Ledige stilllinger internt i Azets
Banker ditt tekniske hjerte for gode tekniske løsninger, integrasjoner, dataflyt og automatisering - bli en del av Azets sitt utviklerteam
Til vårt IT Payroll Solutions team i Oslo søker vi en IT-konsulent som spesialiserer seg på å lage automatiserte prosesser rundt våre lønnssystem, integrasjoner, spesialrapporter og andre løsninger skreddersydd til vår bedrift og våre kunder. Vi ser etter en konsulent med gjennomføringsevne, yrkesstolthet, besluttsomhet og teknisk ekspertise.
Teamet består av åtte engasjerte lagspillere. Vi samarbeider tett med hele IT-avdelingen i Azets som består av over 300 medarbeidere spredt på våre kontorer i Norden, UK og Romania. Hos oss vil du kunne legge opp din egen arbeidshverdag og vi har et stort ønske om å se at våre medarbeidere utvikler seg og lykkes som en del av teamet.
Arbeidsoppgaver
- Designe og implementere nye tekniske løsninger
- Implementere integrasjoner mellom kunders HR/timefangstsystemer og våre lønnssystemer
- Bistå teamet med oppsett, konfigurasjon og testing av integrasjoner og tekniske løsninger
- Bistå applikasjonskonsulenter med feilsøking og retting av eksisterende løsninger
- Etablere en god dialog og et godt samarbeid med våre kollegaer i Azets
- Forstå bedriften eller kundens behov i dialog med kunde eller produkteier
Les gjerne mer om Azets IT her: azets.no/karriere/azets-it/
Hvem er du?
- Du har lidenskap for utvikling og er løsningsorientert - har god evne til å undersøke og stille spørsmål for å finne gode løsninger
- Du tar initiativ, har gjennomføringsevne og et genuint ønske om å hjelpe våre kollegaer og kunder med å få en mer automatisert og effektiv arbeidshverdag.
- Om du har formell utdannelse eller er selvlært er ikke nøye for oss, men vi ønsker oss gjerne en med erfaring
- Vi ønsker at du har jobbet med eller har god kjennskap til noen av teknologiene vi bruker: C#, REST-APIer, GraphQL, SQL og det er en fordel om du kjenner til Entity Framework, AWS og/eller CI/CD
- Du behersker norsk flytende, både skriftlig og muntlig
Hva kan vi tilby?
- Vi jobber etter smidige prinsipper
- Du får frihet til å styre din egen hverdag i et autonomt team
- Lønn etter kvalifikasjoner, selvsagt konkurransedyktig
- Vi verdsetter balansen mellom arbeid og privatliv, og tilbyr fleksibel arbeidstid og gode muligheter for hjemmekontor, med dekning av utstyr og bredbånd.
- Relevante kurs
- Personalklubb med månedlige aktiviteter for den sosiale
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Du vil bli en del av et tverrfaglig team bestående av fagspesialister på lønn, spesialister på integrasjon, samt systemutviklere. Vi får stadig inn nye spennende oppdrag som gir utfordringer på løpende bånd. Hos oss vil du kunne utfolde deg i et faglig kompetent, men uhøytidelig miljø. Teamet jobber svært tett og du vil få grundig opplæring.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler på Skøyen, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uken. Vennligst oppgi ønsket arbeidssted når du søker. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon om stillingen? Ta gjerne kontakt med Mia Løkken, Manager IT Payroll Solutions, på tlf. 962 04 150 for en uformell samtale.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-SJ1
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning? Søk deg til Azets!
Til vårt kontor i Tønsberg ser vi nå etter erfarene regnskapsrådgivere. Vi har et sterkt kundefokus og jobber hardt for å finne de beste og mest effektive løsningene for våre kunder. På vår avdeling er vi 20 medarbeidere som alle har ulik bakgrunn og fartstid i selskapet. Vi verdsetter et godt arbeidsmiljø der vi kan dele kunnskap og støtte hverandre i arbeidshverdagen.
I Azets jobber vi moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Din fremtidige rolle og hva Azets kan tilby deg
Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til kunder. Det vil bli en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Du vil få:
- Egen kundeportefølje der du har tid dedikert til rådgivning og støtte
- Delta i kundemøter og være kundens strategiske partner innen deres økonomi
- Gjennomføre regnskap gjennom controlling, rapportering og årsoppgjør etc. for kunden
- Azets er et internasjonalt konsern med mer enn 8000 ansatte i mange land, og du vil ha et tett samarbeid med våre kollegaer i og utenfor Norge
Vi er opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Vi har:
- Et morsomt, utviklende og hyggelig arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
- Konkurransedyktige betingelser, og har du rett erfaringen og innstilling skal vi møte deg på dine lønnsforventninger
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden
- Mulighet for hjemmekontor og fleksibel arbeidstid
Vi håper du har
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Noen års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Autorisasjon er et pluss, men ikke et krav
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
For å lykkes og trives i denne rollen bør du ha solid regnskapsforståelse, like kundekontakt og relasjonsbygging, samt være løsningsorientert og tillitsskapende.
