Ledige stilllinger internt i Azets
Ønsker du å jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap?
I takt med at vår oppdragsmengde vokser ønsker vi å styrke vårt unike kompetansemiljø. Til vårt kontor i Larvik ser vi nå etter en erfaren regnskapsrådgiver. Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder. Med en spennende kundeportefølje vil du få en lærerik og utviklende arbeidshverdag der ingen dag er lik!
På Larvik kontoret jobber det 14 mennesker med både regnskap, rådgivning, forretningsutvikling, effektivisering og salg. Vi er en fin gjeng som har fokus på å gjøre hverandre gode. Vi holder til i nyoppussede lokaler med utsikt over Lågen, godt om parkering og en god kantineløsning. Vi ønsker oss nye kollegaer som kan utfordre oss og bidra til å vokse.
Hva vil du jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Bidra med å bygge og utvikle egen kundeportefølje
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
- Bidra til å skape vekst
Hvem er du?
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Du har minimum tre års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Gjerne statsautorisert regnskapsfører, men det er ikke et krav
- Du har gjerne erfaring fra regnskap for investeringsselskaper
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge en jobb i Azets
- Fast stilling i et solid og spennende selskap i vekst
- Et godt fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Bransjens mest fremtidsrettede løsninger
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Larvik, med mulighet for hjemmekontor. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Pernilla Svensson på tlf. 915 68 139 eller e-post pernilla.svensson@azets.com.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Er du klar for å ta på deg lederansvaret i Azets Bergen?
Hos Azets i Bergen er vi litt over 100 medarbeidere som sammen utgjør et solid kompetansemiljø som arbeider med rådgivning, regnskap, lønn/HR og salg. Vi har et godt arbeidsmiljø der vi samarbeider på tvers av team og avdelingsområder, og utfyller hverandre med å dele kunnskap.
Vi har høy kompetanse innen regnskap på avdelingen i Bergen. Vår regnskapsavdeling for SME kunder består av 14 ansatte som alle har ulik fartstid og erfaring. De ansatte holder til både i Bergen og på Sotra. Felles for oss er at vi er genuint opptatt av å hver dag yte den aller beste servicen for våre kunder. Vi ønsker oss nå en erfaren leder som kan videreutvikle avdelingen og skape merverdi for vår forretning og våre kunder.
Din nye arbeidshverdag:
Som avdelingsleder vil du ha personalansvar for blant annet to teamledere og ha det overordnede ansvaret for å organisere, utvikle og ivareta den daglige driften i avdelingen. Du vil også bli en del av ledergruppen for regionen. Utover dette vil dine ansvarsområder innebære:
- Lede og drifte avdelingen, med alt det innebærer av resultat-, budsjett- og personalansvar.
- Bygge og videreutvikler avdelingen i tråd med Azets sin strategi og mål
- Være en pådriver for videreutvikling av våre tjenesteleveranser og produkter
- Være en viktig bidragsyter i salgsprosesser
- Inspirere, motivere og utvikle dine medarbeidere.
Hva vi ønsker oss i en ny avdelingsleder:
Du ser muligheter og løsninger som er verdiskapende for vår forretning og våre kunder. Derfor håper vi du har ledererfaring, gjerne fra byrå innen rådgivning og regnskap. Vi ønsker oss en nettverksbygger, gjerne en som har inngående kjennskap til det lokale næringslivet. Du må evne å skape tillit og engasjement både for kunder og medarbeidere.
Hva Azets kan tilby deg:
I Azets jobber vi fremtidsrettet. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Vi kan tilby deg varierende og spennende arbeidsdager, der du er med på og videreutvikle bransjens beste løsninger. Du får også:
- En trivelig arbeidsplass med stor takhøyde og mye autonomi i rollen
- Et arbeidsmiljø som verdsetter mangfold og inkludering
- En spenstig personalklubb som bidrar til det sosiale gjennom både sporty og kulturelle aktiviteter
- Tilgang til interne opplæringskurs innen flere områder
- Vi må selvfølgelig ikke glemme vår konkurransedyktige lønn, pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor
Arbeidssted vil være i Azets sine fine lokaler i Kanalveien i Bergen, med nærhet til bybanestopp for begge baner. Oppstart etter avtale.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med leder for region vest Bodil Dale Engevik på tlf 976 46 441.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Ønsker du å utvikle deg innenfor lønn og HR? Bli en del av lønnsteamet til Azets!
