeid med mange av våre tusen kollegaer rundt om i lande
- Gode muligheter for både faglig og personlig utvikling
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor, med dekning av nødvendig utstyr samt bredbånd
- Vi har en aktiv og kulturell personalklubb med månedlige arrangementer
- Kantineordning med et bredt tilbud
- Gode pensjon- og forsikringsordninger, med blant helseforsikring og behandlingstilbud
- Vi er et selskap som aktivt jobber for inkludering og mangfold på arbeidsplassen
Hva vil arbeidshverdagen bestå av?
- Lønnsarbeid på alle nivåer, med hovedvekt på å kontrollere og kvalitetssikre lønnsproduksjon
- Ansvar for lønnsleveransen til noen av Norges største bedrifter
- Faglig støtte og rådgivning innen lønn og HR til våre kunder
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
- Tett samarbeid med våre kollegaer i Romania
- Prosjektarbeid
Hvem ser vi etter?
- Minimum 3-5 års erfaring innen lønnsrådgivning
- God kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget
- Gjerne høyere utdannelse innen økonomi, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Har god system- og IT-forståelse, gjerne erfaring med Visma Enterprise HRM, Unit4 og/eller SD Worx
- Du trives med relasjonsbygging er genuint opptatt av kundens behov
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
- Stor arbeidskapasitet, og du trives med en til dels travel arbeidshverdag
- Du arbeider selvstendig, samtidig er du en god teamplayer som er med på å løfte både dine kollegaer og avdelingen
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Drammensveien på Skøyen, rett ved siden av knutepunkt for kollektiv transport. Vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uken.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Det vil være oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder for Storkunde lønn, Laila Klufthaugen, på tlf. 95 93 83 29.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-HB1
Har du erfaring med lønnsystemet SD Worx og ønsker nye utfordringer?
Azets er Nordens ledende leverandør av lønn- og HR-tjenester. Hos oss jobber vi moderne og har fremtidsrettede løsninger. Vi er bransjens mest solide ekspertise innen fagfeltet og har en spennende kundeportefølje med langsiktig bransjesatsning.
Til vårt kontor i Lillestrøm ser vi nå etter en lønnsrådgiver med SD Worx, Visma.net Payroll eller Unit4 erfaring og som brenner for å gi kundene en god opplevelse og et godt produkt. Velkommen til en arbeidsplass hvor ingen dager er like!
Vi sitter i nye moderne lokaler midt i Lillestrøm sentrum med fantastisk utsikt. Det er alltid god stemning på kontoret med mye energi og positive mennesker som alle bidrar med sin fagkompetanse. I tillegg har Azets et unikt fagmiljø på lønn som sørger for å holde oss oppdatert på viktige endringer.
Hva du vil jobbe med:
Som lønnsrådgiver i Azets vil du gjennomføre alt fra kundemøter, lønnskjøring, delta på webinar, til salg og rådgivning av våre produkter og tjenester. Vi samarbeider tett med kundene våre og gir dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil også få:
- Totalansvar for lønnsleveransen på egen kundeportefølje
- Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
Hvorfor velge Azets som arbeidsgiver?
- Et selskap med gode rutiner og stort fokus på kvalitet
- Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter
- Et inkluderende arbeidsmiljø der mangfold står i fokus
- Morsomme og herlige kollegaer, der vi har det gøy på jobb
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
Vi håper du er full av motivasjon, har høy arbeidskapasitet og er en som liker ha det gøy på jobb. Akkurat nå er det viktig for oss at du har noen års erfaring med SD Worx, Visma.net Payroll eller Unit4 eller kanskje til og med OCS.
For å lykkes i denne rollen burde du trives med å være en relasjonsbygger, ha systemforståelse og være genuint opptatt av kundens behov. Du må ha kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget, og ha god formidlingsevne på både norsk og engelsk.
Arbeidssted vil være i Azets sine moderne lokaler i Lillestrøm, rett ved togstasjonen. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Anita Jentoftsen på tlf: 928 29 078.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-ME1
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap?
