Ledige stilllinger internt i Azets
Liker du å jobbe med økonomi og mennesker. Sjekk ut Azets!
Azets er et solid, bransjeledende og internasjonalt selskap som kan skilte med en unik lokal forankring. Vi bidrar til å gjøre en forskjell for bedrifter med tett kundesamarbeid, støtte og faglig rådgivning innen regnskap og økonomi og mange andre områder. I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få selvstendig ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder. Med en spennende kundeportefølje vil du få en lærerik og utviklende arbeidshverdag der ingen dag er lik! Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. Vi søker deg som komplementerer oss, utfordrer oss og som gjør at vi sammen blir enda bedre. Regnskapsrådgivning er så mye mer enn bare tall og rapporter og vi verdsetter samarbeid med kunden høyt.
Hva vil du jobbe med?
- Egen kundeportefølje der du har dedikert tid til rådgivning og støtte
- Regnskap, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Faglig rådgivning og støtte til våre kunder og kollegaer
Hvem er du?
- For å lykkes og trives i denne stillingen mener vi at du må trives med kundekontakt og relasjonsbygging.
- Du er nysgjerrig og tillitsskapende, og interessert i kundens virksomhet.
- Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- God regnskapsforståelse og helst noen års relevant erfaring
- Du er gjerne statsautorisert regnskapsfører, men det er ikke et krav
- God kjennskap til lover og regler innen regnskap og du holder deg oppdatert på utviklingen i bransjen
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge å jobbe i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden
Arbeidssted vil være i Azets sine åpne og fine lokaler i Larvik med både parkering og kantineløsning. Vi er en gjeng som ser verdien av tilstedeværelse på kontoret både for det faglige og det sosiale. Vi er også fleksible rundt muligheten for hjemmekontor ved behov. Søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Pernilla Svensson, på tlf 915 68 139.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-ME1
Ønsker du å være med på å skape gode kundeopplevelser? Bli en del av Azets Elverum!
Azets Elverum har i dag en storkundeavdeling med nærmere 30 engasjerte medarbeidere. Vi leverer regnskap- og lønnstjenester til kunder innen storkunde/-kjededrift. Vår kundeportefølje er Norges mest spennende innen dette området. Dette er en definert satsning i Azets. Vi er i sterk vekst og ser nå etter en ny konsulent for å styrke vårt regnskapsteam.
Vil du bli en del av en proaktiv gjeng, med høy kompetanse og som legger sjela si i å skape gode kundeopplevelser? Vår suksess bygger på glade medarbeidere, høy fagkompetanse, teknologi og kundefokus. Høres dette spennende ut? Da vil vi høre fra deg!
Hos oss vil du kunne få jobbe med:
- Autoaccounting og regnskapsprosesser
- Effektivisering og utvikling av våre regnskapsprosesser
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Monitorering av utvalgte regnskapsprosesser.
- Bransjens mest automatiserte og fremtidsrettede løsninger
Vi ønsker at du har:
- Relevant utdanning innen regnskap/økonomi
- Noe relevant arbeidserfaring er ønskelig, men ikke et krav
- Høy arbeidskapasitet og øye for detaljer
- Gode samarbeidsevner
- Er nysgjerrig og interesse for teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
Vi kan blant annet tilby:
- Muligheter til å utvikle deg både faglig og personlig
- Spennende arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekst
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Godt sosialt miljø og kollegaer i alle aldre
Arbeidssted vil være i Azets sine nyoppussede lokaler i Elverum. Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med teamleder, Amanda Aasen, på tlf. 930 14 926.
Vi gjør oppmerksom på at vi behandler søknader fortløpende. Det vil være oppstart etter avtale.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-HB1
Er du nyutdannet innenfor økonomi til høsten 2025? Bli en del av vårt nyutdannet-program!
Er du på jakt etter varierte arbeidsoppgaver og verdifull erfaring? Vi søker nyutdannede regnskapskonsulenter med oppstart august 2025 til Tromsø, Bodø, Stavanger, Porsgrun, Lillestrøm og Kristiansund. Du vil bli en del av et program med nyutdannede fra hele landet og delta på faglige og sosiale samlinger. Les mer om programmet her.
Hos Azets er din karrierevei så lang som du ønsker den skal være og ambisjoner, prestasjoner og motivasjon blir lagt merke til og støttes. Vår fleksible karrieremodell gir deg unike muligheter, og i Azets jobber vi for å muliggjøre utvikling. Tror du at du har det som trengs for å bli en del av Azets-teamet? Da ser vi frem til å høre fra deg!