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Tønsberg. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Eivind Nordli +47 463 21 436.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-SJ1
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap? Bli en del av Azets!
Vi ser etter en erfaren regnskapsrådgiver til vårt team som er spesialisert for eiendomsmeglerregnskap i Hønefoss. Vi ønsker å gjøre en forskjell for bedrifter med et tett kundesamarbeid, støtte og faglig rådgivning innen regnskap og økonomi.
Du vil få gleden av å jobbe i en avdeling med 60 andre engasjerte kollegaer på Hønefoss som verdsetter gode relasjoner og hjelpe kundene til å nå sine forretningsmessige mål. På vårt kontor gjør vi nasjonale leveranser med bransje- og systemspesialiserte rådgivningsteam. Vi sier alltid ja til nye oppgaver og håper dette appelerer til deg og!
Dine nye arbeidshverdag:
Som senior regnskapsrådgiver i Azets vil du ha ansvar for leveranser til egne kunder, og være med å bygge og utvikle porteføljen din. Du vil få jobbe med økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør, samt ha ansvar for å optimalisere samarbeidet med kunden. Du vil trives godt i denne rollen dersom du også har en interesse og forståelse for integrasjoner mot tredjepartssystem.
Vår samlokalisering med deler av Azets Consulting og Azets sitt IT miljø gir unike muligheter for leveranseoptimalisering i ditt arbeid, i tillegg til dette får du samarbeide tett med våre kollegaer i og utenfor Norge. Det er også muligheter for uteoppdrag hos kunder i denne rollen dersom det er ønskelig.
Hvorfor velge Azets som arbeidsgiver:
Vi kan tilby deg spennende utfordringer i et voksende selskap med muligheter for karriereutvikling innen ledelse, fag eller IT fra samme lokasjon. Vi har et stort kompetansemiljø for skybaserte løsninger (Poweroffice Go og Xledger), og et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø der vi ser viktigheten av å dele kompetanse. Azets gir deg også fleksibel arbeidstid, og gode pensjons- og forsikringsordninger.
Vi håper du har:
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Du har flere års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Det er et pluss om du er statsautorisert regnskapsfører, men dette er ikke et krav
For å lykkes og trives i denne rollen må du like kundekontakt og relasjonsbygging, være løsningsorientert og tillitsskapende, samt ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
Arbeidssted vil være i våre flotte lokaler sentralt i Hønefoss. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Magnus Haugerud, på tlf nr. 93454763.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-SJ1
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap?
Til vårt kontor i Bergen ser vi nå etter en erfaren regnskapsrådgiver. Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder.
I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Din fremtidige rolle og hva Azets kan tilby deg
Som regnskapsrådgiver vil du få:
- Egen kundeportefølje der du har tid dedikert til rådgivning og støtte
- Delta i kundemøter og være kundens strategiske partner innen deres økonomi
- Gjennomføre regnskap gjennom controlling, rapportering og årsoppgjør etc. for kunden
- Azets er et internasjonalt konsern med mer enn 8000 ansatte i mange land, og du vil ha et tett samarbeid med våre kollegaer i og utenfor Norge
I Azets er vi også opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Vi har:
- Et morsomt, utviklende og hyggelig arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
- Konkurransedyktige betingelser. Og har du rett erfaringen og innstilling skal vi møte deg på dine lønnsforventninger
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden
- Mulighet for hjemmekontor og fleksibel arbeidstid
Vi håper du har:
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette.
- Flere års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon.
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
For å lykkes og trives i denne rollen bør du ha solid regnskapsforståelse, like kundekontakt og relasjonsbygging, samt være løsningsorientert og tillitsskapende.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler på/i Bergen, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Bodil Dale på tlf. 97 64 64 41 eller Bente Knutsen, tlf 90 64 78 35.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-PH1
Ønsker du å hjelpe virksomheter med å oppnå varige resultater?
Azets Consulting søker en erfaren konsulent til vår avdeling for People, Organisation & Culture, med arbeidssteder i både Oslo og Bergen. I denne avdelingen bistår vi virksomheter i både offentlig og privat sektor med HR-kompetanse, organisasjonsutvikling, lederutvikling, endringsledelse og digital transformasjon.
Om selskapet: Azets Consulting er et av Norges ledende miljøer for forbedring. Vi bistår virksomheter i både offentlig og privat sektor med å oppnå varige resultater gjennom digitalisering, automatisering og kompetanseutvikling. Med en sterk tilstedeværelse i Norge og rundt 100 eksperter lokalisert i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim, er vi en del av Azets-konsernet, som har mer enn 7.500 ansatte globalt
Med over 8,9 milliarder kroner i dokumenterte resultater for våre kunder de siste ti årene, har vi høye forventninger til engasjement og kompetanse hos våre medarbeidere. Den rette kandidaten vil finne mange muligheter for å bidra i solide og spennende prosjekter, der de kan anvende og videreutvikle sine ferdigheter i et dynamisk og utfordrende arbeidsmiljø.