I takt med at vår oppdragsmengde vokser ønsker vi å styrke vårt unike kompetansehus. Vi ser derfor etter en erfaren regnskapsrådgiver til vårt kontor i Ålesund. Vi ønsker å gjøre en forskjell for bedrifter med et tett kundesamarbeid, støtte og faglig rådgivning innen regnskap og økonomi.
Hos oss vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Et godt fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekst
Hva vil du få jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, regnskap, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
Hvem er du?
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Du har minimum tre års arbeidserfaring innen regnskap eller revisjon
- Gjerne statsautorisert regnskapsfører
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- Løsningsorientert og tillitsskapende
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Ålesund, og det vil være mulighet for hjemmekontor noen dager i uken. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder, Maylinn Stokke, på tlf 986 85 824.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss.
#LI-ME1
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning? Søk deg til Azets!
Til vårt kontor i Tønsberg ser vi nå etter erfarene regnskapsrådgivere. Vi har et sterkt kundefokus og jobber hardt for å finne de beste og mest effektive løsningene for våre kunder. På vår avdeling er vi 20 medarbeidere som alle har ulik bakgrunn og fartstid i selskapet. Vi verdsetter et godt arbeidsmiljø der vi kan dele kunnskap og støtte hverandre i arbeidshverdagen.
I Azets jobber vi moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Din fremtidige rolle og hva Azets kan tilby deg
Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til kunder. Det vil bli en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Du vil få:
- Egen kundeportefølje der du har tid dedikert til rådgivning og støtte
- Delta i kundemøter og være kundens strategiske partner innen deres økonomi
- Gjennomføre regnskap gjennom controlling, rapportering og årsoppgjør etc. for kunden
- Azets er et internasjonalt konsern med mer enn 8000 ansatte i mange land, og du vil ha et tett samarbeid med våre kollegaer i og utenfor Norge
Vi er opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Vi har:
- Et morsomt, utviklende og hyggelig arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
- Konkurransedyktige betingelser, og har du rett erfaringen og innstilling skal vi møte deg på dine lønnsforventninger
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden
- Mulighet for hjemmekontor og fleksibel arbeidstid
Vi håper du har
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Noen års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Autorisasjon er et pluss, men ikke et krav
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
For å lykkes og trives i denne rollen bør du ha solid regnskapsforståelse, like kundekontakt og relasjonsbygging, samt være løsningsorientert og tillitsskapende.
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Tønsberg. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Eivind Nordli +47 463 21 436.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-SJ1
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap? Bli en del av Azets!
Vi ser etter en erfaren regnskapsrådgiver til vårt team som er spesialisert for eiendomsmeglerregnskap i Hønefoss. Vi ønsker å gjøre en forskjell for bedrifter med et tett kundesamarbeid, støtte og faglig rådgivning innen regnskap og økonomi.
Du vil få gleden av å jobbe i en avdeling med 60 andre engasjerte kollegaer på Hønefoss som verdsetter gode relasjoner og hjelpe kundene til å nå sine forretningsmessige mål. På vårt kontor gjør vi nasjonale leveranser med bransje- og systemspesialiserte rådgivningsteam. Vi sier alltid ja til nye oppgaver og håper dette appelerer til deg og!
Dine nye arbeidshverdag:
Som senior regnskapsrådgiver i Azets vil du ha ansvar for leveranser til egne kunder, og være med å bygge og utvikle porteføljen din. Du vil få jobbe med økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør, samt ha ansvar for å optimalisere samarbeidet med kunden. Du vil trives godt i denne rollen dersom du også har en interesse og forståelse for integrasjoner mot tredjepartssystem.
Vår samlokalisering med deler av Azets Consulting og Azets sitt IT miljø gir unike muligheter for leveranseoptimalisering i ditt arbeid, i tillegg til dette får du samarbeide tett med våre kollegaer i og utenfor Norge. Det er også muligheter for uteoppdrag hos kunder i denne rollen dersom det er ønskelig.
