Ledige stilllinger internt i Azets
Vi søker en engasjert teamleder til Azets! Er det deg?
Azets er en ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap, lønn, HR og rådgivning i Norden og Storbritannia. Vi har en fantastisk kundeportefølje, der vi får lov å bidra med all vår kompetanse.
Til vårt kontor i Ålesund søker vi etter en engasjert og erfaren teamleder som vil få personal- og resultatansvar for et av våre regnskapsteam. Teamet har i dag et stort engasjement for sine kunder og jobber hver dag for å levere bransjens beste rådgivning innen regnskap.
I denne stillingen må du trives med å lede andre og samtidig vil du ha en egen tilpasset kundeportefølje. Du vil kunne ha stor påvirkning på egen hverdag, med muligheter for å bygge relasjoner som skaper tillit og resultater.
Ved vårt kontor i Ålesund er vi over 15 kolleger som liker å jobbe sammen, dele kunnskap og vi har det gøy på jobb! Vi verdsetter det sosiale veldig høyt. Høres dette gøy ut, les videre!
Aktuelle arbeidsoppgaver:
Som teamleder får du en variert og spennende hverdag. Du vil få utfordret deg selv med ulike kundecaser, oppfølging av teamet og leveransene våre. I tillegg vil du:
- Være ansvarlig for teamets tjenesteleveranse til kunder
- Bidra i salgsprosesser sammen med salgsavdeling
- Ha personal- og resultatansvar for teamet
- Være med på å utvikle en rådgivnings- og kundeorientert kultur
- Strukturere, forbedre og effektivisere leveransene
Vi ønsker at du har:
- Erfaring med regnskap, gjerne statsautorisert regnskapsfører
- Høyere økonomisk utdannelse
- Tidligere ledererfaring er en fordel, men ikke et krav
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- Kremmerånd og god forretningsforståelse
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Ola Rønningen på tlf 404 83 155.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Klar for nye karrieremuligheter?
Hva vil du jobbe med?
Vil du være med i et bransjeledende og solid selskap hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Azets har lyst til å følge deg på din karrierereise. Hos oss står kompetanseutvikling sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et inkluderende arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.
I Azets har vi mange ulike avdelinger, fagområder og vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Her jobber vi moderne!
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Våre fagområder er:
- Regnskap og økonomisk rådgivning
- Lønnstjenester og HR-rådgivning
- Controlling, rapportering og årsoppgjør
- Salg (B2B)
- Support og salg av programvare
- IT – utvikling, sikkerhet, integrasjon, rådgivning etc.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
i gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no for å få varsel om nye stillinger HER.
Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Vil du jobbe med regnskap og rådgivning til noen av Norges mest kjente og spennende merkevarer?
Azets er en ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap, lønn og rådgivning i Norden og Storbritannia. Vi har en spennende kundeportefølje med noen av markedets største aktører, der vi får lov å bidra med all vår kompetanse innen økonomisk rådgivning. Vi lever av å lytte til våre kunder og ansatte for at vi til enhver tid skal være bransjens ledende leverandør.
Vi er totalt 30 medarbeidere med forskjellig bakgrunn og fartstid. Vi vokser stadig, og er nå på utkikk etter et eller flere tilskudd til avdelingen. Vi er en fin gjeng som samarbeider godt og ler mye på jobb. Som konsulent i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder, med et spesielt fokus på å bistå kunder i roller som regnskapsansvarlig.
Hva vil du få jobbe med hos oss?
I storkundeavdelingen vår på Gjøvik jobber vi med regnskap og rådgivning til store og kjente merkevarer innen restaurantbransjen, bensinstasjoner, klesbutikker, byggevare, optikere mm. Vi har kontakt med både franchisetakere i den enkelte butikk og toppledelse i kjedekontorene.
- Rapportering og oppfølging av egen kundeportefølje
- Økonomisk rådgivning, controlling og årsoppgjør
- Utvikling og effektivisering av prosesser internt, samt ute hos kunde
- Lede kundeforholdet og være tett på kunden sin utvikling
- Delta i salgs- og kundemøter
Hvem er du?
- Du har regnskapsforståelse med noen års relevant erfaring
- Høyere økonomisk utdannelse (erfaring kan kompensere for dette)
- Liker høyt tempo i et kunnskapsmiljø
- Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
- Trives godt med å jobbe med kunder og liker å bygge gode relasjoner
Vi oppfordrer også nyutdannende studenter, som fullfører bachelor eller master til sommeren, til å søke på stillingen. Vi har et spennende nyutdannetprogram med oppstart midten av august.