Din rolle
Som konsulent vil du spille en nøkkelrolle i å sikre vellykket implementering av innovative HR-løsninger og systemer, prosesser og arbeidsmetoder hos våre kunder. Du vil håndtere endringsprosesser på alle nivå, med et særlig fokus på effektivisering av HR-prosesser og digitalisering.
Ansvarsområder:
- Bistå kunder med å løse deres systemmessige HR-oppgaver og utfordringer
- Videreutvikle og digitalisere HR-prosesser for å forbedre effektivitet
- Lede digitaliseringsprosjekter og systemimplementeringer innen HR-området
- Bidra med HR- og systemkompetanse i større endringsprosjekter
- Samarbeide tett med andre fagteam og interessenter for å sikre helhetlige løsninger
Vi tror du vil trives hos oss hvis du:
- Liker å oppnå resultater i fellesskap
- Er initiativtagende med en drivkraft og et engasjement til å utvikle deg selv og andre
- Tør å tenke nye og innovative tanker, samtidig som du sikrer fremdrift og stødige leveranser i hverdagen
- Ønsker å ta del i og påvirke et konsulentmiljø i sterk vekst som utfordrer det etablerte
- Ønsker å ta del i vår verden og etterleve våre verdier «Nysgjerrig lidenskap» og «Raust samhold»
Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som presterer, og dette synliggjøres. Vi har store vekstambisjoner og ser etter flere gode kollegaer vi kan bygge denne veksten rundt. Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg med minst 4-5 års relevant arbeidserfaring, inkludert erfaring fra konsulentvirksomhet, og som har en strategisk forståelse kombinert med evnen til å omsette teori til praktiske løsninger. Det er essensielt at du kan snakke og skrive flytende norsk.
Ideell for denne rollen er noen som ønsker å bidra aktivt til og påvirke vårt voksende konsulentmiljø som stadig utfordrer det etablerte:
Du har i tillegg kompetanse og erfaring innenfor en eller flere av områdene under:
- Solid erfaring fra HR-rolle, enten som spesialist eller generalist
- Grunnleggende forståelse for lov- og avtaleverk i arbeidslivet
- Effektivisering av HR prosesser
- Digitalisering og bruk av teknologi for å forbedre HR-prosesser.
- Implementering av ulike HR system
- Prosjektledelse og strategisk rådgiving
- Erfaring med å lede prosjekter i både offentlig og privat sektor
- Endringsledelse og omstillingsarbeid
Hva kan vi tilby?
- Muligheten til å jobbe med store og komplekse prosjekter i både privat og offentlig sektor
- Et sterkt fagmiljø innen HR, endringsledelse og digital transformasjon
- En dynamisk og inkluderende organisasjonskultur med fokus på utvikling og læring
Store påvirkningsmuligheter og kort vei til beslutninger
Hos Azets Consulting verdsetter vi arbeidsglede og faglig dyktighet, men det er vår kultur av nysgjerrig lidenskap og raust samhold som virkelig skiller oss ut. Vi er overbevist om at de beste resultatene ikke bare oppnås, men også overgås, når vi arbeider sammen som et team, kontinuerlig utfordrer det etablerte, og omfavner innovasjon i alt vi gjør. Dette samarbeidet, og fellesskapet er nøkkelen til vår evne til å utvikle og levere varig verdi for våre kunder.
Er du klar for å ta neste steg i din karriere? Send oss din søknad i dag – vi gleder oss til å bli kjent med deg!
Er du en erfaren selger og ønsker en variert arbeidshverdag i en bransje med stor utvikling? Bli en del av Azets!
Vi ser etter en selvgående og resultatbevisst Senior Sales Executive som vil få ansvar for å bygge relasjoner og levere salg til vår avdeling i Trondheim.
Du vil få muligheten til å bygge relasjoner og levere salg innenfor vårt forretningsområde som er rådgivning og konsulenttjenester innenfor regnskap, lønn og tekniske løsninger. Vi jobber i bransjens største salgsorganisasjon med mange dyktige kollegaer. Vi er et godt etablert salgsteam i Azets Norge med gode salgsverktøy og støttefunksjoner. I tillegg vil du samarbeide tett med våre faglig dyktige rådgivere og kollegaer i Trondheim som vil bistå inn i salgsmøter. Det er viktig for oss at du er erfaren og trygg i salgsrollen.
Som Senior Sales Executive i Azets vil du få muligheten til å påvirke utviklingen og øke verdiskapningen i selskapet. Du vil ha stor påvirkning i egen hverdag, ansvar for å bygge relasjoner og levere salg av topp kvalitet. Høres dette spennende ut? Vi hører gjerne fra deg!
Hvorfor jobbe med salg i Azets?
- En svært variert arbeidsdag i en bransje i en spennende utvikling
- Et team som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekter
- Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanse
- Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i landsdekkende salgsteam, strukturert plan for kompetanseheving og en karriere du kan satse på
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og arbeidssted, samt hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelser
Hva vil du jobbe med hos oss?