Hvorfor velge Azets som arbeidsgiver:
Vi kan tilby deg spennende utfordringer i et voksende selskap med muligheter for karriereutvikling innen ledelse, fag eller IT fra samme lokasjon. Vi har et stort kompetansemiljø for skybaserte løsninger (Poweroffice Go og Xledger), og et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø der vi ser viktigheten av å dele kompetanse. Azets gir deg også fleksibel arbeidstid, og gode pensjons- og forsikringsordninger.
Vi håper du har:
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Du har flere års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Det er et pluss om du er statsautorisert regnskapsfører, men dette er ikke et krav
For å lykkes og trives i denne rollen må du like kundekontakt og relasjonsbygging, være løsningsorientert og tillitsskapende, samt ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
Arbeidssted vil være i våre flotte lokaler sentralt i Hønefoss. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Magnus Haugerud, på tlf nr. 93454763.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-SJ1
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap?
Til vårt kontor i Bergen ser vi nå etter en erfaren regnskapsrådgiver. Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder.
I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Din fremtidige rolle og hva Azets kan tilby deg
Som regnskapsrådgiver vil du få:
- Egen kundeportefølje der du har tid dedikert til rådgivning og støtte
- Delta i kundemøter og være kundens strategiske partner innen deres økonomi
- Gjennomføre regnskap gjennom controlling, rapportering og årsoppgjør etc. for kunden
- Azets er et internasjonalt konsern med mer enn 8000 ansatte i mange land, og du vil ha et tett samarbeid med våre kollegaer i og utenfor Norge
I Azets er vi også opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Vi har:
- Et morsomt, utviklende og hyggelig arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
- Konkurransedyktige betingelser. Og har du rett erfaringen og innstilling skal vi møte deg på dine lønnsforventninger
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden
- Mulighet for hjemmekontor og fleksibel arbeidstid
Vi håper du har:
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette.
- Flere års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon.
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
For å lykkes og trives i denne rollen bør du ha solid regnskapsforståelse, like kundekontakt og relasjonsbygging, samt være løsningsorientert og tillitsskapende.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler på/i Bergen, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Bodil Dale på tlf. 97 64 64 41 eller Bente Knutsen, tlf 90 64 78 35.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-PH1
Ønsker du å hjelpe virksomheter med å oppnå varige resultater?
Azets Consulting søker en erfaren konsulent til vår avdeling for People, Organisation & Culture, med arbeidssteder i både Oslo og Bergen. I denne avdelingen bistår vi virksomheter i både offentlig og privat sektor med HR-kompetanse, organisasjonsutvikling, lederutvikling, endringsledelse og digital transformasjon.
Om selskapet: Azets Consulting er et av Norges ledende miljøer for forbedring. Vi bistår virksomheter i både offentlig og privat sektor med å oppnå varige resultater gjennom digitalisering, automatisering og kompetanseutvikling. Med en sterk tilstedeværelse i Norge og rundt 100 eksperter lokalisert i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim, er vi en del av Azets-konsernet, som har mer enn 7.500 ansatte globalt
Med over 8,9 milliarder kroner i dokumenterte resultater for våre kunder de siste ti årene, har vi høye forventninger til engasjement og kompetanse hos våre medarbeidere. Den rette kandidaten vil finne mange muligheter for å bidra i solide og spennende prosjekter, der de kan anvende og videreutvikle sine ferdigheter i et dynamisk og utfordrende arbeidsmiljø.
Din rolle
Som konsulent vil du spille en nøkkelrolle i å sikre vellykket implementering av innovative HR-løsninger og systemer, prosesser og arbeidsmetoder hos våre kunder. Du vil håndtere endringsprosesser på alle nivå, med et særlig fokus på effektivisering av HR-prosesser og digitalisering.
