Karin på Interiørsenteret Valdres
 
 
 

Fargerike Interiørsenteret på Leira i Valdres ble langt mer effektive som papirløs bedrift

Interiørsenteret AS har som mål å levere alt kundene trenger til å pusse opp huset eller hytta gjennom bred kompetanse og lang erfaring. Som helhetsleverandør kan de skreddersy komplette pakkeløsninger til kundene sine.

Vi har holdt på i over 100 år, gjennom fire generasjoner. Selv etter så lang tid, motiveres vi fortsatt av å skape noe nytt og lykkes med det vi driver med. For å bli enda bedre, innså vi at vi måtte frigjøre tid til å gjøre det vi var gode på. Det gjorde vi ved å la Azets gjøre det de er gode på.

sier daglig leder Karin Rosendahl Slette, som har jobbet på Interiørsenteret i over 30 år.

Minimalt med store utfordringer

Til tross for sin lange fartstid, har ikke generasjonsbedriften hatt de største utfordringene.

– Vi har bygd stein for stein og hele tiden hatt fokus på å videreutvikle oss. Man klarer ikke å holde hjulene i gang over så lang tid om man ikke klarer å fornye seg og følge med i timen, sier Karin.

Noe hodebry er det likevel fra tid til annen.

– Det hender jo det er sykefravær, og det kan være litt slitsomt. Ettersom vi driver faghandel, krever jobben mye fagkompetanse. Det er vanskelig å få vikarer som er faglig oppdatert, da de gjerne har fast jobb.

Mye trygghet i digitale tjenester

Når det kommer til regnskapet, er sykdom heldigvis ikke noe Karin trenger å bekymre seg over. Som kunde i Azets har de alltid tilgang til økonomisk hjelp og rådgivning.

- Vi fikk et godt tilbud fra Azets gjennom Fargerike-kjeden i 2017. Frem til da hadde jeg ført regnskapet selv, men det ble etter hvert veldig klart at vi hadde behov for å frigjøre tid til å gjøre andre oppgaver i bedriften. Azets gjorde det mulig. Vi bruker i dag Cozone og en app på telefonen til å skanne kvitteringer. Det er så effektivt å bare kunne ta bilder av kvitteringer og sende inn, for så å kaste dem etterpå.

I tillegg har Azets hjulpet til med å implementere systemer som gjør hverdagen enklere.

- Vi har også fått hjelp til oppsett og integrasjon, med automatisk import fra de to kassaapparatene våre. Det er helt klart at Azets bidrar til en langt mer ryddig og oversiktlig økonomisk hverdag, sier Karin fornøyd.  

Fakta om Fargerike - Interiørsenteret AS

Interiørsenteret AS har sin opprinnelse i en generasjonsbedrift som er drevet i over 100 år. Selve Interiørsenteret AS ble startet rundt 1955 av malermester Ivar Bakken.

Gjennom årenes løp har senteret vokst til drøye 1400 m2, med avdelingene Fargerike, Varmefag og Flisekompaniet.

Fargerike.png

Hjelp til regnskap og lønn?

Eller ønsker du mer informasjon om hva Azets tilbyr?

Azets er et selskap som har velprøvde og gode løsninger for butikker. Ring oss også gjerne på telefon:

40 10 40 18 

eller send inn forespørselen i skjemaet under.

Ja, Azets kan håndtere min forespørsel. Jeg aksepterer at Azets mottar og lagrer mine kontaktopplysninger i overenstemmelse med Azets Privacy Statement

Ja, jeg vil at Azets sender meg innsikt, informasjon om tjenester og invitasjoner til arrangementer. Jeg kan når som helst redigere mine preferanser eller trekke tilbake mitt samtykke.