I Azets kan du blant annet få jobbe med:
- Regnskap og økonomisk rådgivning til våre kunder
- Effektivisering og utvikling av våre interne prosesser
- Bransjens mest automatiserte og fremtidsrettede løsninger
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
Hvem er du?
Vi er sikker på at du vil trives hos oss om du er nysgjerrig på regnskap og digitalisering av økonomiområdet. Vi håper du er selvgående, nytenkende og trigges av tanken på å jobbe med kunder og rådgivning. For å lykkes i denne rollen tenker vi at disse kvalifikasjonene og egenskapene er gode å ha:
- Fullfører bachelor- eller mastergrad innen regnskap/økonomi sommeren 2025
- Engasjert og et brennende ønske om å lære
- Samarbeider godt med andre og trives med teamarbeid
- Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
Hva tilbyr Azets:
Felles for Azetsere er at vi er sultne, vi motiveres av variasjon, gode kundeopplevelser og er alltid på leting etter gode løsninger. Vi deler mer enn gjerne kunnskap, og stiller opp når noen har behov for hjelp og støtte. Vi tilbyr også;
- Et arbeidsforhold som legger til rette for læring og utvikling for en nyutdannet
- Spennende utviklingsmuligheter internt i selskapet
- Faglige og sosiale samlinger med andre nyutdannede fra programmet
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og sted
- Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hvordan søker du?
Vi er godt representert i hele Norge med over 50 kontorer – både i de største byene og de mindre stedene. Vi kan ha muligheter ved flere av våre lokasjoner og vi ber derfor om at du oppgir ønskede arbeidssteder i prioritert rekkefølge i søknaden. Oversikten over våre kontorer finner du her.
Vi ber deg om å laste opp CV, vitnemål/karakterutskrifter fra høyere utdanning, attester og andre relevante dokumenter i PDF-format.
Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe i Azets? Les mer på våre karrieresider, og følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Ønsker du å utvikle din karriere innen rådgivning og lønn/HR?
Azets er nordens ledende leverandør av lønn- og HR-tjenester. Hos oss jobber vi moderne og har fremtidsrettede løsninger. Vi er bransjens mest solide ekspertise innen fagfeltet og har en spennende kundeportefølje med langsiktig bransjesatsning.
Vi ser vi nå etter en lønnsrådgiver som brenner for å gi kundene en god opplevelse og et godt produkt. Velkommen til en arbeidsplass hvor ingen dager er like!
Hva vil du jobbe med?
Som lønnsrådgiver i Azets vil du gjennomføre alt fra kundemøter, lønnskjøring, rådgivning innen lønn og HR, delta på webinar, til salg og rådgivning av våre produkter og tjenester. Kundene våre kommer stadig med spennende problemstillinger, som vi med stor glede løser sammen med dem. Du vil også få:
- Totalansvar for lønns leveransen på egen kundeportefølje
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
Hvem er du?
- Minimum to års erfaring med lønn, gjerne lønnsrådgivning
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Har god system- og IT-forståelse
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- Er arbeidsom og proaktiv, og jobber strukturert og nøyaktig
- Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Trondheim eller Tromsø, og vi er fleksible rundt muligheten for hjemmekontor noen dager i uken når opplæringensløpet er fullført. Oppstart vil være etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Maylin Stokke på tlf. 986 85 824.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-ME1
Ønsker du å jobbe med kunder fra hele verden? Bli en del av Internasjonal avdeling!
Vil du bli en del av Nordens ledende leverandør av tjenester innen regnskap, lønn og rådgivning? Da bør du lese videre! Vi opplever økt etterspørsel fra internasjonale kunder, og trenger flere skarpe hoder på bransjens beste lag. Du blir en del av internasjonal avdeling, som er et særskilt satsningsområde i Azets.
Som medarbeider i Internasjonal avdeling vil du bli en del av et nasjonalt kompetansemiljø med p.t. 23 engasjerte kolleger, men vi vokser. Vi jobber med kunder fra hele verden, og som har eiere eller konserntilhørighet utenfor Norge. Dette er virksomheter i alle størrelser, som er i ulike faser, har forskjellige behov og hvor Azets vil være deres viktigste lokale partner. Dette gir en unik mulighet for å bistå kunden til å manøvrere seg i en hverdag blant spørsmål og svar, samt lover og regler de ikke kjenner til. Teknologi er også et viktig element i vår hverdag for å bistå våre kunder.