Ansvarsområder:
- Bistå kunder med å løse deres systemmessige HR-oppgaver og utfordringer
- Videreutvikle og digitalisere HR-prosesser for å forbedre effektivitet
- Lede digitaliseringsprosjekter og systemimplementeringer innen HR-området
- Bidra med HR- og systemkompetanse i større endringsprosjekter
- Samarbeide tett med andre fagteam og interessenter for å sikre helhetlige løsninger
Vi tror du vil trives hos oss hvis du:
- Liker å oppnå resultater i fellesskap
- Er initiativtagende med en drivkraft og et engasjement til å utvikle deg selv og andre
- Tør å tenke nye og innovative tanker, samtidig som du sikrer fremdrift og stødige leveranser i hverdagen
- Ønsker å ta del i og påvirke et konsulentmiljø i sterk vekst som utfordrer det etablerte
- Ønsker å ta del i vår verden og etterleve våre verdier «Nysgjerrig lidenskap» og «Raust samhold»
Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som presterer, og dette synliggjøres. Vi har store vekstambisjoner og ser etter flere gode kollegaer vi kan bygge denne veksten rundt. Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg med minst 4-5 års relevant arbeidserfaring, inkludert erfaring fra konsulentvirksomhet, og som har en strategisk forståelse kombinert med evnen til å omsette teori til praktiske løsninger. Det er essensielt at du kan snakke og skrive flytende norsk.
Ideell for denne rollen er noen som ønsker å bidra aktivt til og påvirke vårt voksende konsulentmiljø som stadig utfordrer det etablerte:
Du har i tillegg kompetanse og erfaring innenfor en eller flere av områdene under:
- Solid erfaring fra HR-rolle, enten som spesialist eller generalist
- Grunnleggende forståelse for lov- og avtaleverk i arbeidslivet
- Effektivisering av HR prosesser
- Digitalisering og bruk av teknologi for å forbedre HR-prosesser.
- Implementering av ulike HR system
- Prosjektledelse og strategisk rådgiving
- Erfaring med å lede prosjekter i både offentlig og privat sektor
- Endringsledelse og omstillingsarbeid
Hva kan vi tilby?
- Muligheten til å jobbe med store og komplekse prosjekter i både privat og offentlig sektor
- Et sterkt fagmiljø innen HR, endringsledelse og digital transformasjon
- En dynamisk og inkluderende organisasjonskultur med fokus på utvikling og læring
Store påvirkningsmuligheter og kort vei til beslutninger
Hos Azets Consulting verdsetter vi arbeidsglede og faglig dyktighet, men det er vår kultur av nysgjerrig lidenskap og raust samhold som virkelig skiller oss ut. Vi er overbevist om at de beste resultatene ikke bare oppnås, men også overgås, når vi arbeider sammen som et team, kontinuerlig utfordrer det etablerte, og omfavner innovasjon i alt vi gjør. Dette samarbeidet, og fellesskapet er nøkkelen til vår evne til å utvikle og levere varig verdi for våre kunder.
Er du klar for å ta neste steg i din karriere? Send oss din søknad i dag – vi gleder oss til å bli kjent med deg!
Er du en erfaren selger og ønsker en variert arbeidshverdag i en bransje med stor utvikling? Bli en del av Azets!
Vi ser etter en selvgående og resultatbevisst Senior Sales Executive som vil få ansvar for å bygge relasjoner og levere salg til vår avdeling i Trondheim.
Du vil få muligheten til å bygge relasjoner og levere salg innenfor vårt forretningsområde som er rådgivning og konsulenttjenester innenfor regnskap, lønn og tekniske løsninger. Vi jobber i bransjens største salgsorganisasjon med mange dyktige kollegaer. Vi er et godt etablert salgsteam i Azets Norge med gode salgsverktøy og støttefunksjoner. I tillegg vil du samarbeide tett med våre faglig dyktige rådgivere og kollegaer i Trondheim som vil bistå inn i salgsmøter. Det er viktig for oss at du er erfaren og trygg i salgsrollen.
Som Senior Sales Executive i Azets vil du få muligheten til å påvirke utviklingen og øke verdiskapningen i selskapet. Du vil ha stor påvirkning i egen hverdag, ansvar for å bygge relasjoner og levere salg av topp kvalitet. Høres dette spennende ut? Vi hører gjerne fra deg!
Hvorfor jobbe med salg i Azets?
- En svært variert arbeidsdag i en bransje i en spennende utvikling
- Et team som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekter
- Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanse
- Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i landsdekkende salgsteam, strukturert plan for kompetanseheving og en karriere du kan satse på
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og arbeidssted, samt hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelser
Hva vil du jobbe med hos oss?