- Salg av Azets sine tjenester og løsninger innen regnskap, lønn og tekniske løsninger, med ansvar for eget salgsbudsjett
- Oppsøkende salgsvirksomhet, kundemøter og presentasjoner
- Tilbudsskriving, samt resultat- og aktivitetsrapportering
- Utstrakt samarbeid med salgsteamet og selskapets rådgivere og lokale ledere
- Bygge nettverk og bistå i gjennomføring av markedsaktiviteter
Vi håper at du:
- Har et eksisterende nettverk og gjerne erfaring fra salg til bedriftsmarkedet
- Er strukturert, analytisk og evner å prioritere de riktige tingene i en travel hverdag
- Er en god relasjonsbygger som kommuniserer godt på alle nivåer
- Har god forretningsforståelse og evner å se hvordan Azets kan bidra til å gjøre virksomheter mer lønnsomme
Arbeidssted vil være i Trondheim. Her vil du sitte tett på regnskap- og lønnsmiljøet i Azets. Vi er fleksible med tanke på å sitte noen dager i uken på hjemmekontor.
Noe reising må du regne med at det blir. Oppstart etter avtale.
Vi gjør oppmerksom på at søknader vil bli behandlet fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Sales Manager, Joakim Lauritsen, på telefon 928 56 136.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-HB
Har du regnskapserfaring og ønsker deg lederansvar? Bli teamleder i Azets
Vi ser etter en ny teamleder til ett av våre regnskapsteam i Stavanger. I denne stillingen vil du få muligheten til å lede et regnskapsteam med dyktige rådgivere, der alle har et stort engasjement for sine kunder. Vi ønsker oss en leder som kan skape vekst og som drives av å oppnå gode resultater sammen i et team.
I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Hva vil du få jobbe med?
Som teamleder i Azets vil du ha ansvar for å bygge relasjoner som skaper tillit og resultater. Du vil få utfordret deg selv med ulike kundecaser, oppfølging av teamet og leveransene våre, og utover det følger:
- Personalansvar for teamet
- Ansvar for teamets tjenesteleveranse til kunder og resultatansvar for teamet
- Bidra i salgsprosesser for leveranser
- Være med på å utvikle en rådgivnings- og kundeorientert kultur i teamet
- Strukturere, forbedre og effektivisere leveransene
- Jobbe operativt som regnskapsrådgiver med egen kundeportefølje
Vi håper vår nye teamleder:
- Har solid regnskapserfaring, gjerne fra byrå
- Høyere økonomisk utdannelse, men erfaring kan kompensere for dette
- Er endringsvillig og åpen for nye løsninger
- Har ledererfaring fra tidligere og har en inspirerende og rettferdig lederstil
- Innehar et kommersielt tankesett og er initiativrik
Hva kan Azets tilby deg:
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Et selskap som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine moderne lokaler på Forus i Stavanger. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer? Ta kontakt med avdelingsleder Marie Høines 920 59 510
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-SJ1
Join our team as Procurement Manager – Drive strategic procurement across the Nordics!
Are you an experienced procurement professional looking for a new challenge in a dynamic and international environment? Do you thrive in a role where you can make a real impact and shape a newly created position? If so, we want to hear from you!
Azets is a global company offering services and software solutions in business operations, including accounting, payroll, HR, and consulting. As we continue to grow, we are expanding our procurement function and are now looking for a Procurement manager with a strong focus on IT software procurement.
Based in Oslo, you will collaborate closely with our procurement team in the UK while driving procurement initiatives across the Nordic countries. This is a newly established position with significant responsibility, making it essential that you have extensive experience in procurement and category management.
Key responsibilities:
- Build strong and effective relationships with key stakeholders in the UK and across the Nordics to understand business needs and ensure they are reflected in strategy development and project execution
- Manage the end-to-end procurement process, from needs assessment and market research to commercial negotiations and contract execution
- Support IT and other business areas in major and complex projects by providing project management and analytical expertise
- Lead negotiations and draft contracts, working with legal teams when necessary
- Ensure delivery of cost savings and value creation across assigned projects
- Monitor contract renewals, develop strategies, and lead negotiations
- Contribute to the development and implementation of supplier management plans for strategic and critical vendors
- Contribute to development and implementation of ESG (Environmental, Social and Governance) and Carbon Reduction Supply Chain initiatives
Your qualifications and experience:
- Minimum of 5 years of experience in a similar role, with at least 3–5 years in IT procurement, particularly in software acquisitions
- Strong commercial and analytical skills
- A self-starter who thrives in an independent role and takes initiative
- Proactive and responsible, with the ability to drive projects forward and keep stakeholders informed
- Strong prioritization skills, comfortable managing multiple tasks and deadlines simultaneously
What we offer:
- A unique opportunity to influence and shape a newly created Nordic role.
- Support from a highly skilled and competent team
- A diverse range of challenges in a solid and growing company
- A fun, inclusive, and professional work environment
The position is based in Oslo, with some travel required. We also offer the possibility of remote work by agreement.
Interested in learning more? Feel free to reach out to us!
#LI-PH1
Har du god teknisk forståelse og erfaring med rådgivning innen regnskapsfaget?