Hos oss får du jobbe med:
- Variert rådgivning innen regnskap, skatt, mva., samt controlling, rapportering og utarbeidelse av årsoppgjør og skattemelding
- Være støttespiller for internasjonale kunder, delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge, samt andre samarbeidspartnere
- Kundeutvikling - bidra til å skape vekst på internasjonale kunder
Hva er det beste med å jobbe i Azets?
- Spennende utfordringer i et solid internasjonalt selskap i vekst og endring
- Et sterkt fagmiljø med muligheter for utvikling sammen med kunder og kolleger
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
- God opplæring og individuell opplæringsplan med oppfølging underveis
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Personalklubb og sosiale aktiviteter av ulike slag
- Konkurransedyktige pensjons- og forsikringsordninger
Hvem er du?
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant arbeidserfaring kan kompensere for dette
- Flere års erfaring innen regnskap inkludert utarbeidelse av årsoppgjør
- Erfaring med rådgivning til internasjonale kunder er en fordel
- Kommuniserer godt både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk, gjerne også andre språk
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging, og evner å skape tillit
- Samarbeider godt med andre, og trives med teamarbeid
- Ser muligheter og tar initiativ
- Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
Arbeidssted vil være i Azets sitt hovedkontor på Skøyen i Oslo. Oppstart etter avtale.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
For ytterligere informasjon om stillingene, vennligst ta kontakt med leder for Internasjonal avdeling i Norge Arne Dahl på tlf. 970 62 624.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-ME1
Har du lyst til å jobbe i et fremtidsrettet selskap med regnskap? Bli rådgiver i Azets!
Azets er en ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap, lønn, HR og rådgivning i Norden og Storbritannia. Vi har en fantastisk kundeportefølje, der vi får lov å bidra med all vår kompetanse.
Azets Legeregnskap har spesialisert seg på rådgivning innen regnskap og lønn for legesenter og privatpraktiserende leger. Nå søker vi etter en engasjert og erfaren regnskapsfører.
Ved vårt kontor i Kristiansund er vi 60 kolleger som liker å jobbe sammen, vi har det gøy på jobb og har en fantastisk kantine. Vi verdsetter det sosiale veldig høyt. Høres dette gøy ut, les videre!
Hva vil du få jobbe med?
Blir du en del av dette laget, så blir arbeidshverdagen din utfordrende, variert og morsom. Du får et selvstendig ansvar for å følge opp din egne kundeportefølje. Vi har et stort spenn av forskjellige kunder i helsesegmentet med ulike behov. Økonomisk rådgivning og problemløsning er en viktig del av arbeidshverdagen hos oss. Vi bistår våre klienter med alt som omhandler deres økonomiske hverdag, herunder regnskap, årsavslutning, lønnsadministrasjon og rådgivning.
Vi ønsker at du har:
- Solid regnskapserfaring, gjerne fra byrå, og høyere økonomisk utdannelse
- Gode samarbeidsevner, og bidrar aktivt til et godt og positivt arbeidsmiljø.
- Er utadvendt og innehar et kommersielt tankesett
- Er initiativrik, strukturert og løsningsorientert
Hva kan Azets tilby deg:
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Vi gjør oppmerksom på at søkere vil bli behandlet fortløpende.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Kristiansund. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Andreas Kvernstad på telefon 95 84 58 89.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-ME1
Har du lyst til å jobbe i et fremtidsrettet selskap med regnskap? Bli rådgiver i Azets!
Vi i Azets er nå på utkikk etter kloke hoder som kan styrke vår regnskapsavdeling i Tromsø. Er du glad i høyt tempo, varierte utfordringer og kundekontakt? Ønsker du deg spennende muligheter i et faglig sterkt miljø og i et fremtidsrettet selskap? Da er du kanskje den vi ser etter!
Først litt om oss:
På vår avdeling i Tromsø er vi totalt 14 medarbeidere, der rundt halvparten av oss jobber med regnskap for små og mellomstore bedrifter. Vi har et solid fagmiljø og høy kompetanse innen regnskap. Vi er opptatt av å hver dag yte den aller beste servicen for våre kunder og vi kan skryte på oss bransjens mest fremtidsrettede løsninger. I tillegg er vi et solid nordisk selskap i stadig vekst og endring. Vi er en godt sammensatt gjeng med foroverlente, engasjerte og positive medarbeidere. Hverdagen vår består av mye kundekontakt og byr stadig på nye spennende utfordringer og muligheter.