Vi ser nå etter en arbeidsom og kundefokusert lønnsrådgiver til vårt team i Ålesund!
Vår oppdragsmende vokser og vi ser derfor etter deg som ønsker å utvikle deg sammen med oss. Er du den vi leter etter?
Det som kjennetegner oss er at vi jobber i team, deler kompetanse og bistår hverandre i vårt arbeid ut mot kundene våre. Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og god kundedialog forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetsikrer deres leveranser. Vi har et godt og støttende arbeidsmiljø, hvor kollegaer samarbeider for å oppnå felles kompetanse.
Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Hva vil arbeidsdagen bestå av?
Som lønnsrådgiver i Azets vil du få ansvar for en egen kundeportefølje og gjennomføre alt fra lønnskjøring, kundemøter, årsoppgjør, faglige oppdateringer samt rådgivning av våre produkter og tjenester. Kundene våre kommer stadig med spennende problemstillinger, som vi med stor glede løser sammen med dem. Dette betyr at du vil samarbeide tett med kundene våre, gi dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil ha ansvar for å å videreutvikle leveranse og kunderelasjoner, samt sikre at de tilbys riktige løsninger og tjenester.
Hvem er du?
- Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Minimum 2 års erfaring innen lønnsfaget
- God kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget
- En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov
- Stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
- Gjerne SD worx kompetanse
Hvorfor velge å jobbe i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være sine lokaler i Ålesund, Breivika.
Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Maylin Stokke, på tlf 986 85 824.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Er du en konsulent som brenner for å hjelpe kundene dine med å oppnå varige resultater? Da er du kanskje den vi leter etter! Azets Consulting er Norges ledende forbedringsmiljø. Vi har dokumenterte gevinster på over 8,9 milliarder kroner for våre kunder de siste 10 årene. Dette krever engasjement, kompetanse, integritet og hardt arbeid fra våre dyktige medarbeidere.
Til vår avdeling People, Organisation & Culture i Trondheim har vi nå behov for å ansette en konsulent med fagekspertise innen områdene organisasjonsutvikling, endringsledelse og omstilling, HR digitalisering og prosjektledelse.
Våre erfarne konsulenter har bakgrunn fra både privat og offentlig sektor, og de er raskt operative i sine roller. Vi er smidige og dedikert til å skape verdifulle løsninger for våre kunder i alle prosjekter.
Med din fagekspertise og kunnskap vil du få mulighet til å gi ekspertråd og utvikle innovative løsninger tilpasset våre kunders fremtidige behov.
Om du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen ønsker vi å bli bedre kjent med deg!
Hva kan vi tilby deg?
Azets Consulting har spesialkompetanse på å optimalisere og effektivisere hvordan bedrifter leverer sine produkter og tjenester. Vi er et av landets ledende forbedringsmiljø med over 120 eksperter som arbeider målrettet med å skape verdi og resultater for anerkjente merkevarer. Vår satsing på tverrfaglighet og kontinuerlig kompetanseutvikling er nøkkelen til vår evne til å levere tjenester av høy kvalitet. Azets Consulting er en del av det internasjonale konsernet Azets, som leverer tjenester og programvare innen forretningsdrift som regnskap, lønn, HR, rekruttering og rådgivning. Konsernet har 7.500 engasjerte medarbeidere som betjener mer enn 90.000 kunder i ulike bransjer i Norden og Storbritannia. Azets investerer tungt i ny teknologi, og er en ledende aktør innenfor automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger.
Trondheimkontoret vårt ligger i 5 etasje i Leif Eriksson bygget på Piren. Her sitter vi i Azets Consulting i et tverrfaglig fellesskap med våre søsterselskaper Azets Technology, Azets regnskap og lønn, Azets People (rekruttering) og Magnus Legal (advokater). Vi kan derfor tilby et faglig dynamisk og sosialt engasjerende arbeidsmiljø med kollegaer fra de fleste merkantile fagfelt. Det betyr også at vi har en bred kundeportefølje og et stort spekter av tjenester som vi tilbyr våre kunder i regionen. I Azets Consulting vil du vil jobbe med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape målbare, dokumenterte effekter.
Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som presterer, og dette synliggjøres. Vi har store vekstambisjoner og ser etter flere gode kollegaer vi kan bygge denne veksten rundt. Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer:
- Utdannelse på masternivå
- Minst 4-5 ¨års relevant arbeidserfaring, hvorav 1-2 års erfaring fra konsulentvirksomhet
- Dokumenterte resultater
- Salgserfaring
- Analytiske evner og forretningsforståelse
- Erfaring med prosjektarbeid
Du har kompetanse og erfaring innenfor en eller flere av områdene under:
- Organisasjonsutvikling og kulturutvikling
- Endringsledelse og omstillingsarbeid
- Effektivisering av HR prosesser
- Erfaring med digitalisering og bruk av teknologi for å forbedre HR-prosesser.
- Erfaring fra implementering av HR system
- Prosjektledelse og strategisk rådgiving
- Erfaring med å lede prosjekter i både offentlig og privat sektor
- Leder-/ og teamutvikling
Vi tror du vil trives hos oss hvis du:
- Liker å oppnå resultater i fellesskap
- Er initiativtagende med en drivkraft og et engasjement til å utvikle deg selv og andre
- Tør å tenke nye og innovative tanker, samtidig som du sikrer fremdrift og stødige leveranser i hverdagen
- Ønsker å ta del i og påvirke et konsulentmiljø i sterk vekst som utfordrer det etablerte
- Ønsker å ta del i vår verden og etterleve våre verdier «Nysgjerrig lidenskap» og «Raust samhold»
Regnskapsfører
Azets er en ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap, lønn, HR og rådgivning i Norden og Storbritannia. Vi har en fantastisk kundeportefølje, der vi får lov å bidra med all vår kompetanse.
Azets Legeregnskap har spesialisert seg på rådgivning innen regnskap og lønn for legesenter og privatpraktiserende leger. Nå søker vi etter en engasjert og erfaren regnskapsfører.
Ved vårt kontor i Kristiansund er vi over 60 kolleger som liker å jobbe sammen, vi har det gøy på jobb og har en fantastisk kantine. Vi verdsetter det sosiale veldig høyt. Høres dette gøy ut, les videre!
Hva vil du få jobbe med?
Blir du en del av dette laget, så blir arbeidshverdagen din utfordrende, variert og morsom. Du får et selvstendig ansvar for å følge opp din egne kundeportefølje. Vi har et stort spenn av forskjellige kunder i helsesegmentet med ulike behov. Økonomisk rådgivning og problemløsning er en viktig del av arbeidshverdagen hos oss. Vi bistår våre klienter med alt som omhandler deres økonomiske hverdag, herunder regnskap, årsavslutning, lønnsadministrasjon og rådgivning.
Vi ønsker at du har:
- Solid regnskapserfaring, gjerne fra byrå, og høyere økonomisk utdannelse
- Gode samarbeidsevner, og bidrar aktivt til et godt og positivt arbeidsmiljø.
- Er utadvendt og innehar et kommersielt tankesett
- Er initiativrik, strukturert og løsningsorientert
Hva kan Azets tilby deg:
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Vi gjør oppmerksom på at søkere vil bli behandlet fortløpende.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Kristiansund. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Andreas Kvernstad på telefon 95 84 58 89.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Vil du jobbe med kundeservice og salg med mål om å skape de beste kundeopplevelser?
Er du dedikert, inkluderende og proaktiv overfor kollegaer og kunder, og motiveres av å levere kvalitet og gi det lille ekstra i kundedialogen? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Business Support-teamet i Azets er en livlig og engasjert gjeng som brenner for salg og kundeopplevelser. Vi jobber for å skape de beste kundeopplevelsene i bransjen. Teamet jobber i krysningspunktet mellom marked, salg, produksjon og forretningsutvikling. Hverdagen på kontoret er aldri kjedelig og vi trives godt i hverandres selskap. I denne stillingen vil du kjapt bli kjent med hele organisasjonen vår.
