top banner image
 
 
 

Gjør gjestenes besøk mer personlig med LS Central for Hotels

Dine gjester i sentrum

Med alt samlet på én plattform, og med intelligente verktøy, kan du holde styr på hver enkelt kundes behov og ønsker. Fra romforespørsler til favorittdrinker i baren. Bruk all kunnskap til å yte enda bedre service og vise gjestene dine at du bryr deg og gjenkjenner dem. At du gjør det lille ekstra under oppholdet deres.

Reservasjon

Tilby sikre bestillinger for rommene og fasilitetene dine gjennom nettstedet ditt, på bestillingssider, gjennom tredjepartsagenter og på hotellet. Gjenkjenn tilbakevendende gjester og forbered deg på deres ankomst.

Innsjekking

Sjekk inn gjester raskt og greit. Gjenkjenn tilbakevendende gjester og gjør opplevelsene deres minneverdige med et personlig preg. Nå trenger du aldri å spørre “Har du vært hos oss før?”.

Ekstra tjenester

Vil gjestene dine legge til ekstra tjenester, for eksempel en flaske champagne på rommet, henting på flyplassen, bestilling av behandling eller en tennisbane? Nå, under og etter bestillingen, kan du enkelt holde oversikt over kommende oppgaver i systemets rollesenter og sørge for at alle forespørsler blir møtt hver gang.

 

_0011_shutterstock_1418503271.jpg

_0018_shutterstock_1353130298.jpg

Utsjekking

Utsjekking kan gjøres så raskt og smidig som gjestene dine trenger. La i tillegg gjestene sjekke ut som de ønsker – i resepsjonen, på nett eller via mobil.

Full oversikt

Hotellbestillingssystemet gir deg full oversikt. Følg kundereisen fra start til slutt og alle trinnene i mellom. Bli kjent med kundeatferden din og møt gjestenes forventninger.

Lojalitet

Oppmuntre gjestene til å komme tilbake med personlige tilbud og attraktive lojalitetsprogrammer basert på deres behov. La gjestene vite at de er velkommen tilbake. Inspirer dem til å bestille et nytt opphold, og la dem bruke medlemspoengene slik de ønsker.

Onboarding

Vi vet at ting må gå fort i hotellbransjen. Det kreves derfor ingen tidkrevende opplæring eller onboarding når LS Central er implementert, og systeminstallasjonen tilpasses dine forretningsbehov.

window-view.svg

Rask læring

Det intuitive brukergrensesnittet med flere ulike brukerprofiler gjør at dine ansatte er i rute etter kun én times opplæring i systemet. 

touchscreen.svg

Én opplæring for ulike roller

Med én enkelt opplæring kan dine ansatte enkelt flytte mellom resepsjonen og baren og videre til utfluktsbestillingen.

location-pin-1.svg

Hvor som helst, når som helst

Du kan få oversikt over hele driften – fra ledige rom, til renhold og analyser, og yte service til gjestene dine fra hvilken som helst enhet.

globe-1.svg

Rundt kloden

Internasjonal virksomhet? Ikke noe problem! LS Central for hoteller er tilgjengelig på flere språk og kan håndtere ulike valutaer, skatter og regler.

money_up.svg

Spar penger

Når alt er samlet på én og samme plattform kan du kutte ned antall leverandører, systemer og integrasjoner, og dermed redusere kostnadene dine.

window-application-7.svg

Implementering når det passer deg

Implementeringen av LS Central for hoteller kan gjøres i skyen, on-premise eller som hybridløsning for å dekke behovene til din virksomhet.

Administrasjon for hele hotellvirksomheten din

Én løsning – én plattform. Få all informasjonen du trenger om din bedrift og dine gjester

Tilpass hotellbestillingssystemet LS Central for Hotel til din bedrift og skaler opp etter behov.

Et hotellreservasjonssystem med rollebaserte visninger

Bestem hvilken informasjon og hvilke funksjoner hver bruker skal ha tilgang til basert på deres rolle i virksomheten. Få raskere service og forenkle tilgangen til den mest relevante informasjonen. Alt samlet i ett og samme system.