Din fremtidige rolle og hva Azets kan tilby deg
I Azets jobber vi moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger.
Som regnskapsrådgiver vil du få:
- Egen kundeportefølje der du har tid dedikert til rådgivning og støtte.
- Være kundens strategiske partner innen deres økonomi
- Gjennomføre regnskap gjennom controlling, rapportering og årsoppgjør etc. for kunden
- Azets er et internasjonalt konsern med mer enn 8000 ansatte i mange land, og du vil ha et tett samarbeid med våre kollegaer i og utenfor Norge.
I Azets er vi også opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Vi har:
- konkurransedyktige betingelser, og har du rett erfaringen og innstillingen skal vi møte deg på dine lønnsforventninger.
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden.
- Et hyggelig arbeidsmiljø som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen.
Vi håper du har
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Du har noen års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Det er et pluss om du er statsautorisert regnskapsfører, men dette er ikke et krav
For å lykkes og trives i denne rollen må du like kundekontakt og relasjonsbygging, være løsningsorientert og tillitsskapende, samt ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
Er du interessert?
Har du den rette erfaringen og innstillingen så skal vi nok bli enige om dine lønnsbetingelser. Vi har også gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden.
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine lokaler. Vi er fleksible rundt muligheten for hjemmekontor noen dager i uken, og vi opererer med fleksitid.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer? Ta kontakt med avdelingsleder Veronica Iversen i Tromsø, på tlf: +47 411 04 372
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-SJ1
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap?
Til vårt kontor i Stavanger ser vi nå etter en erfaren regnskapsrådgiver. Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder.
I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Din fremtidige rolle og hva Azets kan tilby deg
I Azets jobber vi moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger.
Som regnskapsrådgiver vil du få:
- Egen kundeportefølje der du har tid dedikert til rådgivning og støtte
- Delta i kundemøter og være kundens strategiske partner innen deres økonomi
- Gjennomføre regnskap gjennom controlling, rapportering og årsoppgjør etc. for kunden
- Azets er et internasjonalt konsern med mer enn 8000 ansatte i mange land, og du vil ha et tett samarbeid med våre kollegaer i og utenfor Norge
I Azets er vi også opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Vi har:
- Et morsomt, utviklende og hyggelig arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
- Konkurransedyktige betingelser. Og har du rett erfaringen og innstilling skal vi møte deg på dine lønnsforventninger
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden
- Mulighet for hjemmekontor og fleksibel arbeidstid
Vi håper du har
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Flere års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
For å lykkes og trives i denne rollen bør du ha solid regnskapsforståelse, like kundekontakt og relasjonsbygging, samt være løsningsorientert og tillitsskapende.
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine moderne lokaler på Forus i Stavanger. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Marie Høines på tlf 920 59 510.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Har du god teknisk forståelse og erfaring innen lønnsfaget?
Vi er på utkikk etter en erfaren lønnsrådgiver som kan styrke vår avdeling for SME lønn. Er du glad i høyt tempo, varierte arbeidsoppgaver og velfungerende rutiner? Da er du kanskje den vi ser etter!
Først litt om oss:
Azets er et solid nordisk selskap i stadig vekst og endring, og vi kan skryte på oss bransjens mest fremtidsrettede løsninger. Vi er 14 lønnsrådgivere for små og mellomstore bedrifter som har et solid fagmiljø og høy kompetanse innen lønn som tilhører Stavangerkontoret. Vi arbeider i en actionfylt hverdag og er opptatt av å yte den aller beste servicen for våre kunder. Felles for oss alle er at vi er komfortable med å ha mange baller i luften samtidig som kvalitet står i fokus. I hverdagen navigerer vi i en rekke forskjellige IT-systemer.
Din nye arbeidshverdag:
Hos oss jobber vi med alt fra å sikre nøyaktig lønnsproduksjon til å gi faglig rådgivning innen lønn og HR til våre kunder. Mange oppgaver er automatiserte, og en betydelig del av hverdagen vil derfor bestå av kundekontakt og rådgivning.