- Salg av Azets sine tjenester og løsninger innen regnskap, lønn og tekniske løsninger, med ansvar for eget salgsbudsjett
- Oppsøkende salgsvirksomhet, kundemøter og presentasjoner
- Tilbudsskriving, samt resultat- og aktivitetsrapportering
- Utstrakt samarbeid med salgsteamet og selskapets rådgivere og lokale ledere
- Bygge nettverk og bistå i gjennomføring av markedsaktiviteter
Vi håper at du:
- Har et eksisterende nettverk og gjerne erfaring fra salg til bedriftsmarkedet
- Er strukturert, analytisk og evner å prioritere de riktige tingene i en travel hverdag
- Er en god relasjonsbygger som kommuniserer godt på alle nivåer
- Har god forretningsforståelse og evner å se hvordan Azets kan bidra til å gjøre virksomheter mer lønnsomme
Arbeidssted vil være i Trondheim. Her vil du sitte tett på regnskap- og lønnsmiljøet i Azets. Vi er fleksible med tanke på å sitte noen dager i uken på hjemmekontor.
Noe reising må du regne med at det blir. Oppstart etter avtale.
Vi gjør oppmerksom på at søknader vil bli behandlet fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Sales Manager, Joakim Lauritsen, på telefon 928 56 136.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-HB
Har du god teknisk forståelse og erfaring med rådgivning innen regnskapsfaget?
Azets er et spennende og solid internasjonalt selskap i vekst og endring. I takt med at vår oppdragsmengde øker er vi nå på utkikk etter nye kloke hoder som kan bli med på laget. Vi ser etter deg som har erfaring innen regnskap og rådgivning til vårt kontor i Bodø.
Vi har et sterkt kundefokus og jobber hardt for å finne de beste og mest effektive løsningene for våre kunder. Du vil få utfordret deg med kompliserte rapporteringer og spennende kundemøter - og du vil ha dyktige kollegaer i ryggen både lokalt og i hele Norge. Vi utfyller hverandre ved å dele kunnskap og erfaringer både internt og eksternt.
Synes du dette høres spennende ut? Da vil vi høre fra deg!
Hva vil du få jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Bidra med å bygge og utvikle egen kundeportefølje
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
- Bidra til å skape vekst
- Store muligheter for ulike uteoppdrag hos kunde
- Være en viktig bidragsyter når det kommer til kvalitetsarbeid
Hvem er du?
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Minimum tre års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Gjerne statsautorisert regnskapsfører
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- Løsningsorientert og tillitsskapende
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Et solid fagmiljø på tvers i selskapet med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være i Azets sine sentrale lokaler i Bodø, kun fem minutter fra togstasjon. Vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uken, og vi opererer med fleksitid.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer om oss og stillingen? Ta gjerne kontakt med teamleder i Bodø, Lars Fredrik Lauten, på tlf: 995 47 827.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-HB1
Hvilke fagområder eller stillinger interesserer deg?
Er du en erfaren konsulent som brenner for å hjelpe kundene dine med å oppnå varige resultater? Da er du kanskje den vi leter etter! Azets Consulting er Norges ledende forbedringsmiljø, og har dokumentert gevinster på over 8,9 milliarder kroner for våre kunder de siste 10 årene. Dette krever engasjement, kompetanse, integritet og hardt arbeid fra våre dyktige medarbeidere.
Vi opplever stor etterspørsel etter våre tjenester, og trenger flere prosjektledere til våre kontorer i Oslo og Bergen. Vi søker deg som har solid erfaring fra konsulentbransjen, faglig tyngde innen kontinuerlig forbedring, og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Du må være en person som skaper tillit og inspirasjon hos kundene, og som kan vise til konkrete resultater fra tidligere prosjekter. Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, håper vi på å høre fra deg.