Overvåk og administrer investeringene dine med pålitelig sanntidsinformasjon for hele flyten av hotellet.

Med vår enhetlige plattform kan du:

  • Sikre nøyaktige priser for alle gjester og grupper
  • Administrer priser og restriksjoner
  • Øk forretningsverdien med intelligente analyseverktøy
  • Administrer tilleggstransaksjoner og kompleks fakturering
  • Administrer manglende oppmøte og overbookinger

Øk antall bestillinger og styrk eksponeringen og omsetningen til merkevaren din.

Få mer ut av markedsføringstiltakene dine med LS Central for Hotels:

  • Lag annonsekampanjer og tilbud som maksimerer lønnsomhet og kundetilfredshet
  • Utvikle og markedsføre pakketilbud med overnatting, restaurantbesøk og spabehandlinger
  • Følg opp dine kampanjer og tilbud
  • Administrer poeng og lojalitetsprogrammer
  • Tiltrekk tilbakevendende gjester og gi dem personlige opplevelser
  • Få sanntids kundeinnsikt
  • Håndtere kundeforhold

LS Central for Hotels sørger for at resepsjonen har tilgang til alle nødvendige funksjoner for å gi dine gjester den beste opplevelsen:

  • Få en rask oversikt over bestillingsstatus med fargekoding
  • Bli mer oppmerksom med verktøy som hjelper deg med å kjenne igjen tilbakevendende gjester
  • Administrer individuelle, gruppe- og bedriftsbestillinger
  • Legg til detaljer og kommentarer til reservasjoner
  • Se status for rengjøring og vedlikehold i sanntid
  • Oppdater bestillinger med middager, behandlinger eller andre tjenester
  • Del opp betalingen i ulike fakturaer
  • Administrer romendringer, oppsalg og oppgraderinger
  • Administrer transaksjoner etter avreisedato
  • Godta betalinger uten å sjekke ut

 

 

_0046_shutterstock_1029012907.jpg

Brukerstøtte

Ett enkelt system = Èn implementering og èt supportpunkt

Ett enkelt system, én implementering og én felles support.  Å få rask hjelp ved behov er viktig for virksomheten. Den må ikke stå stille i en sensitiv situasjon som en bestillingsprosedyre eller en utsjekking. Med mange systemer kan det være vanskelig å vite hvor feilen er og derfor vite hvilken støtte man skal kontakte. Med LS Central for Hotels blir det enkelt. Bare kontakt support.

Én støttetjeneste for hele systemet

Fordelen med LC Central for hoteller er at den administrerer alle deler av virksomheten din. Det betyr også at du kun trenger å snakke med en og samme støtteavdeling uavhengig av hvilken hjelp du trenger.

  • Du trenger ikke vite hvor feilen er
  • Ingen leverandører legger skylden på feilen på hverandre
  • Lavere støttekostnader

Du har sikkert mange spørsmål - vi har svarene

Det kan være en overveldende opplevelse å velge riktig hotellreservasjonssystem for hotellet og feriestedet ditt, enten bedriften din er liten eller stor. Vi er her for å hjelpe deg og svare på spørsmålene dine. Bare kontakt oss!

Hvorfor Azets?

Azets er et kunnskapshus som leverer tjenester innen regnskap, lønn, skatt, revisjon, rådgivning og forretningsekspertise – både digitalt og lokalt.

Som den ledende leverandøren av tjenester i Storbritannia og Norden, er vi klare til å optimalisere virksomheten din.

Vi hjelper virksomheter i alle former og størrelser med å nå sine mål. Kontakt oss gjennom dette skjemaet for mer informasjon om hvordan vi kan lage den perfekte løsningen for din bedrift.

Du kan også ringe oss:

40 10 40 18 

Fyll inn skjema og få mer informasjon

Vi kontakter deg så fort som mulig.

Ja, Azets kan håndtere min forespørsel. Jeg aksepterer at Azets mottar og lagrer mine kontaktopplysninger i overenstemmelse med Azets Privacy Statement

Ja, jeg vil at Azets sender meg innsikt, informasjon om tjenester og invitasjoner til arrangementer. Jeg kan når som helst redigere mine preferanser eller trekke tilbake mitt samtykke.