- Ansvar for lønnsleveransen på egen kundeportefølje
- Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
Hva vi ser etter:
Du vil trives og lykkes i denne rollen dersom du har en del arbeidserfaring innen lønn og rådgivning fra tidligere, liker kundekontakt og et høyt tempo. Vi er en bransje hvor ting endrer seg fort, og dersom du er endringsvillig og åpen for nye løsninger vil du passe godt inn hos oss. Du burde også ha en god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk.
Hva kan Azets tilby deg:
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine moderne lokaler på Forus i Stavanger. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer? Ta kontakt med avdelingsleder på lønn Therese Lende +47 957 66 730.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Hvilke fagområder eller stillinger interesserer deg?
Er du en erfaren konsulent som brenner for å hjelpe kundene dine med å oppnå varige resultater? Da er du kanskje den vi leter etter! Azets Consulting er Norges ledende forbedringsmiljø, og har dokumentert gevinster på over 8,9 milliarder kroner for våre kunder de siste 10 årene. Dette krever engasjement, kompetanse, integritet og hardt arbeid fra våre dyktige medarbeidere.
Vi opplever stor etterspørsel etter våre tjenester, og trenger flere prosjektledere til våre kontorer i Oslo og Bergen. Vi søker deg som har solid erfaring fra konsulentbransjen, faglig tyngde innen kontinuerlig forbedring, og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Du må være en person som skaper tillit og inspirasjon hos kundene, og som kan vise til konkrete resultater fra tidligere prosjekter. Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, håper vi på å høre fra deg.
Tverrfaglighet som skaper verdi
Komplekse problemstillinger krever ofte mer enn et fagområdes innsikt. Azets Consulting kombinerer et spekter av spesialiser. Det gir oss en særstilling når det kommer til løsninger på morgendagens problemstillinger. Våre fagområder er:
- CFO Advisory
- Transformation, Digitalisation and Strategy
- People, Organisation and Culture
- Sustainability
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Vi gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no, for å få varsel om nye stillinger
I Azets Consulting mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Er du en engasjert og kundefokusert person som ønsker nye utfordringer innen lønn?
Azets er Nordens ledende leverandør av lønn- og HR-tjenester. Vi er bransjens mest solide ekspertise innen fagfeltet og har en spennende kundeportefølje med langsiktig bransjesatsning.
Til vårt kontor i Kristiansand ser vi nå etter en lønnsrådgiver som brenner for å gi kundene en god opplevelse og et godt produkt. Velkommen til en arbeidsplass hvor ingen dager er like!
Hvorfor velge Azets som arbeidsgiver?
Azets er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Vi kan også tilby deg:
- Et selskap med gode rutiner og stort fokus på kvalitet
- Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter
- Et inkluderende arbeidsmiljø der mangfold står i fokus
- Morsomme og herlige kollegaer, der vi har det gøy på jobb
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
Hva vil du jobbe med?
Som lønnsrådgiver i Azets vil du gjennomføre alt fra kundemøter og lønnskjøring, til salg og rådgivning av våre produkter og tjenester. Vi samarbeider tett med kundene våre og gir dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil også få:
- Totalansvar for lønnsleveransen på egen kundeportefølje
- Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
Vi håper du er full av motivasjon, har høyarbeidskapasitet, liker å ta ansvar, er selvgående og tar eierskap til dine arbeidsoppgaver. Vi ønsker at du har noen års relevant arbeidserfaring. Det er en stor fordel om du har systemkompetanse i SDworx eller Visma.net Payroll. Samtidig håper vi at du også verdsetter et godt arbeidsmiljø og bidrar til at vi sammen har det gøy på jobb!
For å lykkes i denne rollen burde du trives med en varierende arbeidshverdag og med å være en relasjonsbygger. Du bør ha god systemforståelse og være genuint opptatt av kundens behov. Du må ha kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Kristiansand. Her vil du bli en del av et lønnsmiljø med 9 dyktige lønn- og HR konsulenter.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Reidun Nilsen, avdelingsleder lønn, på tlf 954 06 900 eller regionsleder Marie Høines på tlf. 920 59 510.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Vil du bygge en plattform med ny og moderne teknologi som reduserer kompleksiteten i systemlandskapet vårt?
Vi ser etter deg som har hands-on erfaring med utvikling av enterprise-løsninger. Du er trygg på egne ferdigheter og har “allergi” mot teknisk gjeld og kortsiktige løsninger. Du forstår balansen mellom rask utvikling og solide tekniske valg.