Vi søker nå etter en dyktig og engasjert medarbeider. Som en del av Inboundteamet vil du håndtere kundehenvendelser via telefon, chat, mail og webskjema. Du vil jobbe tett med lokale og sentrale salgsressurser hvor du har en viktig rolle som bindeleddet mellom kunde og Azets. Du vil også utføre interne kundeundersøkelser som gir oss verdifull informasjon i det videre arbeidet med å skape de beste kundeopplevelsene.
Junior Sales Specialist, Lene Bruun, forteller følgende om hennes oppstarten i Business Support: "Som nyansatt verdsetter jeg det å komme inn i et så inkluderende team som støtter hverandre og gjør hverandre gode. Det er et fantastisk team hvor jeg føler at jeg får utviklet meg både faglig og sosialt, og hvor latteren sitter løst."
Hva vil du jobbe med hos oss:
- Håndtere henvendelser via telefon, mail, chat og webskjema
- Håndterer salgsprosessene for nye kunder i vårt micro/nett-segment
- Registrere og følge opp salgsprosesser
- Håndtere interne leads
- Bistå sentralbordet ved behov
- Utføre interne kundeundersøkelser via telefon
- Ansvar for at KPI’er etterleves
- Ved behov bistå med andre oppgaver
Hvem ser vi etter?
- Du er relasjonsorientert og motiveres av fornøyde kunder
- Er selvdreven samtidig som du jobber godt i team
- Trives med PC og telefon som arbeidsverktøy
- Har god system- og IT-forståelse
- Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hva kan vi tilby deg:
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Spennende utfordringer i et solid internasjonalt selskap
Vi har en fast stilling og et ledig vikariat for denne type stilling. Arbeidssted vil være på Azets sitt kontor på Strømsø torg i Drammen, og er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Arbeidstid vil i hovedsak være mellom kl. 08.00-16.00.
Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Head of Business Support i Azets Insight, Kristine Krey Holmstad, på tlf. 975 46 682.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Vil du jobbe med regnskap og rådgivning i et bransjeledende selskap? Bli en del av Azets!
Azets trenger flere gode hoder med på laget og søker nå etter en erfaren rådgiver til vårt kontor i Bergen. Vi ser etter deg som ønsker å jobbe med rådgivning for våre kunder og har solid kunnskap innen regnskap og økonomi.
I Azets jobber vi moderne. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger, dette gjør at vi kan gi deg muligheten til å jobbe med bransjens mest fremtidsrettede løsninger. Kundeporteføljen vår utvikler seg og etterspør stadig mer avanserte økonomiske tjenester og rådgiving, som gjør arbeidsdagen vår full av spennende utfordringer. Høres dette ut som noe for deg? Da oppfordrer vi deg til å søke!
Hva vil du få jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Bidra med å bygge og utvikle egen kundeportefølje
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
- Bidra til å skape vekst
- Store muligheter for ulike uteoppdrag hos kunde
- Være en viktig bidragsyter når det kommer til kvalitetsarbeid
Hvem er du?
- Høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Helst autorisert regnskapsfører og minimum tre års arbeidserfaring innen regnskap og/eller økonomi, gjerne fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
- Løsningsorientert og tillitsskapende
- Komfortabel
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler på/i Bergen, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Linn Louise Erlandsen, tlf 99 25 73 85 eller Bente Knutsen, tlf 90 64 78 35
I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss.
Er du en erfaren konsulent som brenner for å hjelpe kundene dine med å oppnå varige resultater? Da er du kanskje den vi leter etter! Azets Consulting er Norges ledende forbedringsmiljø. Vi har dokumenterte gevinster på over 8,9 milliarder kroner for våre kunder de siste 10 årene. Dette krever engasjement, kompetanse, integritet og hardt arbeid fra våre dyktige medarbeidere.