Tverrfaglighet som skaper verdi
Komplekse problemstillinger krever ofte mer enn et fagområdes innsikt. Azets Consulting kombinerer et spekter av spesialiser. Det gir oss en særstilling når det kommer til løsninger på morgendagens problemstillinger. Våre fagområder er:
- CFO Advisory
- Transformation, Digitalisation and Strategy
- People, Organisation and Culture
- Sustainability
Vi har kontorer i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim. Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Vi er alltid interessert i å komme i kontakt med nye potensielle medarbeidere på våre ulike lokasjoner, så send oss da en åpen søknad! Har du også anledning til å være mobile i forhold til lokasjon, så er det fint om du skriver noen ord om det i følgebrevet ditt.
Vi gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no, for å få varsel om nye stillinger
I Azets Consulting mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Ønsker du å lede komplekse endringsprosjekter og hjelpe virksomheter med å lykkes i digital transformasjon?
Azets Consulting søker en erfaren prosjektleder innen endringsledelse som ønsker å skape varige resultater for våre kunder.
Om oss
Azets Consulting er et av Norges ledende miljøer for forbedring. Vi bistår virksomheter i både offentlig og privat sektor med digitalisering, systemimplementering og organisasjonsutvikling. Med rundt 100 eksperter i Norge og en sterk tilknytning til Azets-konsernet, jobber vi med noen av de mest komplekse og strategiske prosjektene innen endringsledelse.
Din rolle
Som prosjektleder innen endringsledelse vil du ha en nøkkelrolle i å sikre vellykket implementering av nye systemer, prosesser og arbeidsmetoder hos våre kunder. Du vil drive endringsinitiativ fra strategi til operasjonalisering, med et særlig fokus på digitalisering og ERP-implementeringer.
Ansvarsområder
- Lede endringsprosesser knyttet til digitalisering og systemimplementeringer, inkludert ERP
- Utarbeide endringsstrategier og kommunikasjonsplaner basert på anerkjente rammeverk (ADKAR, PROSCI m.fl.)
- Sikre forankring hos ledelse og ansatte gjennom involvering, opplæring og kommunikasjon
- Identifisere og håndtere endringsmotstand samt måle effekt av endringstiltak
- Samarbeide tett med tekniske prosjektledere, virksomhetsledelse og andre interessenter
- Støtte organisasjoner i å bygge intern endringskapasitet
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter en erfaren konsulent med solid bakgrunn innen endringsledelse og digital transformasjon. Du har en strategisk forståelse kombinert med evnen til å omsette teori til praktiske løsninger for kundene våre.
Du har:
- Minst 8–10 års erfaring med endringsledelse i større prosjekter, gjerne innen digitalisering og ERP
- Erfaring fra konsulentvirksomhet og forståelse for kundedrevne prosesser
- Kjennskap til anerkjente rammeverk som ADKAR, PROSCI eller lignende
- Erfaring med interessenthåndtering og kommunikasjon på ulike nivåer i organisasjoner
- Gode analytiske evner og evne til å se helhetlige løsninger
- Sterke kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig
Hva kan vi tilby?
- Muligheten til å jobbe med store og komplekse endringsprosjekter i både privat og offentlig sektor
- Et sterkt fagmiljø innen endringsledelse og digital transformasjon
- En dynamisk og inkluderende organisasjonskultur med fokus på utvikling og læring
- Store påvirkningsmuligheter og kort vei til beslutninger
Hos Azets Consulting verdsetter vi arbeidsglede, faglig dyktighet og samarbeid. Vi tror på kraften av å utfordre det etablerte og finne innovative løsninger for våre kunder.
Er du klar for å ta neste steg i din karriere?
Send oss din søknad i dag – vi gleder oss til å bli kjent med deg!
Ønsker du å lede banebrytende IKT-prosjekter og sette ditt preg på hvordan Norges største virksomheter opererer?
Vi søker en erfaren teamleder innen IKT-prosjekter som ønsker å fremme innovasjon for våre kunder.
Om selskapet: Azets Consulting er et av Norges ledende miljøer for forbedring. Vi bistår virksomheter i både offentlig og privat sektor med å oppnå varige resultater gjennom digitalisering, automatisering og kompetanseutvikling. Med en sterk tilstedeværelse i Norge og rundt 100 eksperter lokalisert i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim, er vi en del av Azets-konsernet, som har mer enn 7.500 ansatte globalt.