Vår plattform er designet for å fungere som et abstraksjonslag mellom interne og eksterne systemer og bygges på moderne teknologi i AWS. Du blir en del av vårt interne utviklingsteam, som totalt består av seksten personer. Plattformteamet har i dag åtte backend-utviklere. Du vil i tillegg samarbeide tett med de øvrige IT-teamene samt vår sentrale driftsavdeling.
Du har ikke bare dyp kunnskap om .NET og brenner for god arkitektur og høy kodestandard – du er også klar for å ta neste steg. Du ønsker på sikt å legge ren kodeproduksjon bak deg og ser etter nye utfordringer. Du går med en lederspire i magen og ønsker å bidra med å sette retning for teamet. Du trives med å jobbe med mennesker, motiverer og engasjerer dine kolleger, og evner å kommunisere tekniske løsninger på en tydelig og forståelig måte.
Arbeidsoppgaver:
- Støtte arkitekten og teamet i tekniske avgjørelser og sikre implementering av høy kvalitet
- Være en mentor og støttespiller for utviklerne
- Utføre code reviews og tekniske avklaringer,
- Bidra til å heve teamets kompetanse og kodekvalitet
- Vært en sparringspartner for arkitekten og en pådriver for å løse komplekse utfordringer
- Produsere kode og videreutvikle plattformen i samarbeid med teamet
- Bidra til å videreutvikle vår arkitektur og teknologistrategi
Hvem er du?
Dette er en sentral rolle hvor du får stor innflytelse. Vi ser etter deg med gjennomføringsevne, yrkesstolthet, besluttsomhet og teknisk ekspertise til å gjøre dette produktet til en suksess.
- Du er utdannet eller selvlært, men har en sterk lidenskap for systemutvikling
- Du har erfaring fra å utvikle komplekse enterprise-løsninger
- Du er prosessorientert og har erfaring med smidig arbeidsmetodikk
- Du er god på kommunikasjon og flink med mennesker
- Du har erfaring med å veilede og støtte andre utviklere, og trives i en mentorrolle
- Du er nysgjerrig og har en sterk interesse for å lære mer
- Du følger SOLID-prinsippene og er tilhenger av clean code. Du skriver løst koblet, testbar kode med et fornuftig nivå av abstraksjon
- Vi ønsker at du du har jobbet med eller har svært god kjennskap til noen av teknologiene vi bruker:
- C#
- Entity Framework
- Eventbasert arkitektur
- AWS Serverless (Lambda, Batch, Event Bridge, ++)
- Du behersker flytende norsk, både skriftlig og muntlig.
Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen og har ferdighetene vi ser etter, håper vi du søker!
Hva kan vi tilby?
- Store utviklingsmuligheter i et område i sterk vekst. Dette er en viktig og sentral rolle hvor du kan være premissgiver og ha stor påvirkningskraft i selskapet.
- Vi jobber etter smidige prinsipper, og du vil bli en del av et autonomt team med frihet til å forme din egen arbeidshverdag
- Lønn etter kvalifikasjoner og ansvar
- Vi verdsetter balansen mellom arbeid og privatliv, og tilbyr fleksibel arbeidstid og gode muligheter for hjemmekontor, inkludert dekning av utstyr og bredbånd.
- Faglig utvikling gjennom relevante kurs
- En aktiv personalklubb med månedlige aktiviteter
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Søknader behandles fortløpende.
IT-avdelingen holder til i Azets sine lokaler på Skøyen i Oslo. Ta gjerne kontakt med Lars Berg, Development Manager, på tlf. 986 36 396 for en uformell samtale.
Vi ønsker ikke å bli kontaktet av rekrutteringsbyråer/ We do not wish to be contacted by recruitment agencies.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Klar for nye karrieremuligheter?
Hva vil du jobbe med?
Vil du være med i et bransjeledende og solid selskap hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Azets har lyst til å følge deg på din karrierereise. Hos oss står kompetanseutvikling sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et inkluderende arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.
I Azets har vi mange ulike avdelinger, fagområder og vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Her jobber vi moderne!
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Våre fagområder er:
- Regnskap og økonomisk rådgivning
- Lønnstjenester og HR-rådgivning
- Controlling, rapportering og årsoppgjør
- Salg (B2B)
- Support og salg av programvare
- IT – utvikling, sikkerhet, integrasjon, rådgivning etc.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
i gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no for å få varsel om nye stillinger HER.
Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
- azets.no
- talentlink