IT konsulent
Banker ditt tekniske hjerte for gode tekniske løsninger, integrasjoner, dataflyt og automatisering - bli en del av Azets sitt utviklerteam
Til vårt IT Payroll Solutions team i Oslo søker vi en IT-konsulent som spesialiserer seg på å lage automatiserte prosesser rundt våre lønnssystem, integrasjoner, spesialrapporter og andre løsninger skreddersydd til vår bedrift og våre kunder. Vi ser etter en konsulent med gjennomføringsevne, yrkesstolthet, besluttsomhet og teknisk ekspertise.
Teamet består av åtte engasjerte lagspillere. Vi samarbeider tett med hele IT-avdelingen i Azets som består av over 300 medarbeidere spredt på våre kontorer i Norden, UK og Romania. Hos oss vil du kunne legge opp din egen arbeidshverdag og vi har et stort ønske om å se at våre medarbeidere utvikler seg og lykkes som en del av teamet.
Arbeidsoppgaver
- Designe og implementere nye tekniske løsninger
- Implementere integrasjoner mellom kunders HR/timefangstsystemer og våre lønnssystemer
- Bistå teamet med oppsett, konfigurasjon og testing av integrasjoner og tekniske løsninger
- Bistå applikasjonskonsulenter med feilsøking og retting av eksisterende løsninger
- Etablere en god dialog og et godt samarbeid med våre kollegaer i Azets
- Forstå bedriften eller kundens behov i dialog med kunde eller produkteier
Les gjerne mer om Azets IT her: azets.no/karriere/azets-it/
Hvem er du?
- Du har lidenskap for utvikling og er løsningsorientert - har god evne til å undersøke og stille spørsmål for å finne gode løsninger
- Du tar initiativ, har gjennomføringsevne og et genuint ønske om å hjelpe våre kollegaer og kunder med å få en mer automatisert og effektiv arbeidshverdag.
- Om du har formell utdannelse eller er selvlært er ikke nøye for oss, men vi ønsker oss gjerne en med erfaring
- Vi ønsker at du har jobbet med eller har god kjennskap til noen av teknologiene vi bruker: C#, REST-APIer, GraphQL, SQL og det er en fordel om du kjenner til Entity Framework, AWS og/eller CI/CD
- Du behersker norsk flytende, både skriftlig og muntlig
Hva kan vi tilby?
- Vi jobber etter smidige prinsipper
- Du får frihet til å styre din egen hverdag i et autonomt team
- Lønn etter kvalifikasjoner, selvsagt konkurransedyktig
- Vi verdsetter balansen mellom arbeid og privatliv, og tilbyr fleksibel arbeidstid og gode muligheter for hjemmekontor, med dekning av utstyr og bredbånd.
- Relevante kurs
- Personalklubb med månedlige aktiviteter for den sosiale
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Du vil bli en del av et tverrfaglig team bestående av fagspesialister på lønn, spesialister på integrasjon, samt systemutviklere. Vi får stadig inn nye spennende oppdrag som gir utfordringer på løpende bånd. Hos oss vil du kunne utfolde deg i et faglig kompetent, men uhøytidelig miljø. Teamet jobber svært tett og du vil få grundig opplæring.
Arbeidssted vil være i Azets sine lokaler på Skøyen, men vi er fleksible rundt mulighet for hjemmekontor noen dager i uken. Vennligst oppgi ønsket arbeidssted når du søker. Oppstart etter avtale. Vi gjør oppmerksom på at søknader behandles fortløpende.
Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon om stillingen? Ta gjerne kontakt med Mia Løkken, Manager IT Payroll Solutions, på tlf. 962 04 150 for en uformell samtale.
I Azets mener vi at kraften av mangfold er en del av vår suksess, fordi vi vet at de beste løsningene oppstår når ulike erfaringer og perspektiver møtes. Likeverd og respekt er en viktig del av arbeidshverdagen vår og vi er stolte av å ha et inkluderende fellesskap der alle kan være seg selv. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonsnedsettelse er du velkommen til å søke på stillinger hos oss!
#LI-SJ1