Azets er et spennende og solid internasjonalt selskap i vekst og endring. I takt med at vår oppdragsmengde øker er vi nå på utkikk etter nye kloke hoder som kan bli med på laget. Vi ser etter deg som har erfaring innen regnskap og rådgivning til vårt kontor i Bodø.
Vi har et sterkt kundefokus og jobber hardt for å finne de beste og mest effektive løsningene for våre kunder. Du vil få utfordret deg med kompliserte rapporteringer og spennende kundemøter - og du vil ha dyktige kollegaer i ryggen både lokalt og i hele Norge. Vi utfyller hverandre ved å dele kunnskap og erfaringer både internt og eksternt.
Synes du dette høres spennende ut? Da vil vi høre fra deg!
Hva vil du få jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Bidra med å bygge og utvikle egen kundeportefølje
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
- Bidra til å skape vekst
- Store muligheter for ulike uteoppdrag hos kunde
- Være en viktig bidragsyter når det kommer til kvalitetsarbeid
Hvem er du?
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Minimum tre års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Gjerne statsautorisert regnskapsfører
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- Løsningsorientert og tillitsskapende
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Et solid fagmiljø på tvers i selskapet med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være i Azets sine sentrale lokaler i Bodø, kun fem minutter fra togstasjon. Vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uken, og vi opererer med fleksitid.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer om oss og stillingen? Ta gjerne kontakt med teamleder i Bodø, Lars Fredrik Lauten, på tlf: 995 47 827.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-HB1
Er du nyutdannet innenfor økonomi til høsten 2025? Bli en del av vårt nyutdannet-program!
Er du på jakt etter varierte arbeidsoppgaver og verdifull erfaring? Vi søker nyutdannede regnskapskonsulenter med oppstart august 2025 til Hønefoss, Porsgrunn og Larvik. Du vil bli en del av et program med nyutdannede fra hele landet og delta på faglige og sosiale samlinger. Les mer om programmet her.
Hos Azets er din karrierevei så lang som du ønsker den skal være og ambisjoner, prestasjoner og motivasjon blir lagt merke til og støttes. Vår fleksible karrieremodell gir deg unike muligheter, og i Azets jobber vi for å muliggjøre utvikling. Tror du at du har det som trengs for å bli en del av Azets-teamet? Da ser vi frem til å høre fra deg!
I Azets kan du blant annet få jobbe med:
- Regnskap og økonomisk rådgivning til våre kunder
- Effektivisering og utvikling av våre interne prosesser
- Bransjens mest automatiserte og fremtidsrettede løsninger
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
Hvem er du?
Vi er sikker på at du vil trives hos oss om du er nysgjerrig på regnskap og digitalisering av økonomiområdet. Vi håper du er selvgående, nytenkende og trigges av tanken på å jobbe med kunder og rådgivning. For å lykkes i denne rollen tenker vi at disse kvalifikasjonene og egenskapene er gode å ha:
- Fullfører bachelor- eller mastergrad innen regnskap/økonomi sommeren 2025
- Engasjert og et brennende ønske om å lære
- Samarbeider godt med andre og trives med teamarbeid
- Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
Hva tilbyr Azets:
Felles for Azetsere er at vi er sultne, vi motiveres av variasjon, gode kundeopplevelser og er alltid på leting etter gode løsninger. Vi deler mer enn gjerne kunnskap, og stiller opp når noen har behov for hjelp og støtte. Vi tilbyr også;
- Et arbeidsforhold som legger til rette for læring og utvikling for en nyutdannet
- Spennende utviklingsmuligheter internt i selskapet
- Faglige og sosiale samlinger med andre nyutdannede fra programmet
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og sted
- Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hvordan søker du?
Vi søker nå kun etter deg som søker deg til enten Hønefoss, Porsgrunn eller Larvik. Registrer ønsket lokasjon i søknaden.
Vi ber deg om å laste opp CV, vitnemål/karakterutskrifter fra høyere utdanning, attester og andre relevante dokumenter i PDF-format.
Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe i Azets? Les mer på våre karrieresider, og følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-ME1
Hvilke fagområder eller stillinger interesserer deg?
Er du en erfaren konsulent som brenner for å hjelpe kundene dine med å oppnå varige resultater? Da er du kanskje den vi leter etter! Azets Consulting er Norges ledende forbedringsmiljø, og har dokumentert gevinster på over 8,9 milliarder kroner for våre kunder de siste 10 årene. Dette krever engasjement, kompetanse, integritet og hardt arbeid fra våre dyktige medarbeidere.
Vi opplever stor etterspørsel etter våre tjenester, og trenger flere prosjektledere til våre kontorer i Oslo og Bergen. Vi søker deg som har solid erfaring fra konsulentbransjen, faglig tyngde innen kontinuerlig forbedring, og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Du må være en person som skaper tillit og inspirasjon hos kundene, og som kan vise til konkrete resultater fra tidligere prosjekter. Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, håper vi på å høre fra deg.
