Ledige stilllinger internt i Azets
Har du lyst til å jobbe i et fremtidsrettet selskap med regnskap? Bli rådgiver i Azets!
Vi i Azets er nå på utkikk etter kloke hoder som kan styrke vår regnskapsavdeling i Tromsø. Er du glad i høyt tempo, varierte utfordringer og kundekontakt? Ønsker du deg spennende muligheter i et faglig sterkt miljø og i et fremtidsrettet selskap? Da er du kanskje den vi ser etter!
Først litt om oss:
På vår avdeling i Tromsø er vi totalt 14 medarbeidere, der rundt halvparten av oss jobber med regnskap for små og mellomstore bedrifter. Vi har et solid fagmiljø og høy kompetanse innen regnskap. Vi er opptatt av å hver dag yte den aller beste servicen for våre kunder og vi kan skryte på oss bransjens mest fremtidsrettede løsninger. I tillegg er vi et solid nordisk selskap i stadig vekst og endring. Vi er en godt sammensatt gjeng med foroverlente, engasjerte og positive medarbeidere. Hverdagen vår består av mye kundekontakt og byr stadig på nye spennende utfordringer og muligheter.
Din fremtidige rolle og hva Azets kan tilby deg
I Azets jobber vi moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger.
Som regnskapsrådgiver vil du få:
- Egen kundeportefølje der du har tid dedikert til rådgivning og støtte.
- Være kundens strategiske partner innen deres økonomi
- Gjennomføre regnskap gjennom controlling, rapportering og årsoppgjør etc. for kunden
- Azets er et internasjonalt konsern med mer enn 8000 ansatte i mange land, og du vil ha et tett samarbeid med våre kollegaer i og utenfor Norge.
I Azets er vi også opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Vi har:
- konkurransedyktige betingelser, og har du rett erfaringen og innstillingen skal vi møte deg på dine lønnsforventninger.
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden.
- Et hyggelig arbeidsmiljø som aktivt jobber for mangfold og inkludering på arbeidsplassen.
Vi håper du har
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Du har noen års relevant arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Det er et pluss om du er statsautorisert regnskapsfører, men dette er ikke et krav
For å lykkes og trives i denne rollen må du like kundekontakt og relasjonsbygging, være løsningsorientert og tillitsskapende, samt ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
Er du interessert?
Har du den rette erfaringen og innstillingen så skal vi nok bli enige om dine lønnsbetingelser. Vi har også gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden.
Hovedarbeidssted vil være i Azets sine lokaler. Vi er fleksible rundt muligheten for hjemmekontor noen dager i uken, og vi opererer med fleksitid.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du noen spørsmål eller ønsker å vite mer? Ta kontakt med Avdelingsleder Veronica Iversen i Tromsø, på tlf: +47 411 04 372
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Vil du bygge en plattform med ny og moderne teknologi som reduserer kompleksiteten i systemlandskapet vårt?
Vi ser etter deg som har hands-on erfaring med utvikling av enterprise-løsninger. Du er trygg på egne ferdigheter og har “allergi” mot teknisk gjeld og kortsiktige løsninger. Du forstår balansen mellom rask utvikling og solide tekniske valg.
Vår plattform er designet for å fungere som et abstraksjonslag mellom interne og eksterne systemer og bygges på moderne teknologi i AWS. Du blir en del av vårt interne utviklingsteam, som totalt består av seksten personer. Plattformteamet har i dag åtte backend-utviklere. Du vil i tillegg samarbeide tett med de øvrige IT-teamene samt vår sentrale driftsavdeling.
Du har ikke bare dyp kunnskap om .NET og brenner for god arkitektur og høy kodestandard – du er også klar for å ta neste steg. Du ønsker på sikt å legge ren kodeproduksjon bak deg og ser etter nye utfordringer. Du går med en lederspire i magen og ønsker å bidra med å sette retning for teamet. Du trives med å jobbe med mennesker, motiverer og engasjerer dine kolleger, og evner å kommunisere tekniske løsninger på en tydelig og forståelig måte.
Arbeidsoppgaver:
- Støtte arkitekten og teamet i tekniske avgjørelser og sikre implementering av høy kvalitet
- Være en mentor og støttespiller for utviklerne
- Utføre code reviews og tekniske avklaringer,
- Bidra til å heve teamets kompetanse og kodekvalitet
- Vært en sparringspartner for arkitekten og en pådriver for å løse komplekse utfordringer
- Produsere kode og videreutvikle plattformen i samarbeid med teamet
- Bidra til å videreutvikle vår arkitektur og teknologistrategi
Hvem er du?
Dette er en sentral rolle hvor du får stor innflytelse. Vi ser etter deg med gjennomføringsevne, yrkesstolthet, besluttsomhet og teknisk ekspertise til å gjøre dette produktet til en suksess.