Til vår avdeling People, Organisation & Culture i Oslo har vi nå behov for å ansette flere erfarne Senior Managere med fagekspertise innen HR, prosjektledelse, lederutvikling, organisasjonsutvikling og kulturarbeid. Våre erfarne konsulenter har bakgrunn fra både privat og offentlig sektor, og de er raskt operative i sine roller. Vi er smidige og dedikert til å skape verdifulle løsninger for våre kunder i alle prosjekter.
Som Senior Manager hos oss vil du være ansvarlig for å drive strategiske initiativer og lede komplekse prosjekter for å skape organisatorisk utvikling og effektivitet hos våre kunder. Med din fagekspertise og kunnskap vil du få mulighet til å gi ekspertråd og utvikle innovative løsninger tilpasset våre kunders fremtidige behov.
Om du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen ønsker vi å bli bedre kjent med deg!
Hva kan vi tilby deg?
Hos oss får du jobbe med interessante og motiverende prosjekter på tvers av bransje og fag. Vi har en bred kundeportefølje, med spennende prosjekter i både offentlig og privat sektor. Du vil jobbe med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape målbare, dokumenterte effekter. Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som arbeider hardt, og dette synliggjøres. Vi har store vekstambisjoner og ser etter sentrale mennesker vi kan bygge denne veksten rundt. Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer:
- Utdannelse på masternivå
- Minst 5 års erfaring fra Management Consulting
- Operativ ledererfaring
- Dokumenterte resultater
- Salg av egne konsulenttjenester
- Analytiske evner og forretningsforståelse
- Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater
- Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav
Du har kompetanse og erfaring innenfor en eller flere av områdene under:
- Organisasjonsutvikling og kulturarbeid
- Endringsledelse og omstillingsarbeid
- Leder-/ og teamutvikling
- HR og personalledelse
- Kommunikasjon
- Prosjektledelse, strategisk rådgiving og forretningsutvikling
- Erfaring med digitalisering og bruk av teknologi for å forbedre HR-prosesser
- Erfaring med å lede komplekse prosjekter i både offentlig og privat sektor
Vi tror du vil trives hos oss hvis du:
- Liker å lede andre og oppnå resultater i fellesskap
- Er initiativtagende med en drivkraft og et engasjement til å utvikle deg selv og andre
- Tør å tenke nye og innovative tanker, samtidig som du sikrer fremdrift og stødige leveranser i hverdagen
- Ønsker å ta del i og påvirke et konsulentmiljø i sterk vekst som utfordrer det etablerte
- Ønsker å ta del i vår verden og etterleve våre verdier «Nysgjerrig lidenskap» og «Raust samhold»
Om arbeidsgiveren
Azets Consulting har spesialkompetanse på å optimalisere og effektivisere hvordan bedrifter leverer sine produkter og tjenester. Vi har et av landets ledende forbedringsmiljø med over 120 eksperter som arbeider målrettet med å skape verdi og resultater for anerkjente merkevarer. Vår satsing på tverrfaglighet og kontinuerlig kompetanseutvikling er nøkkelen til vår evne til å levere tjenester av høy kvalitet. Azets Consulting er en del av det internasjonale konsernet Azets, som leverer tjenester og programvare innen forretningsdrift som regnskap, lønn, HR, rekruttering og rådgivning. Konsernet har 7.500 engasjerte medarbeidere som betjener mer enn 90.000 kunder i ulike bransjer i Norden og Storbritannia. Azets investerer tungt i ny teknologi, og er en ledende aktør innenfor automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger.
Er du en erfaren konsulent som brenner for å hjelpe kundene dine med å oppnå varige resultater? Da er du kanskje den vi leter etter! Azets Consulting er Norges ledende forbedringsmiljø, og har dokumentert gevinster på over 8,9 milliarder kroner for våre kunder de siste 10 årene. Dette krever engasjement, kompetanse, integritet og hardt arbeid fra våre dyktige medarbeidere.
Vi opplever stor etterspørsel etter våre tjenester, og trenger flere prosjektledere til våre kontorer i Oslo og Bergen. Vi søker deg som har solid erfaring fra konsulentbransjen, faglig tyngde innen kontinuerlig forbedring, og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Du må være en person som skaper tillit og inspirasjon hos kundene, og som kan vise til konkrete resultater fra tidligere prosjekter. Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen, håper vi du sender inn en søknad til oss!
Hva kan vi tilby deg?
Hos oss får du jobbe med interessante og motiverende prosjekter på tvers av bransje og fag. Vi har en bred kundeportefølje, med spennende prosjekter i både offentlig og privat sektor. Du vil jobbe med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape målbare, dokumenterte effekter.
Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som arbeider hardt, og dette synliggjøres. Vi har store vekstambisjoner og ser etter sentrale mennesker vi kan bygge denne veksten rundt.
Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
Du har kompetanse og erfaring innenfor en eller flere av områdene under:
- Prosjektledelse
- Porteføljestyring
- Salgserfaring
- Forbedring av arbeidsprosesser
- Digitalisering av tjenester
- Omstilling og omorganisering av virksomheter
- Controller/ CFO området
- Organisasjons- og lederutvikling
- HR
- ERP-systemer som SAP, Dynamics og Oracle
- ICP-ACC-, SAFe-sertifisert, og ellers erfaring med smidig metodikk
- AI, Power-apps og analyse
- Bærekraftige forretningsmodeller
Vi tror du vil trives hos oss hvis du;
- Liker å lede andre og oppnå resultater i fellesskap
- Er initiativtagende med en drivkraft og et engasjement til å utvikle deg selv og andre
- Tør å tenke nye og innovative tanker, samtidig som du sikrer fremdrift og stødige leveranser i hverdagen
- Analytiske evner
- Problemløser
- Ønsker å ta del i og påvirke et konsulentmiljø i sterk vekst som utfordrer det etablerte
- Ønsker å ta del i vår verden og etterleve våre verdier «Nysgjerrig lidenskap» og «Raust samhold»
Om arbeidsgiveren
Azets Consulting har spesialkompetanse på å optimalisere og effektivisere hvordan bedrifter leverer sine produkter og tjenester. Vi har et av landets ledende forbedringsmiljø med over 120 eksperter som arbeider målrettet med å skape verdi og resultater for anerkjente merkevarer. Vår satsing på tverrfaglighet og kontinuerlig kompetanseutvikling er nøkkelen til vår evne til å levere tjenester av høy kvalitet.
Azets Consulting er en del av det internasjonale konsernet Azets, som leverer tjenester og programvare innen forretningsdrift som regnskap, lønn, HR, rekruttering og rådgivning. Konsernet har 7.500 engasjerte medarbeidere som betjener mer enn 90.000 kunder i ulike bransjer i Norden og Storbritannia. Azets investerer tungt i ny teknologi, og er en ledende aktør innenfor automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger.
Ønsker du å jobbe med økonomi og rådgivning? Bli en del av Azets!
Vi ser nå etter en dyktig regnskapsrådgiver som kan styrke laget vårt i Sogndal/Årdal. Som rådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder, med spesielt fokus på å bistå kunder i roller som regnskapsansvarlig og økonomisjef. Hverdagen hos oss er spennende, og vi jobber med bransjens beste og mest automatisierte systemer og prosesser.
På kontoret i Sogndal sitter et sammensveiset team som liker å ha det gøy på jobben, samtidig som vi setter kundene våre høyest og streber etter å finne de beste løsningene. Nasjonalt består Azets av over 50 kontorer og ca 1000 ansatte. Her blir en del av et stort fagmiljø med mange muligheter.
Dersom du ønsker å sitte i Årdal så er det muligheter for det også.
Hva vil du jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Tilrettelegge for best mulig utnyttelse av våre løsninger for kunden
- Bidra med å bygge og utvikle egen kundeportefølje
- Samarbeid med våre kolleger i og utenfor Norge
Hvem er du?
- Du har høyere økonomisk utdannelse
- Gjerne autorisert regnskapsrådgiver og har relevant erfaring fra regnskapsbyrå eller revisjon
- Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk
- Du bygger relasjoner som skaper tillit og resultater, overfor kunder og kollegaer i Azets
Hvorfor velge en jobb i Azets?
- Et godt fagmiljø med muligheter for utvikling
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Sogndal eller Årdal, med mulighet for hjemmekontor. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder, Tony Borlaug påtlf 911 96 049 eller på mail tony.borlaug@azets.com
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Søker du nye utfordringer innen regnskap? Bli rådgiver for Azets i Måløy eller på Nordfjordeid!
Azets er en ledende leverandør av teknologi og tjenester innen regnskap, lønn og rådgivning i Norden og Storbritannia. Til vårt kontor i Måløy og på Eid ser vi etter flere nye regnskapsrådgivere til gjengen. Vi er i dag 10 engasjerte og inkluderende medarbeidere, og vi har alle ulik fartstid i både arbeidslivet og i Azets. Vi ser frem til å ta i mot flere nye kollegaer!
Din fremtidige rolle og hva Azets kan tilby deg
I Azets jobber vi moderne. Vi kan tilby deg spennende utfordringer og muligheten til å jobbe med og videreutvikle bransjens mest fremtidsrettede løsninger. Vi er en innovatør i markedet og ligger langt fremme i omstillingen til bruk av automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger.
Som regnskapsrådgiver vil du ha ansvar for leveranser til egne kunder, og være med å bygge og utvikle porteføljen din. Du vil være kundens strategiske partner hvor en betydelig del av din tid vil bli dedikert til rådgivning og støtte. Dine oppgaver vil blant annet inkludere controlling, rapportering og årsoppgjør, i tett samarbeide med våre kollegaer i og utenfor Norge. Vi åpner også opp for at en på sikt i denne rollen kan få større ansvarsområder innen personalarbeid og ledelse.
I Azets er vi også opptatt av at du som medarbeider skal få kunne utvikle deg i rollen og personlig, og alles meninger blir verdsatt hos oss. Har du den rette erfaringen og innstillingen så skal vi nok bli enige om dine lønnsbetingelser. Vi har også gode forsikrings- og pensjonsordninger slik at du slipper å bekymre deg for fremtiden.
Vi håper du har
- Noen års relevant arbeidserfaring innen regnskap
- Økonomisk utdannelse (relevant arbeidserfaring kan kompensere for dette)
For å lykkes og trives i denne rollen burde du like kundekontakt og relasjonsbygging, samt være løsningsorientert og tillitsskapende. Det er også viktig ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, på både norsk og engelsk.
Arbeidssted vil være på Azets sine lokaler i Måløy eller på Eid. Vi tilbyr fleksibel arbeidstid. Oppstart vil være etter avtale, og vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Randi Nore på tlf: +47 975 99 640.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Har du lyst til å bli en del av et stort fagmiljø innen regnskap? Bli en del av Azets!
Til vårt kontor i Ski ser vi etter en motivert og erfaren regnskapsrådgiver. Som regnskapsrådgiver i Azets vil du få ansvar for rådgivning og leveranser til egne kunder og vi kan gi deg muligheten for en lærerik, sosial og variert hverdag med høyt tempo og spennende arbeidsoppgaver. Vi bidrar til å gjøre en forskjell for bedrifter med et tett kundesamarbeid, støtte og faglig rådgivning innen regnskap og økonomi.
I våre nyoppussede lokaler i Ski sitter det ni engasjerte og dyktige konsulenter. Vår motivasjon ligger i å gjøre en reell forskjell for våre kunder og bidra til deres måloppnåelse og suksess. Nå kan du bli en del av dette fantastiske teamet!
Hva vil du jobbe med?
- Økonomisk rådgivning, controlling, rapportering og årsoppgjør
- Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden
- Faglig rådgivning og støtte til våre kunder
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
Hvem er du?
- Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- God regnskapsforståelse og noen års relevant erfaring
- Du er gjerne statsautorisert regnskapsfører, men det er ikke et krav
- God kjennskap til lover og regler innen regnskap
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne, både på norsk og engelsk
- Trives med kundekontakt og relasjonsbygging
Hvorfor velge å jobbe i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være Azets sine lokaler i Ski, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uka. Oppstart etter avtale.
Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Jon Mjelde på telefon 410 05 552.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Har du erfaring med lønnsystemet SD Worx og ønsker nye utfordringer?
Azets er Nordens ledende leverandør av lønn- og HR-tjenester. Hos oss jobber vi moderne og har fremtidsrettede løsninger. Vi er bransjens mest solide ekspertise innen fagfeltet og har en spennende kundeportefølje med langsiktig bransjesatsning.
Til vårt kontor i Lillestrøm ser vi nå etter en lønnsrådgiver med SD Worx, Visma.net Payroll eller Unit4 erfaring og som brenner for å gi kundene en god opplevelse og et godt produkt. Velkommen til en arbeidsplass hvor ingen dager er like!
Vi sitter i nye moderne lokaler midt i Lillestrøm sentrum med fantastisk utsikt. Det er alltid god stemning på kontoret med mye energi og positive mennesker som alle bidrar med sin fagkompetanse. I tillegg har Azets et unikt fagmiljø på lønn som sørger for å holde oss oppdatert på viktige endringer.
Hva du vil jobbe med:
Som lønnsrådgiver i Azets vil du gjennomføre alt fra kundemøter, lønnskjøring, delta på webinar, til salg og rådgivning av våre produkter og tjenester. Vi samarbeider tett med kundene våre og gir dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil også få:
- Totalansvar for lønnsleveransen på egen kundeportefølje
- Faglig rådgivning og støtte innen lønn og HR til våre kunder
- Forbedring og effektivisering av rutiner og prosesser
- Sikre at kundene tilbys riktige løsninger og tjenester
- Ansvar for å videreutvikle leveranse og relasjoner til våre kunder
Hvorfor velge Azets som arbeidsgiver?
- Et selskap med gode rutiner og stort fokus på kvalitet
- Sterkt fagmiljø med bred kompetanse og gode utviklingsmuligheter
- Et inkluderende arbeidsmiljø der mangfold står i fokus
- Morsomme og herlige kollegaer, der vi har det gøy på jobb
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
Vi håper du er full av motivasjon, har høy arbeidskapasitet og er en som liker ha det gøy på jobb. Akkurat nå er det viktig for oss at du har noen års erfaring med SD Worx, Visma.net Payroll eller Unit4 eller kanskje til og med OCS.
For å lykkes i denne rollen burde du trives med å være en relasjonsbygger, ha systemforståelse og være genuint opptatt av kundens behov. Du må ha kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget, og ha god formidlingsevne på både norsk og engelsk.
Arbeidssted vil være i Azets sine moderne lokaler i Lillestrøm, rett ved togstasjonen. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med avdelingsleder Anita Jentoftsen på tlf: 928 29 078.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
Klar for nye karrieremuligheter?
Hva vil du jobbe med?
Vil du være med i et bransjeledende og solid selskap hvor du virkelig får muligheten til å utvikle deg? Azets har lyst til å følge deg på din karrierereise. Hos oss står kompetanseutvikling sentralt, og vi legger stor vekt på å bygge et inkluderende arbeidsmiljø og en kultur med stor takhøyde – både faglig og personlig.
I Azets har vi mange ulike avdelinger, fagområder og vi har en sterk lokal forankring med omkring 50 kontorer i Norge. Azets investerer kraftig i ny teknologi og er en bransjeledende aktør innen nearshoring, automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Her jobber vi moderne!
Finner du ingen ledig stilling som passer for deg akkurat nå? Da vil vi gjerne at du sender oss en åpen søknad!
Våre fagområder er:
- Regnskap og økonomisk rådgivning
- Lønnstjenester og HR-rådgivning
- Controlling, rapportering og årsoppgjør
- Salg (B2B)
- Support og salg av programvare
- IT – utvikling, sikkerhet, integrasjon, rådgivning etc.
Hvorfor velge en jobb i Azets?
i gjør oppmerksom på at vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Dersom du ikke hører fra oss innen kort tid, har vi dessverre ingen ledig stilling som matcher din profil akkurat nå. Følg oss derfor gjerne på Finn.no for å få varsel om nye stillinger HER.
Du kan lese mer om hvordan det er å jobbe hos oss på våre karrieresider. Følg oss gjerne på LinkedIn og Instagram for å se våre siste oppdateringer.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
- azets.no
- talentlink