Tverrfaglighet som skaper verdi
Komplekse problemstillinger krever ofte mer enn et fagområdes innsikt. Azets Consulting kombinerer et spekter av spesialiser. Det gir oss en særstilling når det kommer til løsninger på morgendagens problemstillinger. Våre fagområder er:
- CFO Advisory
- Transformation, Digitalisation and Strategy
- People, Organisation and Culture
- Sustainability
Vi har kontorer i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim. Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Vi er alltid interessert i å komme i kontakt med nye potensielle medarbeidere på våre ulike lokasjoner, så send oss da en åpen søknad! Har du også anledning til å være mobile i forhold til lokasjon, så er det fint om du skriver noen ord om det i følgebrevet ditt.
Vi gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no, for å få varsel om nye stillinger
I Azets Consulting mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Liker du å jobbe med økonomi og mennesker. Sjekk ut Azets!
Azets er et solid, bransjeledende og internasjonalt selskap som kan skilte med en unik lokal forankring. Vi bidrar til å gjøre en forskjell for bedrifter med tett kundesamarbeid, støtte og faglig rådgivning innen regnskap og økonomi og mange andre områder. I Azets vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få selvstendig ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder. Med en spennende kundeportefølje vil du få en lærerik og utviklende arbeidshverdag der ingen dag er lik! Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. Vi søker deg som komplementerer oss, utfordrer oss og som gjør at vi sammen blir enda bedre. Regnskapsrådgivning er så mye mer enn bare tall og rapporter og vi verdsetter samarbeid med kunden høyt.
Hva vil du jobbe med?
- Egen kundeportefølje der du har dedikert tid til rådgivning og støtte
- Regnskap, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Faglig rådgivning og støtte til våre kunder og kollegaer
Hvem er du?
- For å lykkes og trives i denne stillingen mener vi at du må trives med kundekontakt og relasjonsbygging.
- Du er nysgjerrig og tillitsskapende, og interessert i kundens virksomhet.
- Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- God regnskapsforståelse og helst noen års relevant erfaring
- Du er gjerne statsautorisert regnskapsfører, men det er ikke et krav
- God kjennskap til lover og regler innen regnskap og du holder deg oppdatert på utviklingen i bransjen
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge å jobbe i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden
Arbeidssted vil være i Azets sine åpne og fine lokaler i Larvik med både parkering og kantineløsning. Vi er en gjeng som ser verdien av tilstedeværelse på kontoret både for det faglige og det sosiale. Vi er også fleksible rundt muligheten for hjemmekontor ved behov. Søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Pernilla Svensson, på tlf 915 68 139.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-ME1
Are you an experienced UX Designer? Join Azets!
We are looking for an ambitious UX Designer to join our team!
Azets is a global company providing services and software solutions in business operations, including accounting, payroll, HR, and consulting. As our UX Designer, you will be part of an international development team with 13 colleagues, half of whom are based in Romania. Azets IT consists of skilled developers, product managers, and a highly competent business division.
You will work closely with our Product Owners and engineers to identify effective solutions and deliver them to our customers. Collaboration is key within our team, and we maintain a strong relationship with stakeholders. Additionally, you will have the opportunity to work alongside UX designers across the Nordic countries.
Your new organization:
Would you like to be part of a professional and attractive organization that values a flexible and development-oriented environment for all employees?
At Azets, collaboration and team spirit are essential. Our level of expertise is exceptionally high, and we foster an inspiring and dynamic culture. We work with modern technology in bright, spacious offices. We also offer the possibility of working from home a few days a week if desired.
We want to provide you with the best opportunities to achieve your professional ambitions and develop an exciting career.
Your responsibilities:
- Collaborate with our Product Owners to design our applications
- Conduct user research, create UX concepts, wireframes, and user flows
- Facilitate design workshops to optimize user experience in our applications
- Support the development team with detailed wireframes and interaction models
- Perform user testing to validate design proposals
- Analyze, prioritize, and develop requirements based on user feedback
Desired skills:
You are a UX Designer who understands both business requirements and technical constraints. You have experience conducting user research, interviews, and translating insights into user flows, customer journey maps, wireframes, mockups, and prototypes. We also hope you can check off some of the following qualifications:
- At least 3-5 years of experience in UX, preferably with a relevant degree in HCI, interaction design, or a similar field
- Experience with software product development, ideally in the financial software area
- Familiarity with prototyping and wireframing
- Experience with design tools, preferably Figma and/or Axure RP
- Strong English skills are required, and understanding some Norwegian is an advantage
- Knowledge of agile methodologies
- Experience with UI design is a plus
What we offer:
- We value work-life balance and provide flexible working hours and excellent opportunities for remote work, including coverage of necessary equipment and broadband
- Relevant courses and professional development opportunities
- A competitive salary based on qualifications
- An employee club with monthly social activities
- Good pension and insurance schemes
Applications will be reviewed on an ongoing basis. The position is primarily based at Azets’ offices in Skøyen, Oslo. You will have flexible working hours and the possibility of remote work.
If you have any questions, please contact Team Lead Maria Christoffersen at maria.christoffersen@azets.com. We look forward to receiving your application!