- Du er utdannet eller selvlært, men har en sterk lidenskap for systemutvikling
- Du har erfaring fra å utvikle komplekse enterprise-løsninger
- Du er prosessorientert og har erfaring med smidig arbeidsmetodikk
- Du er god på kommunikasjon og flink med mennesker
- Du har erfaring med å veilede og støtte andre utviklere, og trives i en mentorrolle
- Du er nysgjerrig og har en sterk interesse for å lære mer
- Du følger SOLID-prinsippene og er tilhenger av clean code. Du skriver løst koblet, testbar kode med et fornuftig nivå av abstraksjon
- Vi ønsker at du du har jobbet med eller har svært god kjennskap til noen av teknologiene vi bruker:
- C#
- Entity Framework
- Eventbasert arkitektur
- AWS Serverless (Lambda, Batch, Event Bridge, ++)
- Du behersker flytende norsk, både skriftlig og muntlig.
Vi forstår at dette er høye krav å stille, men vi tror du finnes der ute. Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen og har ferdighetene vi ser etter, håper vi du søker!
Hva kan vi tilby?
- Store utviklingsmuligheter i et område i sterk vekst. Dette er en viktig og sentral rolle hvor du kan være premissgiver og ha stor påvirkningskraft i selskapet.
- Vi jobber etter smidige prinsipper, og du vil bli en del av et autonomt team med frihet til å forme din egen arbeidshverdag
- Lønn etter kvalifikasjoner og ansvar
- Vi verdsetter balansen mellom arbeid og privatliv, og tilbyr fleksibel arbeidstid og gode muligheter for hjemmekontor, inkludert dekning av utstyr og bredbånd.
- Faglig utvikling gjennom relevante kurs
- En aktiv personalklubb med månedlige aktiviteter
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Søknader behandles fortløpende.
IT-avdelingen holder til i Azets sine lokaler på Skøyen i Oslo. Ta gjerne kontakt med Lars Berg, Development Manager, på tlf. 986 36 396 for en uformell samtale.
Vi ønsker ikke å bli kontaktet av rekrutteringsbyråer/ We do not wish to be contacted by recruitment agencies.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Ønsker du å utvikle deg innenfor lønn og HR? Bli en del av lønnsteamet til Azets!
Vi ser nå etter en arbeidsom og kundefokusert lønnsrådgiver til vårt team i Trondheim!
Vår oppdragsmende vokser og vi ser derfor etter deg som ønsker å utvikle deg sammen med oss. Er du den vi leter etter?
Det som kjennetegner oss er at vi jobber i team, deler kompetanse og bistår hverandre i vårt arbeid ut mot kundene våre. Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og god kundedialog forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetsikrer deres leveranser. Vi har et godt og støttende arbeidsmiljø, hvor kollegaer samarbeider for å oppnå felles kompetanse.
Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Hva vil arbeidsdagen bestå av?
Som lønnsrådgiver i Azets vil du få ansvar for en egen kundeportefølje og gjennomføre alt fra lønnskjøring, kundemøter, årsoppgjør, faglige oppdateringer samt rådgivning av våre produkter og tjenester. Kundene våre kommer stadig med spennende problemstillinger, som vi med stor glede løser sammen med dem. Dette betyr at du vil samarbeide tett med kundene våre, gi dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil ha ansvar for å å videreutvikle leveranse og kunderelasjoner, samt sikre at de tilbys riktige løsninger og tjenester.
Hvem er du?
- Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Minimum 2 års erfaring innen lønnsfaget
- God kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget
- En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov
- Stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge å jobbe i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Trondheim.
Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Maylin Stokke, på tlf 986 85 824.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Er du opptatt av kundedialog og motiveres av gode samtaler? Da kan du den vi ser etter!
Business Support-teamet i Azets er en livlig og engasjert gjeng som brenner for salg og kundeopplevelser. Vi jobber for å skape de beste kundeopplevelsene i bransjen. Hverdagen på kontoret er aldri kjedelig og vi trives godt i hverandres selskap. I denne stillingen vil du kjapt bli kjent med hele organisasjonen vår.
Vi søker nå en positiv og engasjert Jr. Sales Specialists til vårt Business Support team. Du vil uføre interne kundeundersøkelser som gir oss verdifull innsikt i det videre arbeidet med å skape de beste kundeopplevelsene. I tillegg vil du hente inn kundesitater til bruk i markedsføringsaktiviteter.
Hva vil du jobbe med hos oss
Junior Sales Specialist, Lene Bruun, forteller følgende om hennes oppstarten i Business Support:
"Som nyansatt verdsetter jeg det å komme inn i et så inkluderende team som støtter hverandre og gjør hverandre gode. nyansatt verdsetter jeg det å komme inn i et så inkluderende team som støtter hverandre og gjør hverandre gode. Det er et fantastisk team hvor jeg føler at jeg får utviklet meg både faglig og sosialt, og hvor latteren sitter løst."