Din rolle: Som teamleder for IKT-prosjekter i Azets Consulting vil du ha en avgjørende rolle i å lede vårt team gjennom komplekse teknologiprosjekter. Du vil koordinere og veilede teamet i implementeringen av innovative teknologiløsninger, samtidig som du bidrar til den langsiktige digitaliseringen av deres operasjoner. Dette er en unik mulighet til å jobbe med noen av våre mest utfordrende og viktige nasjonale prosjekter.
Ansvarsområder
Styrke prosjektgjennomføringen og sørge for at teamet har en felles forståelse av målene og teknologien bak IKT-prosjektene.
- Håndtere komplekse utfordringer og sikre effektiv implementering av løsninger.
- Være en drivkraft i digital transformasjon og sikre en effektiv og moderne leveransemodell i prosjektene.
- Fremme selvstendighet og faglig utvikling i teamet ved å støtte deres kompetanseoppbygging og eierskap til løsningene.
Hvem ser vi etter?
Vi søker en teamleder som har solid erfaring med ledelse av IKT-prosjekter, og som er en naturlig tillitsskaper for både kunder og kolleger. Du er en innovativ leder som ikke er redd for å utfordre det etablerte for å oppnå de beste resultatene. Du har:
- Relevant utdanning på masternivå
- Sertifisering innen PRINSIX, PRINCE2, Scrum Master (CSM) eller tilsvarende
- Erfaring med prosjektledelse av IKT-prosjekter i offentlig og/eller privat sektor
- Kompetanse innen Lean/smidig metodikk (SAFe eller tilsvarende rammeverk)
- Erfaring med kravanalyse, risiko- og sikkerhetsvurderinger
- Bakgrunn fra organisasjons- og virksomhetsutvikling
- Drift- og forvaltningserfaring fra større IKT-organisasjoner (gjerne med ITIL eller tilsvarende)
- Dokumentert erfaring som Scrum Master
- Kjennskap til og praktisk bruk av Azure DevOps
Hva kan vi tilby deg?
- Spennende prosjekter som lar deg utforske og innovere innen IKT, med muligheter for å påvirke store nasjonale og internasjonale virksomheter.
- Et tett samarbeid med noen av Norges fremste rådgivere, der du får utfordrende og stimulerende oppgaver.
- En flat og inkluderende organisasjonsstruktur med et sterkt fokus på din personlige og profesjonelle utvikling.
- Et tverrfaglig konsulentmiljø med kort vei til beslutninger og stort handlingsrom
Hos Azets Consulting verdsetter vi arbeidsglede og faglig dyktighet, men det er vår kultur av nysgjerrig lidenskap og raust samhold som virkelig skiller oss ut. Vi er overbevist om at de beste resultatene ikke bare oppnås, men også overgås, når vi arbeider sammen som et team, kontinuerlig utfordrer det etablerte, og omfavner innovasjon i alt vi gjør. Dette samarbeidet, og fellesskapet er nøkkelen til vår evne til å utvikle og levere varig verdi for våre kunder.
Er du klar for å ta neste steg i din karriere og bidra til varige resultater for noen av Norges mest spennende virksomheter?
Send oss din søknad i dag – vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg!
Klar for nye karrieremuligheter?
Hva vil du jobbe med?
Vil du være med i et bransjeledende og solid selskap hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Azets har lyst til å følge deg på din karrierereise. Hos oss står kompetanseutvikling sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et inkluderende arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.
I Azets har vi mange ulike avdelinger, fagområder og vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Her jobber vi moderne!
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Våre fagområder er:
- Regnskap og økonomisk rådgivning
- Lønnstjenester og HR-rådgivning
- Controlling, rapportering og årsoppgjør
- Salg (B2B)
- Support og salg av programvare
- IT – utvikling, sikkerhet, integrasjon, rådgivning etc.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
i gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no for å få varsel om nye stillinger HER.
Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
- azets.no
- talentlink