Forpliktende og målrettede medarbeidersamtaler
Medarbeidersamtalen er et viktig verktøy for å utvikle den ansatte og for å oppnå virksomhetens målsetninger. Samtalene skal påse at alle medarbeidere føler seg sett, oppleve medvirkning til utvikling av sin arbeidsplass og gi deg en mulighet til å avklare hva som er de viktigste arbeidsoppgavene i kommende periode.
I dag kan strukturen på disse samtalene digitaliseres slik at både ansatte og ledere får påminnelse om:
- nye samtaler
- avtalte tider
- spørsmål å forberede seg på
- lagret referat
Våre rådgivere har lang erfaring med å lage samtalemaler tilpasset den enkelte virksomheten, gjennomføre ledertreninger og digitalisere prosessen.
Våre rådgivere kan bidra med:
- Implementere og opplæring på digitalisert løsning for samtaler
- Ledertrening på gjennomføring av samtaler
- Utforme skreddersydde samtaleskjema i tråd med virksomhetens strategi og mål
- Sette opp handlingsplan for gjennomføring av samtale
- Etablere struktur som gir kontinuitet i oppfølgingen
Få hjelp av ekspertene
Ring 40 10 40 18 eller send inn skjema, så tar vi kontakt.
Legg en god plan sammen med våre rådgivere.
Truls Roll - Head of Head of People, Organisation & Culture
Blogginnlegg relatert til lønn og HR
Nye regler på HR- og lønnsområdet i 2025
17.12.2024
Sjekkliste for onboarding av nyansatte
30.07.2024
Nye krav til arbeidsavtaler 1. juli 2024
12.07.2024
Hvordan kan bedriftskulturen jobbe for deg?
21.05.2024