Arbeidshverdagen vil bestå av:
- Utføre interne kundeundersøkelser
- Innhente kundesitater
- Bistå sentralbordet ved behov
- Håndtere telefon, mail, chat og webskjema ved behov
- Ved behov bistå med andre oppgaver
For å lykkes i rollen, tror vi at du:
- Er relasjonsorientert og motiveres av fornøyde kunder
- Er selvdreven samtidig som du jobber godt i team
- Trives med PC og telefon som arbeidsverktøy
- Har god system- og IT-forståelse
- Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
- Nyutdannede oppfordres til å søke
Vi ønsker å tilby deg:
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Spennende utfordringer i et solid internasjonalt selskap
Arbeidssted vil være på Azets sitt kontor på Strømsø torg i Drammen, og er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Arbeidstid vil i hovedsak være mellom kl. 08.00-16.00. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Stillingen er et tidsbegrenset vikariat, men det kan være mulighet for forlengelse.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Head of Business Support i Azets Insight, Kristine Krey Holmstad, på tlf. 975 46 682.
I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.
Ønsker du å jobbe med salg av rådgivningstjenester innen regnskap og lønn?
Vi ønsker å utvide salgsteamet i Oslo og Trondheim og ser derfor etter to proaktive og resultatbevisste selgere. Hos oss vil du få muligheten til å bygge relasjoner og levere salg innenfor vårt forretningsområde som er rådgivning og konsulenttjenester innenfor regnskap, lønn og tekniske løsninger. Vi jobber i bransjens største salgsorganisasjon med mange dyktige kollegaer representert både i Norge og Norden. Gode salgsverktøy og støttefunksjoner er selvsagt etablert og hjelper deg godt i gang. I tillegg er vi et stort team som liker å hjelpe hverandre der det trengs.
Som Senior Sales Executive for Azets vil du få muligheten til å påvirke utviklingen og øke verdiskapningen i selskapet. Du vil ha stor påvirkning på egen hverdag, ansvar for å bygge relasjoner og levere salg av topp kvalitet.
Hvorfor jobbe med salg i Azets?
- En svært variert arbeidsdag i en bransje i en spennende utvikling
- Et team som lytter til dine innspill og bistår deg i dine prosjekter
- Et bredt spekter av utfordringer i et solid selskap i vekst
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy fagkompetanse
- Faglig og personlig utvikling gjennom samarbeid i landsdekkende salgsteam, strukturert plan for kompetanseheving og en karriere du kan satse på
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og arbeidssted, samt hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, i tillegg til konkurransedyktige betingelser
Hva vil du jobbe med hos oss?
- Salg av Azets sine tjenester og løsninger innen regnskap, lønn og tekniske løsninger, med ansvar for eget salgsbudsjett
- Oppsøkende salgsvirksomhet, kundemøter og presentasjoner
- Tilbudsskriving, samt resultat- og aktivitetsrapportering
- Utstrakt samarbeid med salgsteamet og selskapets rådgivere og lokale ledere
- Bygge nettverk og bistå i gjennomføring av markedsaktiviteter
Vi håper at du:
Vi ser etter deg som har erfaring fra B2B salg og gjerne relevant fagkompetanse. Har du erfaring med regnskap og/eller lønn og ønsker å teste ut selgergenet ditt, kan du også gjerne ta kontakt. Vi vil høre fra deg!
- Har erfaring med salg til bedriftsmarkedet
- Har høyere utdanning innen økonomi og markedsføring
- Er strukturert, analytisk og evner å prioritere de riktige tingene i en travel hverdag
- Er en god relasjonsbygger som kommuniserer godt på alle nivåer
- Har god forretningsforståelse og evner å se hvordan Azets kan bidra til å gjøre virksomheter mer lønnsomme
Arbeidssted for disse stillingene vil være i Trondheim eller Oslo. Her vil du sitte tett på regnskap- og lønnsmiljøet i Azets. Vi er fleksible med tanke på å sitte noen dager i uken på hjemmekontor.
Noe reising må du regne med at det blir. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Sales Manager Joakim Lauritsen på telefon 928 56 136.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Klar for nye karrieremuligheter?
Hva vil du jobbe med?
Vil du være med i et bransjeledende og solid selskap hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Azets har lyst til å følge deg på din karrierereise. Hos oss står kompetanseutvikling sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et inkluderende arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.
I Azets har vi mange ulike avdelinger, fagområder og vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Her jobber vi moderne!
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Våre fagområder er:
- Regnskap og økonomisk rådgivning
- Lønnstjenester og HR-rådgivning
- Controlling, rapportering og årsoppgjør
- Salg (B2B)
- Support og salg av programvare
- IT – utvikling, sikkerhet, integrasjon, rådgivning etc.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
i gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no for å få varsel om nye stillinger HER.
Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
- azets.no
- talentlink