Hva Azets kan tilby deg:
Vi kan tilby deg spennende utfordringer og muligheten til å jobbe med og videreutvikle bransjens mest fremtidsrettede løsninger. Du får også:
- En trivelig arbeidsplass med stor takhøyde og mye autonomi i rollen
- Et arbeidsmiljø som verdsetter mangfold og inkludering
- Gode kollegaer som er med på sosiale ting utenfor arbeidstid som padel, spillkvelder, “momspils”, sommerfest og julebord.
- Tilgang til utviklingsprogrammer og opplæringskurs innen flere områder
- Vi må selvfølgelig ikke glemme vår konkurransedyktige lønn, pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
Arbeidsstedet vil være i Azets sine lokaler i Gjøvik. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at vi behandler søknader fortløpende. Har du spørsmål eller vil vite mer om stillingen? Ta kontakt med avdelingsleder Lise Haavi, tlf: 971 16 877
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Vil du jobbe in-house og hjelpe oss med å effektivisere hverdagen til våre ansatte?
Vi søker en dyktig systemutvikler som ønsker å spille en sentral rolle i videreutviklingen av en av Azets' mest betydningsfulle applikasjoner. Programvaren er integrert i både regnskaps- og lønnsprosessene til våre kunder. Brukerne av systemet er controllere, regnskapsførere og lønnskonsulenter i Azets.
Applikasjonen er bygget med moderne teknologi i AWS. Utviklerne i Azets får kreativ frihet til å velge de teknologiene og løsningene de ønsker. Frontend av applikasjonen er bygget med React.js, Typescript, Next.js, mens backend er bygget med .NET 8.
Som en del av vårt team vil du ikke bare arbeide med ny teknologi, men også ha en betydelig innvirkning på valg av verktøy og retningen for vår teknologiske utvikling. Din kreative frihet blir verdsatt i et miljø som oppfordrer til nyskapning og stadig forbedring.
Du vil bli del av et dedikert produktteam på en avdeling som forvalter fem egenutviklede applikasjoner, hver med sitt eget produktteam.
Arbeidsoppgaver:
- Videreutvikle applikasjonen med ny funksjonalitet
- Designe og utvikle API-er
- Utforme og utvikle datamodeller og database
Hvem er du?
- Du er utdannet eller selvlært med en lidenskap for systemutvikling
- Du er nysgjerrig og ivrig etter å lære mer
- Du har praktisk arbeidserfaring som systemutvikler
- Du evner å skrive ren, modulær, og testbar kode
- Vi håper du har jobbet med eller har god kjennskap til noen av teknologiene vi jobber med
- .NET
- Graphql
- AWS (Lambda, SQS, S3)
- PostgreSQL
- Elastic Search
- Du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.
Hva kan vi tilby?
- Vi jobber etter smidige prinsipper
- Du får frihet til å styre din egen hverdag i et autonomt team
- Lønn etter kvalifikasjoner, selvsagt konkurransedyktig
- Vi tilbyr fleksibel arbeidstid og gode muligheter for hjemmekontor, med dekning av utstyr og bredbånd.
- Relevante kurs
- Personalklubb med månedlige aktiviteter for den sosiale
- Gode pensjons- og forsikringsordninge
Søknader behandles fortløpende. Vi ønsker ikke å bli kontaktet av rekrutteringsagenter.
IT-avdelingen holder til i Azets sine lokaler på Skøyen i Oslo. Ta gjerne kontakt med Lars Berg, Development Manager, på tlf. 986 36 396 for en uformell samtale.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Senior Prosjektleder med konsulenterfaring – Azets Consulting
Er du en erfaren konsulent som brenner for å hjelpe kundene dine med å oppnå varige resultater? Da er du kanskje den vi leter etter! Azets Consulting er Norges ledende forbedringsmiljø, og har dokumentert gevinster på over 8,7 milliarder kroner for våre kunder de siste 10 årene. Dette krever engasjement, kompetanse, integritet og hardt arbeid fra våre dyktige medarbeidere.
Vi har stor etterspørsel etter våre tjenester, og trenger flere prosjektledere til vårt kontor i Oslo. Vi søker deg som har solid erfaring fra konsulentbransjen, faglig tyngde innen kontinuerlig forbedring, og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Du må være en person som skaper tillit og inspirasjon hos kundene, og som kan vise til konkrete resultater fra tidligere prosjekter. Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, håper vi du sender inn en søknad til oss!
Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer:
- Utdannelse på masternivå
- Minst 5 års erfaring fra management consulting
- Dokumenterte resultater
- Salg av konsulenttjenester
- Analytiske evner og økonomisk forståelse
- Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater
- Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav
Du har kompetanse og erfaring innenfor en eller flere av områdene under:
- Prosjektledelse
- Strategisk rådgiving
- Forbedring av arbeidsprosesser
- Digitalisering av tjenester
- Omstilling og omorganisering av virksomheter
- ERP-systemer som SAP og Oracle
- SAFe-sertifisert, eller erfaring med smidig metodikk
- Erfaring fra spesialisthelsetjenesten og Forsvarssektoren er en fordel
Vi tror du vil trives hos oss hvis du;
- Liker å lede andre og oppnå resultater i fellesskap
- Er initiativtagende med en drivkraft og et engasjement til å utvikle deg selv og andre
- Tør å tenke nye og innovative tanker, samtidig som du sikrer fremdrift og stødige leveranser i hverdagen
- Ønsker å være del av et konsulentmiljø og bygge et selskap i vekst
- Ønsker å ta del i vår verden og etterleve våre verdier «Nysgjerrig lidenskap» og «Raust samhold»
Hva kan vi tilby deg?
Hos oss får du jobbe med interessante og motiverende prosjekter på tvers av bransje og fag. Vi har en bred kundeportefølje, med spennende prosjekter i både offentlig og privat sektor. Du vil jobbe med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape målbare, dokumenterte effekter.
Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som arbeider hardt, og dette synliggjøres. Vi har store vekstambisjoner og ser etter sentrale mennesker vi kan bygge denne veksten rundt.
Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Regionsleder Anne Øvergaard Dahlberg på tlf. 977 41 139.
Kommunikasjonssjef - Azets Norge
Azets er et raskt voksende selskap med kontorer i Norden, Irland og UK. Vårt mål er å bli den ledende leverandør på forretningstjenester i vår bransje.
Vi søker nå en klok og strategisk kommunikasjonssjef for Azets Norge. Dette er en viktig rolle hvor du gjennom proaktivt og systematisk arbeid vil være med å styrke kommunikasjonen rundt Azets. Du vil være en aktiv bidragsyter i å sikre Azets’ omdømme, både internt og eksternt.
Dette er en spennende stilling hvor du vil jobbe tett på driften, og være en del av den norske ledelsen. Du vil også jobbe tett med både den norske markedsavdelingen, og ha et faglig fora innenfor kommunikasjon med kolleger i de andre landene. Stillingen rapporter til CEO for Norge samt i matrise til konsernets markeds- og kommunikasjonsavdeling.
I denne stillingen vil du:
- Ha ansvar for å videreutvikle og gjennomføre intern- og ekstern kommunikasjon
- Bruke ditt eksisterende kontaktnett i norske medier for å publisere aktuelle saker
- Bistå Azets’ ledelse med strategisk rådgivning og jobbe tett med selskapets øverste leder
- Gjennomføre selskapets overordnede kommunikasjonsstrategi
- Proaktivt arbeid med media, samt krise- og pressehåndtering
- Produsere innhold til selskapets ulike kanaler
Ønskede kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning innenfor kommunikasjon eller journalistikk
- Minimum fem års erfaring fra tilsvarende stilling, gjerne byråerfaring
- Erfaring fra tilsvarende bransje er et stort pluss
- Faglig sterk med gode gjennomføringsevner
- Erfaring med strategisk og operativt kommunikasjonsarbeid
- Skriver og snakker norsk flytende, samt gode engelskkunnskaper skriftlig og muntlig
Ønskede personlige egenskaper:
- Selvstendig med gode samarbeidsevner
- Strukturert og proaktiv
- Glad i å formidle både skriftlig og muntlig
- Utadvendt og pålitelig
- Samfunnsengasjert
- Identifisere seg med selskapets verdier; Collaboration, Authentic, Respectful og Dynamic
Vi kan tilby:
- Spennende utfordringer hos en bransjeledende aktør i vekst og endring
- Hybrid arbeidshverdag med høy grad av fleksibilitet
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Konkurransedyktig lønn
- Vi har over 50 kontorer i Norge, kontortilhørighet tilpasses den riktige kandidaten
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Sara Aadnesen, Nordic PR and Communication Manager, tlf. 906 00 759 eller Helena Julusmoen, Global Digital Marketing Director, på tlf. 975 73 372.
Vi gjør oppmerksom på at søknader blir behandlet fortløpende. Oppstart etter avtale.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Teamleder - regnskap
Azets er en ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap, lønn, HR og rådgivning i Norden og Storbritannia. Vi har en fantastisk kundeportefølje, der vi får lov å bidra med all vår kompetanse.
Azets Legeregnskap har spesialisert seg på rådgivning innen regnskap og lønn for legesenter og privatpraktiserende leger. Nå søker vi etter en engasjert og erfaren teamleder som vil få personal- og resultatansvar for et av våre regnskapsteam. Teamet har i dag et stort engasjement for sine kunder og jobber hver dag for å levere bransjens beste rådgivning innen regnskap.
I denne stillingen må du trives med å lede andre og samtidig vil du ha en egen tilpasset kundeportefølje. Du vil kunne ha stor påvirkning på egen hverdag, med muligheter for å bygge relasjoner som skaper tillit og resultater.
