Integrerte løsninger mellom eiendomsforvaltningen og økonomisystemet
Hva om du alltid kunne få oppdaterte og nøyaktige data om eiendommene og porteføljen din? Med Azets på laget ditt får du 100 prosent integrerte løsninger mellom forvaltningen og økonomisystemet. Systemet vil automatisk utveksle økonomiske transaksjoner, der alle inntekter skapes i programmet og overføres direkte til regnskapet ditt. Du blir kvitt de manuelle prosessene, eliminerer feilkilder og får bedre datakvalitet. Informasjonen flyter sømløst mellom systemene. I mellomtiden kan du bruke tiden din mer effektivt og konsentrere deg om forvaltning av eiendom.
Beregner og fordeler du felleskostnader i regneark, oppdateres informasjonen manuelt og har du utfordring med å fakturere? I dag blir over 70 prosent av eiendomsdata globalt behandlet i regneark. Tidkrevende manuelle prosesser fører til flere feil og gjør samspillet mellom forvaltning og ditt økonomisystem svakere. Du vil sitte igjen med fragmentert og silobasert data som er utfordrende å slå sammen og fakturere.
Full oversikt med oppdatert dashboard
Nøyaktig og visualisert informasjon
100% skybasert og integrert med ditt økonomisystem
100 prosent integrert med våre løsninger
Inntekter:
Fakturagrunnlaget produseres i forvaltningssystemet og overføres til vårt økonomisystem for fakturering. Oppfølging av kundereskontro skjer i økonomisystemet og informasjonen speiles tilbake. Rapporter for inntekter vil alltid være oppdaterte.
Kostnader:
Mottak og behandling av inngående faktura gjøres gjennom Azets' prosesser og rutiner. Alle kostnader relatert til en eiendom overføres direkte og automatisk til forvaltningssystemet.
Rapporter:
Eiendomsrelaterte rapporter vil oppdateres automatisk med bokførte kostnader fra regnskapet ditt. Selskapsrelaterte rapporter oppdateres med inntekter direkte fra forvaltningssystemet.
Vår samarbeidspartner
Finske Assetti er en bransjeledende leverandør av programvare for økonomisk eiendomsforvaltning. Azets er eksklusiv partner i Norge og har stått i front for oversettelse av programvaren og tilpasning for det norske markedet. Systemet er i dag tilpasset alle selskaper med mer enn én leietaker.
Kontakt oss for en uforpliktende gjennomgang
La oss gi deg en introduksjon til systemene, tjenestene og fordelene. Fyll ut skjema, så tar vi kontakt.
Du kan også ringe 40 10 40 18
Åpningstider:
kl. 08:00 - 16:00 hverdager mandag - fredag