Bedre kundeinnsikt
Sørg for at salgsprosesser går riktig for seg og få laverere churn. SuperOffice Online gir deg kontroll og får deg nærmere kundene.
I gang på 1-2-3
Systemet er skybasert og trenger ingen installasjon. Sikkerheten er godt ivaretatt. Systemet er tilgjengelig i nettleser og mobile enheter.
Høyere prestasjon
Med enklere administrasjon og god hjelp til salgsprosessene vil brukerne prestere bedre i kommunikasjonen med prospekter og kunder.
Integrert dataflyt mellom økonomi og salg
Våre konsulenter har god erfaring med skybaserte løsninger og hjelper deg med oppsett, implementering og support av løsningen. Vi har en voksende portefølje av kunder på CRM innenfor bransjer som varetransport, forlag, grossist og hotell.
Å få på plass SuperOffice fra en leverandør som også kan økonomisystemer til fingerspissene, vil SuperOffice bli satt opp slik at økonomi blir integrert med kundeoppfølgingssystemet. Ikke bare får du kontroll på salgsprosesser og kundeforhold, men økonomien i det også.
SuperOffice Online er en komplett skybasert CRM-løsning som gjør det enkelt å gjøre oppfølging på salg, support, markedsføring og kundebehandling. Du får de beste forutsetninger til å ta vare på alle dine kunderelasjoner. Løsningen håndterer alle kunderelaterte prosesser. CRM-systemet styrker ansattes kontakt og relasjon til prospekter og kunder.
Kontakt oss for priser og demo av SuperOffice Online
Funksjoner
- Styr salgsprosessen fra A til Å
- Sømløst integrert mot ERP
- Kundeoppfølging
- Enkel administrasjon av dokumenter
- Send og administrer epost direkte fra systemet
- Prosjektstyring - Lagre, dele og samarbeide i dokumenter
- Dokumentmaler med data fra CRM-systemet
- Masseutsendelser til kunder og kontaktpersoner
- Mobilapp - Pocket CRM
- Tilrettelagt for GDPR
Enkel og sikker installasjon i skyen med gode integrasjoner
SuperOffice Online er et skybasert CRM system og krever ingen installasjon for å komme i gang. Dermed er det enkelt å ta i bruk. Ønsker du å utvide med andre funksjonaliteter og lisenser, ligger dette til rette med enkel håndtering.
Å få på plass SuperOffice fra en leverandør som også kan økonomisystemer til fingerspissene, vil SuperOffice bli satt opp slik at økonomi blir integrert med kundeoppfølgingssystemet. Ikke bare får du kontroll på salgsprosesser og kundeforhold, men økonomien i det også.
Integrasjonen mellom SuperOffice Online og Azets gjør det mulig med overføring av data mellom CRM-systemet og økonomisystemet. Det gjelder blant annet kunder, leverandører, kontaktpersoner og prosjekter.
Dagens integrasjon gjennom KeyForce støtter også visning av finansiell informasjon tilbake til SuperOffice Online og ordreoverføring til VB. For mer informasjon om KeyForce integrasjonen, se informasjon hos KeyForce her .
Via SuperOffice sin egen app store kan våre kunder enkelt bestille tredjepartsintegrasjoner mot andre systemer, f.eks eksterne BI system eller offentlige kunderegister for enkel innlegging av nye kunder.
Sikkerhet
Datasikkerhet blir stadig viktigere, spesielt når dataene skal lagres i skyen. Er dataene trygge, er konfidensialitet og personvern ivaretatt og følger skyleverandøren gjeldene lover og regler? Azets jobber opp mot de krav GDPR setter. Beskrivelser på dette fremkommer i Azets Trust Center.
Support
Trenger du hjelp etter at programvaren er tatt i bruk, er den ikke langt unna. Med egen kontaktperson og eget IT-senter som er tilgjengelig på mail, chat og telefon store deler av døgnet, sørger vi for at du får hjelpen når du trenger det. SuperOffice har også et eget supportsenter for førstelinjesupport.
Snakk med oss og finn din løsning
Sammen finner vi ut av hva våre løsninger kan gjøre for deg og bedriften din. Fyll ut skjemaet, så tar vi snarlig kontakt for en uforpliktende prat.
Du kan også ringe oss: