Lønnsrådgiver
Ønsker du å utvikle deg innenfor lønn og HR? Bli en del av lønnsteamet til Azets!
Vi ser nå etter en arbeidsom og kundefokusert lønnsrådgiver til vårt team i Trondheim!
Vår oppdragsmende vokser og vi ser derfor etter deg som ønsker å utvikle deg sammen med oss. Er du den vi leter etter?
Det som kjennetegner oss er at vi jobber i team, deler kompetanse og bistår hverandre i vårt arbeid ut mot kundene våre. Gjennom fremtidsrettede IT-løsninger, bred faglig kompetanse og god kundedialog forenkler vi hverdagen for våre kunder og kvalitetsikrer deres leveranser. Vi har et godt og støttende arbeidsmiljø, hvor kollegaer samarbeider for å oppnå felles kompetanse.
Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Hva vil arbeidsdagen bestå av?
Som lønnsrådgiver i Azets vil du få ansvar for en egen kundeportefølje og gjennomføre alt fra lønnskjøring, kundemøter, årsoppgjør, faglige oppdateringer samt rådgivning av våre produkter og tjenester. Kundene våre kommer stadig med spennende problemstillinger, som vi med stor glede løser sammen med dem. Dette betyr at du vil samarbeide tett med kundene våre, gi dem støtte og faglig rådgivning innen lønn og HR. Du vil ha ansvar for å å videreutvikle leveranse og kunderelasjoner, samt sikre at de tilbys riktige løsninger og tjenester.
Hvem er du?
- Har høyere økonomisk utdannelse, men relevant erfaring kan kompensere for dette
- Minimum 2 års erfaring innen lønnsfaget
- God kjennskap til lover og regler innen lønnsfaget
- En relasjonsbygger som er genuint opptatt av kundens behov
- Stor arbeidskapasitet og trives med en til dels travel arbeidshverdag
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk
Hvorfor velge å jobbe i Azets?
- Et solid fagmiljø med muligheter for utvikling og tett samarbeid med mange av våre tusen kolleger rundt om i landet
- Et morsomt, utviklende og inkluderende arbeidsmiljø med høy kompetanse
- Spennende utfordringer i et solid selskap i vekst og endring, og som ønsker å fortsette å lede an i den digitale utviklingen
- Mulighet for fleksibel arbeidstid og hjemmekontor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler i Trondheim.
Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Avdelingsleder Maylin Stokke, på tlf 986 85 824.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!