#LI-PH1
Ønsker du å lede komplekse endringsprosjekter og hjelpe virksomheter med å lykkes i digital transformasjon?
Azets Consulting søker en erfaren prosjektleder innen endringsledelse som ønsker å skape varige resultater for våre kunder.
Om oss
Azets Consulting er et av Norges ledende miljøer for forbedring. Vi bistår virksomheter i både offentlig og privat sektor med digitalisering, systemimplementering og organisasjonsutvikling. Med rundt 100 eksperter i Norge og en sterk tilknytning til Azets-konsernet, jobber vi med noen av de mest komplekse og strategiske prosjektene innen endringsledelse.
Din rolle
Som prosjektleder innen endringsledelse vil du ha en nøkkelrolle i å sikre vellykket implementering av nye systemer, prosesser og arbeidsmetoder hos våre kunder. Du vil drive endringsinitiativ fra strategi til operasjonalisering, med et særlig fokus på digitalisering og ERP-implementeringer.
Ansvarsområder
- Lede endringsprosesser knyttet til digitalisering og systemimplementeringer, inkludert ERP
- Utarbeide endringsstrategier og kommunikasjonsplaner basert på anerkjente rammeverk (ADKAR, PROSCI m.fl.)
- Sikre forankring hos ledelse og ansatte gjennom involvering, opplæring og kommunikasjon
- Identifisere og håndtere endringsmotstand samt måle effekt av endringstiltak
- Samarbeide tett med tekniske prosjektledere, virksomhetsledelse og andre interessenter
- Støtte organisasjoner i å bygge intern endringskapasitet
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter en erfaren konsulent med solid bakgrunn innen endringsledelse og digital transformasjon. Du har en strategisk forståelse kombinert med evnen til å omsette teori til praktiske løsninger for kundene våre.
Du har:
- Minst 8–10 års erfaring med endringsledelse i større prosjekter, gjerne innen digitalisering og ERP
- Erfaring fra konsulentvirksomhet og forståelse for kundedrevne prosesser
- Kjennskap til anerkjente rammeverk som ADKAR, PROSCI eller lignende
- Erfaring med interessenthåndtering og kommunikasjon på ulike nivåer i organisasjoner
- Gode analytiske evner og evne til å se helhetlige løsninger
- Sterke kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig
Hva kan vi tilby?
- Muligheten til å jobbe med store og komplekse endringsprosjekter i både privat og offentlig sektor
- Et sterkt fagmiljø innen endringsledelse og digital transformasjon
- En dynamisk og inkluderende organisasjonskultur med fokus på utvikling og læring
- Store påvirkningsmuligheter og kort vei til beslutninger
Hos Azets Consulting verdsetter vi arbeidsglede, faglig dyktighet og samarbeid. Vi tror på kraften av å utfordre det etablerte og finne innovative løsninger for våre kunder.
Er du klar for å ta neste steg i din karriere?
Send oss din søknad i dag – vi gleder oss til å bli kjent med deg!
Ønsker du å lede banebrytende IKT-prosjekter og sette ditt preg på hvordan Norges største virksomheter opererer?
Vi søker en erfaren teamleder innen IKT-prosjekter som ønsker å fremme innovasjon for våre kunder.
Om selskapet: Azets Consulting er et av Norges ledende miljøer for forbedring. Vi bistår virksomheter i både offentlig og privat sektor med å oppnå varige resultater gjennom digitalisering, automatisering og kompetanseutvikling. Med en sterk tilstedeværelse i Norge og rundt 100 eksperter lokalisert i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim, er vi en del av Azets-konsernet, som har mer enn 7.500 ansatte globalt.
Din rolle: Som teamleder for IKT-prosjekter i Azets Consulting vil du ha en avgjørende rolle i å lede vårt team gjennom komplekse teknologiprosjekter. Du vil koordinere og veilede teamet i implementeringen av innovative teknologiløsninger, samtidig som du bidrar til den langsiktige digitaliseringen av deres operasjoner. Dette er en unik mulighet til å jobbe med noen av våre mest utfordrende og viktige nasjonale prosjekter.
Ansvarsområder
Styrke prosjektgjennomføringen og sørge for at teamet har en felles forståelse av målene og teknologien bak IKT-prosjektene.
- Håndtere komplekse utfordringer og sikre effektiv implementering av løsninger.
- Være en drivkraft i digital transformasjon og sikre en effektiv og moderne leveransemodell i prosjektene.
- Fremme selvstendighet og faglig utvikling i teamet ved å støtte deres kompetanseoppbygging og eierskap til løsningene.
Hvem ser vi etter?
Vi søker en teamleder som har solid erfaring med ledelse av IKT-prosjekter, og som er en naturlig tillitsskaper for både kunder og kolleger. Du er en innovativ leder som ikke er redd for å utfordre det etablerte for å oppnå de beste resultatene. Du har:
- Relevant utdanning på masternivå
- Sertifisering innen PRINSIX, PRINCE2, Scrum Master (CSM) eller tilsvarende
- Erfaring med prosjektledelse av IKT-prosjekter i offentlig og/eller privat sektor
- Kompetanse innen Lean/smidig metodikk (SAFe eller tilsvarende rammeverk)
- Erfaring med kravanalyse, risiko- og sikkerhetsvurderinger
- Bakgrunn fra organisasjons- og virksomhetsutvikling
- Drift- og forvaltningserfaring fra større IKT-organisasjoner (gjerne med ITIL eller tilsvarende)
- Dokumentert erfaring som Scrum Master
- Kjennskap til og praktisk bruk av Azure DevOps
Hva kan vi tilby deg?