Ved vårt kontor i Kristiansund er vi over 60 kolleger som liker å jobbe sammen, vi har det gøy på jobb og har en fantastisk kantine. Vi verdsetter det sosiale veldig høyt. Høres dette gøy ut, les videre!
Hva vil du få jobbe med?
Som teamleder får du en variert og spennende hverdag. Du vil få utfordret deg selv med ulike kundecaser, oppfølging av teamet og leveransene våre.
- Ansvarlig for teamets tjenesteleveranse til kunder
- Egen kundeportefølje
- Bidra i salgsprosesser for leveranser
- Personal- og resultatansvar for teamet
- Være med på å utvikle en rådgivnings- og kundeorientert kultur i teamet
- Strukturere, forbedre og effektivisere leveransene
Vi ønsker at du har:
- Solid regnskapserfaring, gjerne fra byrå, og høyere økonomisk utdannelse
- Gode samarbeidsevner, og bidrar aktivt til et godt og positivt arbeidsmiljø.
- Er utadvendt og innehar et kommersielt tankesett
- Er initiativrik, strukturert og løsningsorientert
- Har en inspirerende og rettferdig lederstil
Hva kan Azets tilby deg:
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Vi gjør oppmerksom på at søkere vil bli behandlet fortløpende.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Kristiansund. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Andreas Kvernstad på telefon 95 84 58 89.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Start karrieren din i et progressivt selskap ved å bli en del av Azets' program for nyutdannede!
Nyutdannet innen økonomi sommeren 2024?
Er du på jakt etter varierte arbeidsoppgaver og verdifull erfaring? Vi søker nyutdannede regnskaps- og lønnskonsulenter med oppstart i august 2024. Du vil bli en del av et program med nyutdannede fra hele landet og delta på faglige og sosiale samlinger. Les mer om programmet her.
Hos Azets er din karrierevei så lang som du ønsker den skal være og ambisjoner, prestasjoner og motivasjon blir lagt merke til og støttes. Vår fleksible karrieremodell gir deg unike muligheter, og i Azets jobber vi for å muliggjøre utvikling. Tror du at du har det som trengs for å bli en del av Azets-teamet? Da ser vi frem til å høre fra deg!
Din arbeidshverdag i Azets!
I Azets kan du jobbe som enten regnskapskonsulent eller lønnskonsulent. Som regnskapskonsulent tilbyr du regnskapstjenester og økonomisk rådgivning til våre kunder. Som lønnskonsulent hjelper du kunder med å administrere og optimalisere lønnsprosesser, og du er en rådgiver inn lønn og HR.
Hos oss får du muligheten til å jobbe med effektivisering og utvikling av våre interne prosesser. Det byr også på samarbeide med våre kolleger i og utenfor Norge og du får jobbe med bransjens mest automatiserte og fremtidsrettede løsninger.
Hvem er du?
Vi er sikker på at du vil trives hos oss om du er nysgjerrig på regnskap eller lønn/HR og digitalisering av økonomiområdet. Vi håper du er selvgående, nytenkende og trigges av tanken på å jobbe med kunder og rådgivning. For å lykkes i denne rollen tenker vi at disse kvalifikasjonene og egenskapene er gode å ha:
- Fullfører bachelor- eller mastergrad innen regnskap/økonomi sommeren 2024
- Engasjert og et brennende ønske om å lære
- Samarbeider godt med andre og trives med teamarbeid
- Er nysgjerrig på teknologi, og setter deg raskt inn i nye løsninger og systemer
Hva kan Azets tilby deg!
Felles for Azetsere er at vi er sultne, vi motiveres av variasjon, gode kundeopplevelser og er alltid på leting etter gode løsninger. Vi deler mer enn gjerne kunnskap, og stiller opp når noen har behov for hjelp og støtte. Vi tilbyr også;
- Et arbeidsforhold som legger til rette for læring og utvikling for en nyutdannet
- Spennende utviklingsmuligheter internt i selskapet
- Faglige og sosiale samlinger med andre nyutdannede fra programmet
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og sted
- Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Hvordan søker du?
Vi er godt representert i hele Norge med over 50 kontorer – både i de største byene og de mindre stedene. Vi kan ha muligheter ved flere av våre lokasjoner og vi ber derfor om at du oppgir ønskede arbeidssteder i prioritert rekkefølge i søkandsbrevet. Oversikten over våre kontorer finner du her.
Vi ber deg om å laste opp CV, vitnemål/karakterutskrifter fra høyere utdanning, attester og andre relevante dokumenter i PDF-format. Velg også om du ønsker å jobbe med regnskap eller lønn i søkanden din.
Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe i Azets? Les mer på våre karrieresider, og følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
- azets.no
- talentlink