- Spennende prosjekter som lar deg utforske og innovere innen IKT, med muligheter for å påvirke store nasjonale og internasjonale virksomheter.
- Et tett samarbeid med noen av Norges fremste rådgivere, der du får utfordrende og stimulerende oppgaver.
- En flat og inkluderende organisasjonsstruktur med et sterkt fokus på din personlige og profesjonelle utvikling.
- Et tverrfaglig konsulentmiljø med kort vei til beslutninger og stort handlingsrom
Hos Azets Consulting verdsetter vi arbeidsglede og faglig dyktighet, men det er vår kultur av nysgjerrig lidenskap og raust samhold som virkelig skiller oss ut. Vi er overbevist om at de beste resultatene ikke bare oppnås, men også overgås, når vi arbeider sammen som et team, kontinuerlig utfordrer det etablerte, og omfavner innovasjon i alt vi gjør. Dette samarbeidet, og fellesskapet er nøkkelen til vår evne til å utvikle og levere varig verdi for våre kunder.
Er du klar for å ta neste steg i din karriere og bidra til varige resultater for noen av Norges mest spennende virksomheter?
Send oss din søknad i dag – vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg!
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap?
I takt med at vår oppdragsmengde vokser ønsker vi å styrke vårt unike kompetansehus. Vi ser derfor etter en erfaren regnskapsrådgiver til vårt kontor i Ålesund. Vi ønsker å gjøre en forskjell for bedrifter med et tett kundesamarbeid, støtte og faglig rådgivning innen regnskap og økonomi.
Hos oss vil du få en lærerik og variert arbeidshverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi har et stort fagmiljø hvor vi deler kunnskap og har faglige diskusjoner med våre gode kollegaer. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. I tillegg kan vi skryte av at vi er et solid internasjonalt selskap i vekst og at vi har bransjens mest fremtidsrettede løsninger.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Et godt fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekst
Hva vil du få jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, regnskap, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
Hvem er du?
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Du har minimum tre års arbeidserfaring innen regnskap eller revisjon
- Gjerne statsautorisert regnskapsfører
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- Løsningsorientert og tillitsskapende
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Ålesund, og det vil være mulighet for hjemmekontor noen dager i uken. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder, Maylinn Stokke, på tlf 986 85 824.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss.
#LI-ME1
Ønsker du å utvikle deg innenfor lønn og HR? Bli en del av lønnsteamet til Azets!
Vi ser nå etter en arbeidsom og kundefokusert lønnsrådgiver til vårt team i Ålesund!
Vår oppdragsmende vokser og vi ser derfor etter deg som ønsker å utvikle deg sammen med oss. Er du den vi leter etter?
Det som kjennetegner oss er at vi jobber i team, deler kompetanse og bistår hverandre i vårt arbeid ut mot kundene våre. Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og god kundedialog forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetsikrer deres leveranser. Vi har et godt og støttende arbeidsmiljø, hvor kollegaer samarbeider for å oppnå felles kompetanse.
Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Hva vil arbeidsdagen bestå av?
Som lønnsrådgiver i Azets vil du få ansvar for en egen kundeportefølje og gjennomføre alt fra lønnskjøring, kundemøter, årsoppgjør, faglige oppdateringer samt rådgivning av våre produkter og tjenester. Kundene våre kommer stadig med spennende problemstillinger, som vi med stor glede løser sammen med dem. Dette betyr at du vil samarbeide tett med kundene våre, gi dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil ha ansvar for å å videreutvikle leveranse og kunderelasjoner, samt sikre at de tilbys riktige løsninger og tjenester.
Hvem er du?
- Har økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Minimum 2 års erfaring innen lønnsfaget
- Erfaring innen SD Worx
- God kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget
- En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov
- Stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge å jobbe i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Ålesund.
Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Maylin Stokke, på tlf 986 85 824.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-ME1
Klar for nye karrieremuligheter?
Hva vil du jobbe med?
Vil du være med i et bransjeledende og solid selskap hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Azets har lyst til å følge deg på din karrierereise. Hos oss står kompetanseutvikling sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et inkluderende arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.
I Azets har vi mange ulike avdelinger, fagområder og vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Her jobber vi moderne!
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Våre fagområder er:
- Regnskap og økonomisk rådgivning
- Lønnstjenester og HR-rådgivning
- Controlling, rapportering og årsoppgjør
- Salg (B2B)
- Support og salg av programvare
- IT – utvikling, sikkerhet, integrasjon, rådgivning etc.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
i gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no for å få varsel om nye stillinger HER.
Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
- azets.no
- talentlink